| //CHIT CHAT TOPIC | |
|
+30Aya Orochi Silica Yuuki Merurulince Rede Arls Freya Morgenstern Voska Sunset Greenleaf Drake Burned Mereth Clive Laxus Dreyar Vyndi Montgomery Musica Lengai Tomoe Mikage Dylan Vaughen Annie Halverson Kenta Orochi Vincent O'Byrne Merle Neyobo Levi Heichou Kirito Kirigaya Kisumi Koyanagi Hyōka Izukai Lightning Farron Ritsuka Aoyagi Faye Hinomaru Shay Heather Blake Belladonna Pamela Chime Sage Scarlet Arely Vedunia Mia Tumbleflame 34 posters |
|
Author | Message |
---|
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 4:46 pm | |
| Oké heb al een deel klaar ^^ Nu het stuk waar ik het meest tegenop kijk... de persoonlijkheid beschrijven
Ergens lijkt me Engels praten wel leuk Waz X'D | |
|
| |
Mia Tumbleflame
Character sheet Leeftijd: 16 years old Soort: Elf Partner: Ready, locking on you – target practice in view!
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 4:48 pm | |
| @Bregje: Zat ik ook al over na te denken ja, misschien leuk voor als er wat meer leedjes zijn. :3 @Waz: Oh, nice. xD Wel chill dat je al vrienden hebt enzo.
Kunnen jullie trouwens al afbeeldingen en links posten? Want volgens mij is dat nu opgelost. | |
|
| |
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 4:52 pm | |
| - Pamela Chime wrote:
- @Nonnetje: Ah, da's naar D: Jezus hé, als ik tot 5 uur op school moest zitten zal ik dood zijn aan het einde van de dag. xD
Om het wat bonter te maken ben ik volgens mijn rooster officieel pas om half 6 uit (betekend 7 uur thuis zijn) en heb ik lessen van 120 minuten, maar de leraren vinden dat ook veel te lang dus mogen we eerder weg en houden we regelmatig pauzes tijdens de les cx Anyway, I'm home 8D | |
|
| |
Lightning Farron
Character sheet Leeftijd: 21 Years Old Soort: Human Partner: Focus on your ultimate goal and shut out everything else.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 4:53 pm | |
| @Juul: Haha ja eh, maar gaat ook heel makkelijk. Ze was niet naar introweek geweest, dus kende nog niemand enzo. Plus ze kijkt ook anime en tekent. Misschien gaat ze ook een keer naar n con :3 @Anouk: Is ook wel leuk ja. T ging nog best gemakkelijk en voordeel dat ze op Aruba ook Nederlands leren, dus als ik ergens nie uit kwam kon ik het wel gewoon in het Nederlands uitleggen. | |
|
| |
Arely Vedunia
Character sheet Leeftijd: 15 Soort: Wizard {Earth} Partner: Love isn't made for someone like me
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 4:55 pm | |
| @Non, Holy shit dat is lang En dat te bedenken dat ik na het 8e uur (4 uur) al bekaf ben XD | |
|
| |
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 4:59 pm | |
| \\ Bergje, Nja, aangezien het mijn vervolgopleiding is (Eco & Wildlife) vind ik het minder erg omdat ik nu gewoon dingen leer die ik wil leren. Of leuk vind om te leren cx Maar dagen zoals de vrijdag (half 9 beginnen en half 6 klaar waarbij we ALLE lessen alleen maar moeten luisteren) zijn best slopend D: | |
|
| |
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 5:00 pm | |
| Wij hebben {dit jaar weet niet hoe het volgend jaar zit} hoog uit 6 lesuren op een dag, 25 uur in een week. | |
|
| |
Shay Heather
Character sheet Leeftijd: 15 Soort: Elve Partner: ❥ Hate is the closest I'll ever come to love
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 5:02 pm | |
|
Haha, sheets die je op je mobiel maakt falen xd Ik trouwens wel een link plaatsen ;3
@Julya; Sao is cool <'3 *Heeft Asuna als fc* Welkom btw :')
| |
|
| |
Sage Scarlet
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 5:04 pm | |
| Dieuw die sheet van jou is zo'n beetje net zo mooi als dat ik er een op de computer maak... En hier is er meteen een voorbeeldje van X'D
La la la ben nog niet bepaald veel verder gekomen aan Sage's kk X'D
| |
|
| |
Pamela Chime
Character sheet Leeftijd: 18 Soort: Shapeshifter Partner: I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 5:32 pm | |
