Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 ZCASnmQ


 

 Euhm. Hi? [sage!]

Go down 
2 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 4:29 pm

"I-ik wil dat wat twee jaar geleden is gebeurd nooit was gebeurd!" riep Sage met tranen in haar ogen. Nee, hier werd hij wijzer van. "Wat heb ik te maken met twee jaar geleden?!" riep de jongen uit. "Waarom -" hij wist niet wat hij wilde vragen. Hij was nu echt boos, maar hij kon niet schreeuwen tegen het meisje. Waarom gebeurde dit? Waarom had ze hem niet van haar afgeduwd? Ze had hem toch terug gezoend? Ze had het laten lijken alsof ze er helemaal geen problemen mee had. En dan nu dit. Kirito legde toch zijn handen in de rug van het meisje en duwde haar van zich af. Hij was er klaar mee. "Volgende keer dat iemand je zoent en je niets voor die gene voelt, en die wel voor jouw, duw je hem beter van je af." zei Kirito voordat hij opstond. Hij controleerde of zijn zwaard nog steeds op zijn rug hing, en maakte toen aanstalten om weg te lopen.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 4:39 pm

"Wat heb ik te maken met twee jaar geleden?!" Riep Kirito naar haar, het was zeker dat hij het niet wist. Eigenlijk was het nog best veel, als dat iet was gebeurt had ze hem waarschijnlijk nooit ontmoet. "Waarom -" Zijn vraag maakte de jongen niet af, nee hij duwde haar juist van hem af. "Volgende keer dat iemand je zoent en je niets voor die gene voelt, en die wel voor jouw, duw je hem beter van je af." Kirito stond op en maakte zich klaar om weg te gaan. Iets zei haar dat ze sterk moest blijven en hem niets vertellen, volgende keer beter. Maar iets wat vele malen sterker was vertelde haar iets anders, het tegenovergestelde doen. Hij had amper een paar stappen van haar afgezet toen ze brak. "Nee, wacht!" Schreeuwde Sage zo hard ze kon. Met tranen in haar ogen keek ze naar Kirito. Ging ze dit echt doen? Ja, ze was er zeker van. "A-als ik het v-vertel, b-beloof je dan te b-blijven?"

OOC: Wat heeft hij met steeds weglopen, Sage word er gek van X'D
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 4:46 pm

Kirito liep weg, maar had pas een paar stappen gezet toen hij haar stem weer hoorde. "Nee wacht!" Kirito stopte wat aarzelend, maar draaide zich niet om. "A-als ik het v-vertel, b-beloof je dan te b-blijven?" vroeg ze. Verbaast trok hij zijn wenkbrauw op en draaide zich naar haar om. Wat was Sage's geheim? Wat was er zo erg? Had ze iets stoms gedaan, of was haar iets overkomen waar ze zich voor schaamde? Kirito knikte langzaam en keek haar kalm aan met zijn blauwe ogen. "Ik zal blijven." zei hij.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 4:57 pm

"Ik zal blijven." Zijn woorden waren al een hele opluchting voor haar, maar het moeilijkste stuk moest nog komen. En dan was het nog maar afwachten of hij daadwerkelijk zou blijven. Sage staarde naar de grond en kort was het stil. Luid zuchtte ze waarna ze aan haar verhaal begon. "Twee jaar geleden werd ik verlieft op een jongen. Hij was heel lief voor me en ik hield echt van hem. Na amper twee maanden gebeurde het, hij beet me. Blijkbaar was hij dus een vampier, dat had hij al die tijd voor me verborgen gehouden. Daar ben ik toen zo boos om geworden dat ik een einde aan zijn leven heb gemaakt. Maar omdat ik zelf mens was veranderde ik dus in een vampier omdat hij me had gebeten. Als ik dierenbloed drink word ik ziek dus moet ik wel bloed van andere wezens hebben. Omdat ik dat soort bloed drink zijn mijn ogen rood, momenteel heb ik lang niets gedronken dus zijn ze nu deze kleur," hierna stopte ze even. Dit stukje zou zeker hard bij hem aankomen dus hoopte ze maar dat hij het zou snappen. Moeilijk slikte ze nog een keer waarna ze haar verhaal voort zette. "In eerste instantie ben ik dus naar jou toe gekomen voor bloed... Maar toen je me zoende weerhield iets me er van om je te bijten. Maar toen je zei dat je me leuk vond kreeg ik spijt vanwege de reden waarom ik in eerste instantie naar je toe was gekomen. Dat gene dat me weerhield om je te bijten kan ik niet benoemen, het was een heel apart gevoel dat ik nog nooit eerder heb gehad. Daarna was ik ook niet meer van plan om je te bijten..." Na haar hele verhaal gedaan te hebben bleef ze naar de grond staren. Wachtend op Kirito's reactie, waarschijnlijk zou hij weg gaan. Of haar misschien zelfs aanvallen, dat moest dan maar. Het belangrijkste was nu dat ze alles eerlijk aan hem vertelt had.

