Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Eum... I guess hello then? Open Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Eum... I guess hello then? Open ZCASnmQ


 

 Eum... I guess hello then? Open

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 10:19 am

Geconcentreerd staarde Blake naar het konijn wat niks afwist van haar aanwezigheid, twijfelend of ze hem zou vangen. Vele hadden meteen toegeslagen en hun kans gegrepen om het konijn te veranderen in een heerlijk avondmaal. Toch weerhield iets haar er van om het konijn te vermoorden. Blake liet haar wapen zakken en stopte het terug in zijn schede. Het was niet haar echte wapen, maar een klein mes wat ze had gekregen van haar vader toen ze nog klein was. Het was handig voor kleine dingen zo als dit. Blake stapte express op een takje waar door het konijn op keek, en vervolgens weg vluchtte. Een zucht ontsnapte aan haar lippen, daar ging haar avondmaal. Hoe wel het haar eigen keus was geweest. Ze moest maar eens verder, de waterval was al te horen wat betekende dat ze dichtbij was. Soepel sprong ze over een omgevallen boomstam heen en ontweek ze de vele laag hangende takken. Het was wel duidelijk dat het zomer was, alles was groen en het was een prachtig gezicht. Zelf hield ze meer van warmte dan van kou, dus dit was wel haar favoriete seizoen. Blake ontweek de laatste tak en stond aan de rand van het bos. Vlak voor haar voeten langs stroomde de rivier de zich langzaam een weg baande richting de waterval. Blake deed haar schoenen uit en propte ze in haar tas, vervolgens liep ze met de stroming mee door het water. Het duurde niet lang of het water versnelde, nu kon ze ook daadwerkelijk de plek zien waar het water naar beneden stortte. Een glimlach verscheen op haar gezicht, ze was hier veel vaker geweest en het was een mooie plek. Voorzichtig stapte Blake uit het water, als de stroming te snel zou worden zou ze mee gesleurd worden wat ze liever niet had. Ze liep verder langs het water tot dat ze bij de rand stond. Voorzichtig keek ze over het randje, nu had ze twee keuzes. Ze kon naar beneden gaan en daar lekker rustig gaan zwemmen of ze gooide haar spullen naar beneden en sprong vervolgens zelf van de waterval. Ze koos voor het tweede, ze gooide haar tas naast zich neer en trok haar shirt over haar hoofd. Haar broekje en panty deed ze uit zo dat ze alleen nog in haar ondergoed stond. Ze stopte haar kleren en wapen in haar tas en deed de spullen die konden breken in het midden met alle zachten spullen er om heen. Voor de zekerheid klom ze een paar rotsen naar beneden zo dat het niet al te hoog was. De tas met spullen bungelde in haar hand, waarna ze haar tas naar beneden gooide en toe keek hoe hij met een plof landde. Ze draaide zich om en klom weer omhoog. Voorzichtig ging ze in het water staan en liep ze naar het randje waar het water naar beneden stortte. Het was hoger dan ze dacht, maar ze moest het doen. Als ze iets wou, deed ze het. Ze sloot haar ogen, leunde naar voren en sprong.

Back to top Go down
Silica Yuuki

Silica Yuuki


Female Posts : 58
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: .: 14 years :.
Soort: .: Wizard {lucht} :.
Partner: .: Hold my hand and I'll take you there, somehow, someday, somewhere. :.

Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Re: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 11:35 am

Genietend van de warme zon die haar huid verwarmde en na lange tijd een heerlijk bruin tintje zou geven lag het meisje in het gras. Het geluid van neerstortend water was duidelijk te horen en haar positie bevond zich dan ook niet erg ver van de waterval. Zelfs zo dichtbij dat kleine spettertjes haar uitgestrekte handje raakte. Glimlachend keek ze naar de blauwe hemel, wat was het hier toch ook prachtig. Langzaam sloot ze haar paarse ogen terwijl ze zichzelf tot een bolletje op rolde. De warmte had haar warm en rozig gemaakt, en dus niet lang nadat ze haar ogen had gesloten viel ze in slaap.

