Autumn De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
@Vincent: Het speelt zich af in ''The world of Remnant'', waar allemaal demonen en schaduw monsters enzo leven (Hey, dat komt me bekend voor). Er is een academie waar je opgeleid kan worden tot hunter of huntress. Dat zijn mensen die gebruik maken van ''dust'' om tegen het kwaad te strijden zegmaar. De serie draait vooral om team RWBY (Ruby) en team JNPR (Juniper). (:
@Tiny: Welcome!
Vincent O'Byrne Grand prince
Character sheet Leeftijd: 17 years old Soort: Shapeshifter Partner: I'll go the way, lead the way to your darkest sin
Mimi; O sorry, had ik niet door. In dat geval um, leuk nog een oc? ^^' xD
Oe, en het is een getekende anime gewoon? Omdat Kenta gameachtig leek ;D Boeit me ook niets, ik ga het eens opzoeken dadelijk. Een afleverinkje kijken en dan zien we wel of ik er verslaafd aan raak of niet hihi :]
Mia Tumbleflame
Character sheet Leeftijd: 16 years old Soort: Elf Partner: Ready, locking on you – target practice in view!
Mimi; O sorry, had ik niet door. In dat geval um, leuk nog een oc? ^^' xD
Oe, en het is een getekende anime gewoon? Omdat Kenta gameachtig leek ;D Boeit me ook niets, ik ga het eens opzoeken dadelijk. Een afleverinkje kijken en dan zien we wel of ik er verslaafd aan raak of niet hihi :]
Het is niet getekend nee, maar geanimeerd. ^^ Ik moet toegeven dat ik het eerst echt verschrikkelijk vond en me vreselijk irriteerde aan de animatie, maar toen ik drie of vier eps had gezien begon ik het toch wel leuk te vinden, en nu is het m'n leven. :'D
Mereth Clive
Character sheet Leeftijd: 17 and still standing Soort: Elf Partner: My heart is a maze. Find the center and win the game
Mijn eerst volgende con wordt waarschijnlijk Tsuna con in februari. Ik wilde naar Nishi con gaan, maar ik kom niet echt uit met geld enzo, aangezien ik aan het sparen ben voor mijn Yuna FFX-2 cosplay. :') Alleen willen Waz, Maaike (Geen idee of je die kent, haha) en ik met een wat grotere conventie in een hotel gaan slapen en het hele weekend gaan. xD Tsuna wordt ook maar 1 dagje voor mij.
Vincent O'Byrne Grand prince
Character sheet Leeftijd: 17 years old Soort: Shapeshifter Partner: I'll go the way, lead the way to your darkest sin
O leuk! Ik ben naar Abunaicon geweest dit jaar, heb daar in het hotel geslapen. zeer leuke ervaring. Tsuna ga ik ook heen! En volgend jaar naar Animecon en Abunai weer. Ik ben gek op cons. con-verslaafd.
Mia Tumbleflame
Character sheet Leeftijd: 16 years old Soort: Elf Partner: Ready, locking on you – target practice in view!
Mijn eerst volgende con wordt waarschijnlijk Tsuna con in februari. Ik wilde naar Nishi con gaan, maar ik kom niet echt uit met geld enzo, aangezien ik aan het sparen ben voor mijn Yuna FFX-2 cosplay. :') Alleen willen Waz, Maaike (Geen idee of je die kent, haha) en ik met een wat grotere conventie in een hotel gaan slapen en het hele weekend gaan. xD Tsuna wordt ook maar 1 dagje voor mij.
Y U no invite me xd
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...