Autumn De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.
Ik heb niet eens een toetsweek en volgende week moet ik 7 toetsen maken, vorige week heb ik ook al fucking veel gehad. Dat is toch gewoon niet normaal..
Kenta Orochi Administrator
Character sheet Leeftijd: 17 Soort: Human Partner: Love is a pain in the ass.
Nahw, Bregje, dat is echt kut ja. :c Mijn toetsweek is echt vet chill, en volgensmij is nask best goed gegaan~! --- Kenta's nieuwe avatar is zo hot ;w; God, ik hou teveel van hem xD
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
Na twee rustige dagen word ik even overladen met huiswerk leuk... Ik ben nog wel 2 uur aan het leren en maken schat ik ook op anderhalf uur en omdat ik alles sloom ben kan ik gezellig de hele dag daar mee bezig zijn...
Newt Woods
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: Bender [Water] Partner: You can't love me
Dat is echt balen. Leerkrachten hebben echt niets te doen tegenwoordig, dan maar kinders meer werk geven zodat wij ook wat te doen hebben leuk zeg... Niet!
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
9 jaar? Waarom 9 jaar? Ugh, dat is verdomd veel. Weet je, over 3 jaar heb ik mn MBO diploma, maar... Oke, dit gaat heel stom klinken, maar ik zit steeds meer te denken om de muziek-kant op te gaan. Dus ja, over 3 jaar, ik weet echt niet wat ik dan ga doen...
Levi Heichou Duke
Character sheet Leeftijd: 19 Soort: Shapeshifter Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?
9 jaar? Waarom 9 jaar? Ugh, dat is verdomd veel. Weet je, over 3 jaar heb ik mn MBO diploma, maar... Oke, dit gaat heel stom klinken, maar ik zit steeds meer te denken om de muziek-kant op te gaan. Dus ja, over 3 jaar, ik weet echt niet wat ik dan ga doen...
Als je die kans mag grijpen van je ouders, zeker doen, want ik heb zelf nooit kunst mogen volgen en ik wilde het heel graag. Doe nooit een richting die je niet (meer) ligt, daar krijg je spijt van...
Sage Scarlet
Maar ik wil ook wel de dieren richting op, ik twijfel alleen of ik niet óók muziek kan doen. Na deze opleiding. Dat ik een diploma voor dier heb en een diploma voor muziek. Misschien kan ik wel een bandje opstarten ofzo. Eerst maar eens goed een instrument leren spelen... Mijn ouders weten nog helemaal niet dat ik uberhaupt twijfel...
@Anouk, ooh okee. Dat is lang...
Levi Heichou Duke
Character sheet Leeftijd: 19 Soort: Shapeshifter Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?
Maar ik wil ook wel de dieren richting op, ik twijfel alleen of ik niet óók muziek kan doen. Na deze opleiding. Dat ik een diploma voor dier heb en een diploma voor muziek. Misschien kan ik wel een bandje opstarten ofzo. Eerst maar eens goed een instrument leren spelen... Mijn ouders weten nog helemaal niet dat ik uberhaupt twijfel...
@Anouk, ooh okee. Dat is lang...
Dat kan zeker, als jullie in Nederland avondonderwijs hebben of een soort van volwassenenonderwijs
Newt Woods
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: Bender [Water] Partner: You can't love me
Ik moet nog 40 woorden voor duits leren en twee paragrafen van economie maken... Hopen dat ik niet aan de beurt kom voor mondeling bij duits want dan gaat m'n kans op geen verliespunten meer wéér een stuk achteruit.
Cainen Dane
Character sheet Leeftijd: 17 Soort: Shapeshifter Partner: I wished I could blow it away like a feather
Ik zit in de 3de van VWO en dat is 6 jaar in totaal, de opleiding tot dierenarts is ook 6 jaar. Dus na dit jaar dan nog 9 jaar...
Het valt nog redelijk mee. Nog 3 jaartjes en dan kan je gaan doen wat je leuk vindt, dan wordt de opleiding al leuker om te doen. Als alles nu goed gaat, moet ik nog 10 jaar. Gaat er iets mis of doe ik iets goed fout bij economie de komende 5 weken, duurt het 11 of 12 jaar of met heel veel pech nog iets langer. En Duits is een rotvak, succes!
@ Anne, die zijn er wel, voor bepaalde dingen, alleen over het algemeen verdomde duur en volgens mij (wilt niet zeggen dat het klopt XD) moet je dat zelf betalen.
Kenta Orochi Administrator
Character sheet Leeftijd: 17 Soort: Human Partner: Love is a pain in the ass.
Ik heb eerst 4 jaar vmbo-t gedaan en nu 2 jaar havo om daarna 4 jaar naar de archeologieopleiding te gaan en met een beetje geluk doe ik dat eerste en tweede jaar goed en krijg ik goedkeuring voor een van de universiteiten die eraan verbonden zijn. Als ik pech heb moet het met een omweg.
Sage Scarlet