Autumn De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.
Aaaaah je bent aan het sparen voor iets. O nee, ik heb nog helemaal niets gekocht. En dat zou je kunnen doen :'] Hoewel je al met heel veel mensen een topic hebt geloof ik XD
Ik kan niet speedposten dus dan duurt het allemaal wat langer he. xD Ik kan gewoon niet kort posten, of ik het nu wil of niet haha!
Kirito Kirigaya
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: ShapeShifter Partner: I think I'm crushing on someone...
aww. congrats met je hippogriffaankoop :] Ik ga even gamen. Dan nog wat meer antwoorden I guess ~
Haru Glory
Character sheet Leeftijd: 15 years Soort: Shapeshifter (African wild dog) Partner: Perhaps our eyes need to be washed with our tears once in a while, so we can see life with a clearer view again.
Geez, het was vandaag net alsof ik een eerste klas treinreis had O_o Het moet wel een nieuw toestel zijn want hij was te fancy voor een oud model.. I mean, het had airconditioning... ik heb nog geen sprinter gezien met airconditioning... En die zittingen waren ook fijn...
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
AAAGGHHH homework is killing me atm! Ik wil posten maar ik kan niet ;_; Ik moet leren voor een so van morgen en een van overmorgen, voor morgen moet ik ook iets snappen wat ik niet snap en ik moet nog een hele hoop voor wiskunde maken voor morgen...
Kenta Orochi Administrator
Character sheet Leeftijd: 17 Soort: Human Partner: Love is a pain in the ass.
Morgen ben ik waarschijnlijk de hele avond bij mijn opa's verjaardag, en 's middags moet ik huiswerk maken. Ik zal kijken of ik daar wat postjes kan schrijven, maar ik garandeer niks :3
Levi Heichou Duke
Character sheet Leeftijd: 19 Soort: Shapeshifter Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?
Dat moment dat je net helemaal klaar ben om naar school te gaan en dat je er dan achter komt dat je eerste uur uitval hebt. Love it :'D Nog maar eventjes een halfuurtje mijn oogjes sluiten ~
Haru Glory
Character sheet Leeftijd: 15 years Soort: Shapeshifter (African wild dog) Partner: Perhaps our eyes need to be washed with our tears once in a while, so we can see life with a clearer view again.
Ugh. Megaaaa saaie computer cursus. Waarom denken ze niet dat ik in staat ben op de bibliotheek te vinden op een computer?
Serieus ze hebben zelfs een filmpje van hoe je een bibliotheek binnen loopt, en vervolgens waar je naar toe gaat. Wauw. Epitoom van blöd. >_<
Frustratie ... xD Strakjes weer antwoorden. Want sorry for the wait maar mijn tijd wordt opgeslokt door saaie activiteiten zoals naar een man luisteren die praat over dat je een bieb binnen loopt via de draaideuren. .. zucht.
Juro Orochi
Character sheet Leeftijd: 17 Soort: God {{Human}} Partner: Ladies, calm down, there's enough of me for everyone.
Ik wil niet naar wiskunde... Dan moet ik toegeven dat ik mijn laatste toets zo slecht heb gemaakt dat ik trots zou zijn met een 3 en dan krijg ik weer een hele preek. Nope, geen zin X_X
Merle Neyobo Sjamaan
Character sheet Leeftijd: 17 Soort: Watermagiër Partner: Hurricanes and tidal waves can't make my love for you change