OOC: She talks to much X'D
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 5:06 pm

Sage keek naar de grond en bleef eerst stil. Toen zuchtte ze en begon te praten. Kirito luisterde naar haar verhaal. Ze was een vampier. "In eerste instantie ben ik dus naar jou toe gekomen voor bloed... Maar toen je me zoende weerhield iets me er van om je te bijten. Maar toen je zei dat je me leuk vond kreeg ik spijt vanwege de reden waarom ik in eerste instantie naar je toe was gekomen. Dat gene dat me weerhield om je te bijten kan ik niet benoemen, het was een heel apart gevoel dat ik nog nooit eerder heb gehad. Daarna was ik ook niet meer van plan om je te bijten..." Kirito keek nu wel even verbaast. Waarom had ze hem dan niet gewoon gebeten? Maar, ze was een vampier. Oke. Dat was toch niet zo erg? Er waren toch wel meerdere soorten wezens op deze wereld? Kirito zuchtte en ging naast haar zitten. "Is dat alles? Dat maakt toch niet uit? Kijk om je heen, we worden misschien nu wel bekeken door demonen. Er lopen hier weet ik veel hoeveel wezens rond. Vampiers, zoals jij. Maar ook Shapeshifters, zoals ik. En elfen, magiërs. Je bent echt niet abnormaal omdat je een vampier bent." zei hij rustig tegen haar. Nee, hij was nu wel weer over de verbazing heen. Het enige was, was dat ze nu dus snel bloed nodig had. "Kan je niet uit mijn arm drinken?" schoot hem toen te binnen. "Zonder mij te veranderen?" vroeg hij.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 5:18 pm

Tot haar verbazing kwam Kirito naast haar zitten, vanuit haar ooghoek keek ze hem aan. "Is dat alles? Dat maakt toch niet uit? Kijk om je heen, we worden misschien nu wel bekeken door demonen. Er lopen hier weet ik veel hoeveel wezens rond. Vampiers, zoals jij. Maar ook Shapeshifters, zoals ik. En elfen, magiërs. Je bent echt niet abnormaal omdat je een vampier bent." Vertelde hij op een rustige toon tegen haar. Eigenlijk wist ze dat ook wel, alleen vampiers staan over het algemeen niet bekend als de meest vriendelijke en geliefde wezens. Een deel vind vampiers dan ook net zo erg als demonen, wat zeker niet zo was. "Kan je niet uit mijn arm drinken?" De woorden van Kirito lieten Sage verbaast omkijken, dat was nou ook niet bepaalt iets dat je dagelijks hoorde. "Zonder mij te veranderen?" Voegde hij er nog aan toe. Sage bewoog met haar vinger rondjes over haar bovenbeen, hoe ging ze híer nou weer op antwoorden. "Kan wel omdat je een shapeshifter bent, die veranderen niet. Maar..." Hoe ging ze hem nou uitleggen dat ze eigenlijk niet van zijn bloed wilde drinken door dat gevoel?
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 5:32 pm

"Kan wel omdat je een shapeshifter bent, die veranderen niet. Maar..." Kirito zuchtte geërgerd. Wilde ze nou serieus zijn bloed niet drinken? Ze had het nodig, haar ogen waren verre van rood. "Sage, je hebt het nodig!" beet hij het meisje toe. Met een ruk trok hij de twee lappen van zijn arm. Hij voelde het bloed er weer door heen stromen en voelde meteen dat hij het eerder er af had moeten halen. Nu deed zijn arm pijn. "Auw, shit." siste hij. "Toe, voordat ik alsnog dood bloed." zei hij en hij stak zijn arm uit, waar nu langzaam het bloed weer uit begon te stromen. "Sage toe, ik ga je niet dwingen." zei hij, nu redelijk wanhopig.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 5:46 pm

De geërgerde zucht van Krito liet merken dat hij het er niet helemaal mee eens wat dat ze het niet wilde. "Sage, je hebt het nodig!" Werd haar toegebeten, Sage draaide nu haar hoofd naar hem toe. Meende hij dit nou echt? Blijkbaar wel aangezien hij beide lappen stof van zijn arm af trok. "Auw, shit." Siste de jongen, natuurlijk. Ze hadden de lappen te lang laten zitten, daarom deed het nu pijn omdat er weer bloed doorheen stroomde. "Toe, voordat ik alsnog dood bloed." Zei de jongen, zijn arm werd voor haar gestoken. Sage kon een klein lachje niet onderdrukken, de manier waarop hij dat ook zei was gewoon grappig. De geur van het bloed en de rode kleur trokken haar aan. Langzaam verschenen haar hoektanden, nee dit wilde ze niet. "Sage toe, ik ga je niet dwingen." Klonkde stem van Kirito een beetje wanhopig. Sage zuchtte, blijkbaar wilde hij het echt. Ze had het nodig ook, dus opende Sage haar mond. De scherpe hoektanden blonken in het licht van de zon. Haar handen had ze aan de onderkant van zijn arm gehouden, de ene links en de ander rechts van de plek waar ze zou bijten. Snel slikte ze nog een brok in haar keel door waarna ze haar tanden in Kirito's arm zette. Uit ervaring wist ze wel dat dit bijzonder veel pijn deed, daar dacht ze nu niet aan. Het enige waar ze nog aan kon denken was bloed. Heerlijk rood, sappig bloed. Bijna gulzig dronk Sage het bloed uit de arm van Kirito. Zodra ze klaar was haalde ze half high haar tanden uit zijn arm. Zodra ze bloed binnen kreeg had ze dat altijd. Ze was er half high door en wilde eigenlijk nog meer. Echter hief de waas net op tijd op om niet nog een keer te bijten. Met bebloedde tanden keek ze Kirito nog deels in de waas aan. De aders in zijn nek vielen nu ineens op, zó aantrekkelijk. Nee wacht waar was ze nu weer mee bezig. Mentaal schudde ze zichzelf weer helemaal door elkaar. "Sorry," zei ze zachtjes.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 5:56 pm

Aarzelend legde ze haar handen op zijn arm. "Wacht." zei Kirito. Snel haalde hij zijn zwaard van zijn rug en legde het naast zich neer. Het ging vast en zeker pijn doen, dus misschien hielp het als hij in het gevest kon knijpen. Hij pakte het alvast vast met zijn andere hand. "Oke, ga je gang." zei hij toen. Kirito zag haar slikken voordat ze haar hoektanden, die nu een stuk langer waren, in zijn arm zette. Kirito klapte zijn kaken op elkaar en kneep zo hard mogelijk in het handvat van zijn zwaard. Want pijn deed het. Het brandde, het leek wel alsof zijn arm eraf werd gerukt. Een pijnlijke kreun kwam uit zijn mond, en net op dat moment trok Sage haar tanden uit zijn arm. Kirito keek haar aan, nu, met het bloed nog aan haar hoektanden, moest hij toegeven dat ze er wel eng uit zag. "Sorry," zei ze zachtjes. Hij glimlachte zwakjes en bond een van de lappen weer om zijn wond. Hij zou er later wel naar kijken. "Hoe lang kan je zonder bloed?" vroeg hij toen.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 6:08 pm

Een zwakke glimlach liet ziet dat hij het nog niet zo heel erg vond gelukkig. Wel had ze gemerkt dat het hem veel pijn had gedaan, daar had ze eigenlijk best wel spijt van. Andere pijn doen om zelf maar in level te blijven, lekker was dat. "Hoe lang kan je zonder bloed?" Vroeg Kirito nadat hij een van de stukken stof weer om de wond had geboden. Kort dacht Sage na, eigenlijk was dat elke keer wel anders. "Verschild per keer, de ene keer heb ik wat meer op dan de ander," zei Sage terwijl ze haar schouders ophaalde.

OOC: Sp voor het douchen X'D
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 6:17 pm

Kirito knikte dat hij het begrepen had. Hij wilde in elk geval wel zorgen dat hij nooit meer gebeten hoefde te worden. Toen kwam er weer wat anders in zijn gedachten. Die kus... Als ze hem niet wilde bijten, waarom dan niet? Als ze dat normaal wel deed, waarom bij hem dan niet? Betekende hij iets voor haar? "Sage?" klonk zijn stem vragend, maar hij durfde het niet te vragen. Waarom zou ze iets in hem zien. Hij was stil als de pest, ze had er lang over moeten doen om hem te openen. Maar waarom kuste ze hem dan wel terug? Hij zat er nog steeds mee. Hij beet kort op zijn lip, wetende dat hij het wel moest vragen. "Die... Betekende..." hij kwam niet uit zijn woorden. Waarom? Hij durfde het niet te vragen. Kirito zuchtte en keek naar de grond.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 6:51 pm

"Sage?" Kirito's stem klonk vragend. Het zwartharige meisje keek op, haar ogen waren inmiddels weer helemaal rood bijgekleurd. Het duurde even voor de vraag kwam, echter kon je dit niet echt een vraag noemen. "Die... Betekende..." Zei Kirito, vragend keek ze hem aan. Hij zuchtte en richtte zijn blik op de grond. Sage schoof een stukje op zodat ze tegen hem aan zat met haar benen en schouders. "Wat is er?" Vroeg zíj nu een tikkeltje bezorgd. Hij had zich al genoeg zorgen om haar gemaakt, nu was het tijd om de rollen een keertje om te draaien. Het was maar eens tijd om hem aandacht te geven.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 7:02 pm

"Wat is er?" Sage was opgeschoven en zat nu tegen hem aan. Nog steeds keek hij naar de grond en hij schudde zijn hoofd. Hij durfde het niet te vragen. Hij beet op zijn lip en slikte de brok in zijn keel weg. Maar aan de andere kant wilde hij het antwoord weten. Hij vond haar leuk, écht leuk. Hij moest weten waar hij stond. "Wat betekende die kus voor jouw?" zijn stem was nauwelijks hoorbaar, je kon duidelijk merken dat hij het eng vond om te vragen. Hij keek haar kort aan, om daarna weer naar de grond te kijken. Hij krabde achter zijn nek en wachtte op antwoord.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 7:20 pm

Sage zag dat hij op zijn lip beet en een brok moest doorslikken voor hij eindelijk zijn vraag gestelt kreeg. "Wat betekende die kus voor jouw?" Oh nee he, niet die vraag. Ze had geen flauw idee eigenlijk. In eerste instantie was het de inzet om hem dan te bijten. Maar wat haar tegenhield kom ze niet beschrijven. Dus hoe ging ze hem dat uitleggen. "In eerste instantie om te bijten maar het gevoel dat ik kreeg kan ik niet beschrijven. Ik weet het eigenlijk niet..."
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeThu Sep 18, 2014 8:21 am

Of ze wist het niet, of ze ging gewoon geen antwoord geven. Kirito zuchtte en keek haar nog steeds niet aan. "In eerste instantie om te bijten maar het gevoel dat ik kreeg kan ik niet beschrijven. Ik weet het eigenlijk niet." Ja, wat moest hij daar nou mee? Kirito schudde onbegrijpend zijn hoofd. Ze zoende hem, ze liet het toe, omdat ze hem wilde bijten? Wat voor een bitch was ze dan? Maar Kirito kon niet zo over haar denken. Hij vond haar leuk. Kirito wist niet wat hij moest zeggen. Misschien kon hij beter niets zeggen.

-slecht-
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeThu Sep 18, 2014 3:37 pm

Sage merkte dat Kirto haar nog steeds niet aankeek, hij zij ook al niets. Ze zuchtte, terwijl ze haar hoofd op zijn schouder legde. "Jij snapt het ook niet hè?" Zei het zwartharige meisje op fluistertoon. Ze had al lang door dat iets hem dwars zat, vooral nadat ze hem alles had vertelt. Ondertussen had ze zo het gevoel dat het om die kus ging. "Zeg nou eens wat je echt dwars zit?" Vroeg ze met een merkbare bezorgde toon in haar stem. Zouden ze nou eingelijk alles kunnen oplossen en het weer gezellig maken zoals eerst?
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeThu Sep 18, 2014 3:52 pm

"Jij snapt het ook niet he?" vroeg Sage. Kirito reageerde opnieuw niet. Hij snapte er nu inderdaad niets meer van. Uiteindelijk schudde hij lichtjes zijn hoofd, maar dat was alles. De zwartharige jongen was weer helemaal op slot gegaan. "Zeg nou eens wat je echt dwarszit." Zei Sage. Kirito schrok van die vraag. Wat moest hij antwoorden? Dat hij niet snapte dat hij haar nog steeds leuk vond? Dat hij niet snapte dat hij haar geen bitch vond? Dat hij niet snapte waarom ze hem niet gewoon gebeten had? "Ik... Ik zou je moeten haten. Of in ieder geval boos moeten zijn. Maar ik ben niet boos. Waarom ben ik niet boos? Waarom heb je me verdomme niet gewoon gebeten? Dan had ik gewoon boos kunnen worden. En dan weg kunnen gaan. Maar je hebt me gewoon.... Ja... Ik weet het gewoon niet, oke?" zei Kirito geïrriteerd.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeThu Sep 18, 2014 4:00 pm

Het duurde even voor er een antwoord van de jongen kwam, maar wat hij zei liet haar een beetje schrikken. "Ik... Ik zou je moeten haten. Of in ieder geval boos moeten zijn. Maar ik ben niet boos. Waarom ben ik niet boos? Waarom heb je me verdomme niet gewoon gebeten? Dan had ik gewoon boos kunnen worden. En dan weg kunnen gaan. Maar je hebt me gewoon.... Ja... Ik weet het gewoon niet, oke?" Sage streelde met haar hand langs zijn kaaklijn zodat hij haar aankeek. "Omdat iets me stopte, ik wilde het niet, en ik snap dat je boos zou moeten zijn en weg gaan. Daar was ik dan ook juist bang voor," antwoordde Sage met haar hand nog steeds bij zijn kaaklijn.

OOC: Hierna eten en dan tennissen dus kan pas om 19;30 op z'n vroegst weer posten.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeThu Sep 18, 2014 4:34 pm

Hij voelde haar vingertoppen tegen zijn kaak en bewoog zijn hoofd mee met de druk. Op de plekken waar haar vingers langs waren gegaan ontstond opnieuw kippenvel. Hij hield er totaal niet van als hij werd gedwongen iemand aan te kijken, maar Sage was op dit moment geen bedreiging. "Omdat iets me stopte, ik wilde het niet, en ik snap dat je boos zou moeten zijn en weg gaan. Daar was ik dan ook juist bang voor," zei Sage, met haar hand nog steeds onder zijn kin. Kirito aarzelde even, maar besloot haar arm toen toch weg te trekken. "Maar wat wil je dan? Wat wil je nu?" Hij wilde eigenlijk gewoon zo snel mogelijk weg. Hij wilde niet langer herinnerd worden aan het feit dat het meisje niet hetzelfde voor hem voelde als hij voor haar. Hij moest haar vergeten.

OOC: Oke, ik heb zo om kwart over 7 ouderavond, en ik moet mee. Ik weet niet hoe laat ik terug ben.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeThu Sep 18, 2014 6:00 pm

Dat haar hand werd weggeduwd voelde als een dolksteek in haar rug. "Maar wat wil je dan? Wat wil je nu?" Vroeg hij haar, sinds wanneer was hij zo goed in vragen stellen? En dan al helemaal in vragen die ze eigenlijk niet wist te beantwoorden. Sage kneep in het gras naast haar. Ze had geen flauw idee wat ze hier op zou moeten antwoorden. "Gewoon praten, hier, met jou..." Zei ze zachtjes en bang om weer iets verkeerds te zeggen. Voor het hele gedoe met die zoen hadden ze gewoon gezellig gepraat. Dat wilde ze, niet dit gesprek. Toen had ze nog gewoon kunnen praten, nu hadden ze een gesprek dat ze eigenlijk niet wilde voeren.

OOC: Het begin van dit topic doet me denken aan Daylight van 5SOS je hebt een belangrijke pm btw ^^
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitimeThu Sep 18, 2014 8:18 pm

"Gewoon praten, hier, met jou..." mompelde Sage. Kirito keek haar niet aan. Hij was weer dicht geklapt. Niet meer in staat een normaal gesprek te voeren. En vooral omdat hij wist dat Sage hem niet leuk vond, kon hij niet meer gewoon als vrienden naast haar blijven zitten en een gesprek voeren. Kirito schudde dan ook langzaam zijn hoofd. "Dat kan ik nu niet." zei hij zacht. Kirito stond op, hing zijn zwaard om zijn rug en trok zijn kleren goed. "Het spijt me Sage, ik... Kan nu gewoon niet blijven. Ik trek het niet..." Pijn stond te lezen in zijn ogen, voor hij weer voor zich uit keek en weg liep. Hij concentreerde zich op de weg voor hem, niet meer op Sage lettende.

-Topic uit-
Rn jaa dat liedje past hier echt bij!
Spoiler:
Back to top Go down
Sponsored content





Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 3 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Euhm. Hi? [sage!]
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Sage Scarlet {WIP}
» Digging my own Grave // Sage

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: WEST :: HEART OF ALIVAR-
Jump to: