Autumn De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.
Ik wil cosplayen, maar volgens almost everybody ben ik te klein & te zwaar. -_-
Ik ben zelf geen slank persoon en ik cosplay, het is leuk, gewoon doen zou ik zo zeggen! :3
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
Je moet je vooral niet tegen laten houden door uiterlijk als je gaat cosplayen. Het gaat er juist om dat je iemand anders cosplayed, en of je nu dikker, smaller of bruiner bent als dat persoon. who gives a ****
O. volgens mij heb ik je zien lopen, misschien. Ik was als ririchiyo shirakiin van Inu x Boku ss (demon versie) op zaterdag en zondag en op vrijdag als Luka van Vocaloid. Heb nu even geen foto bij de hand though. xD Hoe heb je je wenkbrauwen roze gekregen. Mij lukt dat nooit. Ik heb ook wel hele donkere wenkbrauwen...
O ik post morgen weer, heb 3 tussenuren dus er zal wel tijd genoeg voor zijn :] Nu douchen en dan naar bed, moet like om 7 uur weer op -blegh-
Lightning Farron
Character sheet Leeftijd: 21 Years Old Soort: Human Partner: Focus on your ultimate goal and shut out everything else.
Hehe, de cover van mij en mn vriendin staat nog niet online, heb dit nu even gedaan xD. Niet zo goed, i know. But what do you think
YOU IDIOT, DAT IS ECHT 100 KEER BETER DAN IK DUS WAAROM GA JIJ ZEGGEN DAT IK GOED KAN ZINGEN WANT JIJ BENT VEEL BETER! Ik sluit me bij Tiny aan dat het een beetje twijfelend en inhoudend klinkt, gewoon durven ^^
Kirito Kirigaya
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: ShapeShifter Partner: I think I'm crushing on someone...
Omg, dit betekend echt veel voor me guys . Ik zal misschien nog wel meer gaan coveren :$
Hyōka Izukai