| @Anouk&Dieuw: Woah, mooie sheets! <3
Whoop, strakjes de logeer hond even uitlaten c: | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 5:34 pm | |
| *Is ook bezig met kk*
\\ Anouk, We moeten trouwens ook nog komen met een naam voor die adoptie vader xD Or he just never told them ._. | |
|
| |
Arely Vedunia
Character sheet Leeftijd: 15 Soort: Wizard {Earth} Partner: Love isn't made for someone like me
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 6:01 pm | |
| @Anouk of Dieuw, mag ik please iemands sheetcode gebruiken met credits? | |
|
| |
Shay Heather
Character sheet Leeftijd: 15 Soort: Elve Partner: ❥ Hate is the closest I'll ever come to love
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 6:13 pm | |
| @Bregje; Ik heb die van mij ook weer van Isa gekregen, en die is gewoon voor publiek gebruik, dus natuurlijk ;3 | |
|
| |
Arely Vedunia
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 6:14 pm | |
| Yeas Hoe zien die demonen er eigenlijk uit/. | |
|
| |
Sage Scarlet
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 6:31 pm | |
| Jouw deel van het idee dus jij mag een naam verzinnen ^^ @Manon
I was wondering the same thing @Bregje
Ik heb alleen die van Dieuw veranderd XD @Juul | |
|
| |
Mia Tumbleflame
Character sheet Leeftijd: 16 years old Soort: Elf Partner: Ready, locking on you – target practice in view!
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 6:33 pm | |
| @bregje: Gewoon als normale dieren :') de demonen hebben zegmaar geen vast lichaam, vandaar dat ze lichamen van dieren (en soms mensen) overnemen. --- Iemand zin om te posten op een van mn open topics? :"D | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 6:36 pm | |
| \\ Bergje, Dan ga ik dat eens regelen xD
\\ Juul, Ik wil wel reageren o3o Moet je wel even geduld hebben want ik moet eerst eventjes schoolspul inpakken en klaarmaken cx | |
|
| |
Pamela Chime
Character sheet Leeftijd: 18 Soort: Shapeshifter Partner: I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 6:42 pm | |
| @Nonnetje: Helemaal prima! o3o Ik ga even mijn logeerhond uitlaten en douchen, dus ik zie je post wel verschijnen ;D | |
|
| |
Arely Vedunia
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 7:15 pm | |
| Mijn halve klas zit nu Shrek is love, Shrek is life te kijken XD Het is geweldig | |
|
| |
Sage Scarlet
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 7:45 pm | |
| Manon de basis van Sage's karakter staat trouwens in haar kk ^^ | |
|
| |
Kirito Kirigaya
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: ShapeShifter Partner: I think I'm crushing on someone...
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Mon Sep 01, 2014 8:13 pm | |
| - Arely Vedunia wrote:
- Kirito Kirigaya wrote:
- Goedemiddag! Awesome RPG! Ik ben Sinds kort verslaafd aan SAO, dus ik claim Kirito xD
YHEAS Waar ben je nu? Euhm. Episode 6 xD. @Anouk; Dat is gewoon toeval xD *Stalk stalk stalk* | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Tue Sep 02, 2014 7:32 am | |
| Heerlijk die pauzes tijdens de les. Kan je mooi op je mobiel klooien cx En de les communicatie is echt lachen o3o | |
|
| |
Kirito Kirigaya
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: ShapeShifter Partner: I think I'm crushing on someone...
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Tue Sep 02, 2014 7:44 am | |
| Ik kwam dus opschool, gaan ze zeggen dat we vrij zijn. En bedankt... Daarvoor vroeg op gestaan | |
|
| |
Mia Tumbleflame
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Tue Sep 02, 2014 9:04 am | |
| Even de ipad van Pia aka Blake gestolen :') school sucks ;A; | |
|
| |
Kirito Kirigaya
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Tue Sep 02, 2014 9:12 am | |
| Haha, ik heb gereageerd op je topic! | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC | |
| |
|
| |
| //CHIT CHAT TOPIC | |
|