Spletssj
, meteen was Silica klaar wakker. Tot haar ondergoed doorweekt kwam ze geschrokken overeind. Met haar hand naar haar boog en pijlenkoker tastend keek ze met grote ogen om zich heen, opzoek naar een teken van gevaar. Maar nee, het enige wat ze zag was een meisje met pikzwart haar dat blijkbaar net van de rots was gesprongen. Verontwaardig staarde ze haar aan, ze ging er vanuit dat dat meisje de reden van haar doorweekte kleren. "Hé, kun je niet uitkijken!" Sprak ze nijdig terwijl ze opstond. Ze probeerde ondanks haar geringe lengte zo hoog mogelijk boven het meisje uit te torenen. Boos hief ze haar hoofd, normaal had ze het niet erg gevonden om nat te worden, maar als iemand haar zo uit haar slaap haalde was het een ander verhaal.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Re: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 3:35 pm

Blake was met een harde plons in het water terecht gekomen, ze zwom naar de kant en kneep haar haar uit met haar handen. "Hé, kun je niet uitkijken! Zonder dat ze het had opgemerkt stond er een meisje voor haar, niet heel groot maar ze leek zeker niet ongevaarlijk. Blake kon een glimlach niet onderdrukken. Ze was in een goeie buik dus iemand die niet tegen een beetje water kon zou dat zeker niet verpesten. "Oh, sorry ik had je niet gezien." Ze zei het serieus maar nog steeds was er een glimlach te zien op haar gezicht. Zeker niet een waarin het leek of ze de ander uitlachte maar gewoon eentje van vreugde. Dit was de eerste dag sinds tijden dat ze weer vrolijk was dus dat mocht ze nu best wel even laten zien. "maarre, veel mensen springen hier van de waterval. Niet gemeen bedoeld of zo. Maar ik ben Blake, jij bent?" Ze kon maar beter een beetje beleefd blijven. Ze had nu geen zin in conflicten, ze zou zo gewoon weer het water in gaan en verder zwemmen. Op eens bedacht ze zich dat ze haar spullen naar beneden had gegooid. Verward keek ze om zich heen, waar waren ze? Maar al snel vielen haar ogen op het grijze hoopje nog geen eens twee meter naast zich. Ze stapte er heen en pakte de tas waarna ze hem om haar schouder sloeg. Ze had liever alles dicht bij haar in de buurt, ze wist tenslotte niet wie het meisje was of wat voor bedoelingen ze had.

OOC: Ik ben echt slecht in eindes sorry XD
Back to top Go down
Silica Yuuki

Silica Yuuki


Female Posts : 58
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: .: 14 years :.
Soort: .: Wizard {lucht} :.
Partner: .: Hold my hand and I'll take you there, somehow, someday, somewhere. :.

Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Re: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitimeSun Sep 21, 2014 10:48 am

"Oh, sorry ik had je niet gezien." Ja, pff, dan had ze beter moeten uitkijken. "Met een sorry word ik niet droog." antwoordde ze nors, dat meisje moest gewoon beter uitkijken. Ze zag dat het meisje glimlachte, maar beantwoordde deze niet. In plaats daarvan liet ze zich neerploffen op de grond en ging in kleermaker zit zitten. "Maarre, veel mensen springen hier van de waterval. Niet gemeen bedoeld of zo." Silica vond het maar een slap excuus, ze had hier de hele dag nog niemand gezien. "Maar ik ben Blake, jij bent?" Ze zuchtte, blijkbaar was voor die Blake het onderwerp al weer afgesloten. En ach, eigenlijk was dat ook maar beter, ze had helemaal geen zin in ruzie op dit moment. Maar, dat betekende nog niet dat ze Blake ook mocht, zeker niet! "Silica, aangenaam." Sprak ze neutraal. Ongeïnteresseerd keek ze toe hoe het meisje naar haar spullen zocht waarna haar blik beteuterd naar haar natte kleding gleed. Ze kon ze maar beter even uit doen en late drogen. En zo gezegd zo gedaan, snel trok ze het lichtpaarse jurkje dat ze vandaag aan had over haar hoofd en ritste haar laarzen open waarna ze deze uitgeschopte. Haar ondergoed hield ze wel aan. Misschien dat andere zich niet voor hun blote lichaam schaamde en het gewoon zouden laten zien, zij hield het liever bedekt.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Re: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitimeSun Sep 21, 2014 4:12 pm

"Met een sorry word ik niet droog. Silica, aangenaam." Nou, dat meisje was ook niet echt in een goeie bui. Silica zat ondertussen al op de grond en Blake zag hoe het meisje haar kleren uit trok om ze te laten drogen. Ze had eigenlijk helemaal geen zin in zo een chagrijnig iemand. Het was een prima dag, als je bang was voor een beetje water ga je toch niet zo dicht bij een waterval zitten. "Als je geen zin in mensen om je heen hebt vind ik het ook geen probleem om te vertrekken." Ze zei het op een aardige toon, het was ook zeker niet gemeen bedoeld. Maar als ze geen zin had in anderen mensen om zich heen moest ze het gewoon zeggen. Blake bleef dan ook maar staan, als ze nu zou gaan zitten zou het lijken als of ze al had besloten te blijven. Stiekem hoopte ze dat het meisje zou zeggen dat ze liever had dat ze weg ging. Dan zou ze beleefd weg lopen zonder nog iets te zeggen op een doei of zo na. Dan ging ze naar de anderen kant van het meer en ging ze lekker daar zonnen en wat zwemmen. Dan was haar dag tenminste weer gered. Ze liet haar dag niet verpesten door "Silica"
Back to top Go down
Silica Yuuki

Silica Yuuki


Female Posts : 58
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: .: 14 years :.
Soort: .: Wizard {lucht} :.
Partner: .: Hold my hand and I'll take you there, somehow, someday, somewhere. :.

Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Re: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitimeSun Sep 21, 2014 6:55 pm

"Als je geen zin in mensen om je heen hebt vind ik het ook geen probleem om te vertrekken." Wat ongeïnteresseerd keek Silica op naar het meisje waarna ze iets te overdreven zuchtte. Ze hield haar hoofd een tikkeltje schuin terwijl ze haar haar om haar vinger draaide. "Als ik geen zin in je had, had ik dat allang gezegd hoor." Ze glimlachte, maar haar ogen lachte niet mee. Daarna draaide ze zich om richting haar spullen en liep er heen. Ze zakte met haar rug naar Blake toe op de grond en deed net of ze iets tussen haar spullen zocht. Ze wist niet of het kwam door het water incident of de manier waarop het meisje daarop had gereageerd, maar ze mocht die Blake niet. Silica vond haar maar een beetje een... Ja, het was niet goed uit te leggen. Wel wist ze zeker dat zij en Blake nooit goede vrienden zouden worden. "En oja Blake.." Ze draaide haar hoofd richting het meisje. "Als je nou nog ooit eens geen zin hebt in mijn gezelschap, zeg dat gewoon en ga niet ingewikkeld doen." En ze draaide haar hoofd weer naar haar spullen om, waarvandaan ze haar leren veldfles pakte. Soepel stond ze op, glimlachte even sarcastisch naar het zwartharig meisje, en liep toen naar de waterval om haar fles te vullen.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Re: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitimeMon Sep 22, 2014 3:01 pm

"Als ik geen zin in je had, had ik dat allang gezegd hoor. En oja Blake.. Als je nou nog ooit eens geen zin hebt in mijn gezelschap, zeg dat gewoon en ga niet ingewikkeld doen." Vervolgens liep Silica weg richting de waterval, toen ze haar passeerde gaf ze een sarcastische glimlach. Blake rolde met haar ogen, tuurlijk gezellig. "ik heb wel zin in gezelschap, maar niet in zulk gezelschap. He luister, als het komt doordat ik je heb nat gemaakt het spijt me vreselijk maar moet ik eerst dit hele gebied gaan afzoeken op mensen voordat ik naar beneden spring? Als ik je had gezien had ik echt wel uitgekeken" Blake liep van het meisje vandaan naar een struik die aan de rand van het bos stond. Ze kwam hier redelijk vaak dus onderhand wist ze dit bosje met gemak te vinden. Het was een bramen struik en ze zag er heerlijk uit. Geconcentreerd begon Blake er een paar te plukken, ze moest wel uitkijken voor de scherpe doorns die er aan zaten maar dat was het waard. Bovendien had ze ergere dingen moeten doen. "Jij ook wat?"
Back to top Go down
Silica Yuuki

Silica Yuuki


Female Posts : 58
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: .: 14 years :.
Soort: .: Wizard {lucht} :.
Partner: .: Hold my hand and I'll take you there, somehow, someday, somewhere. :.

Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Re: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitimeMon Sep 22, 2014 3:19 pm

Ze liet zo veel mogelijk van het koele water in haar fles stromen, maar trok hem op tijd terug zodat hij niet overliep. "Ik heb wel zin in gezelschap, maar niet in zulk gezelschap." Silica draaide zich naar het oudere meisje om en keek haar bedenkelijk aan. Op een of andere manier kon ze dat nog wel begrijpen, ze was niet altijd zulk gezellig gezelschap, maar moest dat dan zo hardop worden gezegd? Langzaam vernauwde ze haar ogen tot spleetjes terwijl ze luister wat Blake nog meer te zeggen had. "He luister, als het komt doordat ik je heb nat gemaakt het spijt me vreselijk maar moet ik eerst dit hele gebied gaan afzoeken op mensen voordat ik naar beneden spring? Als ik je had gezien had ik echt wel uitgekeken" Waarom ging ze nou telkens door over dat water...? En elke keer, gaf ze niet toe dat ze beter had moeten uitkijken maar ging ze zichzelf uitgebreid lopen verdedigen. Dat irriteerde Silica, ook omdat ze niet gewoon toe gaf dat zij gelijk had. "Nee, je hoeft niet het hele gebied af te zoeken, een blik naar beneden of er iemand is, is genoeg. Wat nou als er bijvoorbeeld iemand in het water had gestaan en jij daar was bovenop gesprongen?" Ze begreep vast zelf wel wat er dan was gebeurd. Verbaasd keek Silica toe hoe Blake haar straal negeerde en gewoon weg liep. Dat ging niet zomaar! Met grote passen, of wat je groot kan noemen voor haar lengte, snelde ze haar achterna. Even keek ze toe hoe Blake de bessen plukte. "Weetje, je kan het de volgende keer ook gewoon even aankondigen, of iets dergelijks..." Ze keek vragend naar het meisje. "Jij ook wat?" vroeg ze alleen maar. Ach, ze had haar vast wel gehoord, er was geen reden meer om er over door te gaan. En dus knikte Silica dankbaar. "Ja graag."
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Re: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitimeWed Sep 24, 2014 7:32 pm

"Nee, je hoeft niet het hele gebied af te zoeken, een blik naar beneden of er iemand is, is genoeg. Wat nou als er bijvoorbeeld iemand in het water had gestaan en jij daar was bovenop gesprongen? Weetje, je kan het de volgende keer ook gewoon even aankondigen, of iets dergelijks... Ja graag." Blake moest nog reageren op de vragen maar moest wel nadenken. Misschien moest ze maar eens normaal gaan doen in plaats van dat vagen. "Ja, je hebt wel gelijk. Sorry," Ze kon maar beter gewoon toegeven, bovendien had het meisje nog gelijk ook. Ze had best wel even mogen kijken. "Weetje, deze bramen zijn heerlijk. Heb je ze eerder gegeten?" Blake pakte er nog een en plukte er vervolgens nog een paar. Ze proefde gewoon naar bramen maar deze waren toch anders. Verser of zo. In ieder geval Blakes favoriet. Blake had nu een handjevol geplukt en stak haar hand uit naar Silica zo dat ze er nog een paar kon pakken. Vervolgens liep ze deze keer langzaam terug naar de spullen. Om te laten zien dat ze niet weg wou lopen of zo maar gewoon terug liep naar de spullen. Daar legde ze de besje op de grond. "Kom je hier vaak?"
Back to top Go down
Sponsored content





Eum... I guess hello then? Open Empty
PostSubject: Re: Eum... I guess hello then? Open   Eum... I guess hello then? Open Icon_minitime

Back to top Go down
 
Eum... I guess hello then? Open
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Down in the meadow... </open>
» Help me, it's so cold here... (OPEN)
» They sat I'm nuts {Open}
» Levitate [open]
» Take It easy ~ (OPEN)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: EAST :: NEGIRA FALLS-
Jump to: