Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 ZCASnmQ


 

 Euhm. Hi? [sage!]

Go down 
2 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 5:12 pm

"Ik wás niet alleen op de wereld." Begon Krito, meteen had Sage het gevoel dat ze dat beter niet had kunnen vragen. "Maar, nu wel. Ik heb geen familie meer. Vermoord, dood gegaan, ik weet het niet. Ze zijn er niet meer." Vertelde hij aan haar. Alles aan hem deed haar vertellen dat hij daar verdrietig om was. "En jij?" Werd de vraag snel omgedraaid naar haar. Sage legde haar armen onder haar hoofd en keek even naar de lucht. "Eerst had ik een familie maar al snel was ik alleen. Ik ben samen met een ander kind door iemand geadopteerd, dat persoon ging dood. Nu heb ik alleen nog maar dat andere kind, die zie ik ook niet vaak," legde Sage haar leven uit zonder al te veel aandacht te besteden aan hoe het nou precies zat. Diep zuchtte ze, het was tijd om Hyöka ook nog eens op te gaan zoeken. Maar nu niet, voorlopig wilde ze nog even bij hem blijven. Het was bovendien best gezellig.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 5:22 pm

Toen hij de vraag naar haar draaide, merkte ook hij dat hij dat beter niet had kunnen doen. "Eerst had ik een familie maar al snel was ik alleen. Ik ben samen met een ander kind door iemand geadopteerd, dat persoon ging dood. Nu heb ik alleen nog maar dat andere kind, die zie ik ook niet vaak," Kirito keek haar aan. Hmm, zij had het ook niet makkelijk gehad. "Owwh, dat is ook niet niks..." zei hij. Wat was dat voor reactie? Waarom waren ze nou naar zo'n deprimerend onderwerp gegaan? "Maar, je kan hier ook familie maken. En vrienden. Je bent in feite nooit alleen." hij had geen idee hoe Sage het zou opvatten. Misschien zou ze wel spottend lachen, of wel het serieus nemen. Hij wist het niet.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 5:29 pm

size=10]
"Owwh, dat is ook niet niks..." Sage haalde haar schouders op, ze had zich daar al lang geleden overheen gezet. Van haar eerste familie voor ze wees werd wist ze in ieder geval al helemaal niets meer. Met haar adoptievader had ze het wel een tijdje moeilijk, maar daar was ze ondertussen ook al wel weer mee klaar. "Maar, je kan hier ook familie maken. En vrienden. Je bent in feite nooit alleen." Een klein lachje verscheen op haar gezicht. Sage verschoof zich zo dat ze met haar schouder zachtjes tegen die van Krito beukte. "Zoals jij eh," Zei ze redelijk vrolijk. Expres schoof ze niet zo ver terug als dat ze eerst lag, nu dus iets dichter bij Krito. Eerder bijna tegen hem aan ondertussen.
[/size]
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 5:40 pm

Sage had haar schouders opgehaald. Was ze er overheen? Dat vond Kirito knap van haar. Hij zuchtte en zei haar dat ze ook hier vrienden kon maken. Hij schrok even toen haar schouder tegen de zijne kwam. "Zoals jij eh," zei ze. Kirito grinnikte. "Weet je dat zeker? Misschien ben ik wel niet wie je denkt dat ik ben." zei hij. Sage ging niet weer van hem af liggen, hij vond het wel fijn, ergens... Hij voelde zich licht blozen en schudde zich mentaal door elkaar. Doe normaal, hij kende haar amper. Maar, ze was aardig. En inmiddels wist hij ook haar verleden. Hij kende haar nu wel een beetje. En ze was aardig. En leuk. Ze was gewoon leuk...
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 5:45 pm

"Weet je dat zeker? Misschien ben ik wel niet wie je denkt dat ik ben." Dit deed Sage een van haar wenkbrauwen optrekken. Ergens maakte dit haar nieuwsgierig naar hem, maar waarschijnlijk was het niets ergs. In ieder geval niet zo erg als haar geheim. Het zwartharige meisje rolde op haar zij waardoor ze amper nog maar iets van hem af lag. Met haar ene onderarm ondersteunde ze haar lichaam zodat ze het bovenste deel een stukje omhoog kon houden. "Ik ben misschien ook niet wie jij denkt," fluisterde ze in zijn oor. Waarna ze weer terug op haar rug rolde, zachtjes lachend alsof het een grap was die ze tegen hem maakte.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 5:53 pm

Sage rolde op haar zij, zodat ze nog dichterbij hem was. Kirito keek haar ietwat uitdagend glimlachend aan. [i]"Ik ben misschien ook niet wie jij denkt." fluisterde ze. Kippenvel ontstond op zijn hals, waar haar adem langs streek. Ze ging weer terug liggen en Kirito grinnikte. Wat zij kon... Kon hij ook. Hij richtte zichzelf op, en zette zijn handen aan weerzijden van haar schouders. Hij bracht zijn mond naar haar oor. "Misschien moet je me dat maar vertellen dan." fluisterde hij nu ook. Hij bracht zijn hoofd weer op normale hoogte en keek haar aan. Maar hij ging nog niet terug liggen.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 6:06 pm

Sage keek verbaast naar de actie van Kirito. Hij zette zijn handen beide aan een andere kant van haar schouders en liet zijn hoofd naast de hare zakken. "Misschien moet je me dat maar vertellen dan." Fluisterde hij in haar oor waarna hij zijn hoofd weer hief. Blijkbaar dacht hij voorlopig niet aan terug gaan liggen. "Misschien zijn een paar geheimen juist wel goed," zei ze waarna haar vriendelijke blik veranderde. "Dat houd het tenminste spannend," fluisterde ze met een uitdagende blik in haar ogen. Een uitdagend lachje sierde haar gezicht terwijl ze onder de jongen lag. Eigenlijk vond ze het zo erg nog niet, het was niet dat dit de eerste keer was dat zoiets gebeurde. Toch was deze keer anders dan andere keren.

OOC: Laatste post op pc misschien straks nog een op mobiel
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 6:11 pm

Kirito lachte toen hij haar verbaasde gezicht zag. "Misschien zijn een paar geheimen juist wel goed," zei Sage. Kirito grinnikte opnieuw. "Dat houd het tenminste spannend." fluisterde ze nu met een uitdagende blik. "'Het' nog wel. En wat versta jij onder 'het'?" zei hij iets uitdagend. Dit was de eerste keer dat hij zo deed bij een meisje. Hij vond Sage bijzonder. Ze was een van de eerste die zo veel geduld had gehad. En kijk waar het op uit komt. "Wie weet heb ik wel andere dingen in mijn hoofd dan jij." Nu maar hopen dat ze geen hele verkeerde dingen over hem zou denken. Maar hij dacht dat Sage hem wel redelijk aanvoelde nu.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 7:21 pm

"'Het' nog wel. En wat versta jij onder 'het'?" Dat was wel een aparte vraag als je het aan haar vroeg. Maar ach, wat zou het dan ook. "Wie weet heb ik wel andere dingen in mijn hoofd dan jij." Zei Kirito vervolgens tegen haar. Sage hield haar hoofd een beetje schuin. "Dat geloof ik best," zei het zwartharige meisje. Even beet ze uitdagend op haar bovenlip. Waar ze nu weer mee bezig was wist ze eigenlijk zelf ool niet echt meer.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 7:46 pm

"Dat geloof ik best," zei Sage. Kirito grinnikte zachtjes en keek in haar ogen. Oke, ze lokte het nu ook wel zelf uit, toch? Kirito's hoofd ging langzaam naar de hare, tot zijn lippen die van haar raaktwn. Hij sloot zijn ogen en kuste haar. Daarna trok hij zijn hoofd weer terug en keek haar een beetje half bang, half niet wetend wat te doen aan. Had hij nu een vriendschap verpest? Het zou zomaar kunnen. Maar misschien vond Sage het helemaal niet erg. Hij begon haar leuk te vinden, merkte Kirito. Zou zij hem ook...? Of zou ze dit niet als bijzonder ervaren?

-Mobielpost-
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 8:07 pm

Langzaam zakte zijn hoofd naar het hare. Sage wist precies wat er nu zou gaan gebeuren. Daar had ze helemaal geen bezwaar tegen eigenlijk. Ze voelde de zachte lippen van Kirito tegen de hare. Een tinteling ging door haar lichaam. Wat apart, normaal had ze dat niet. Dit was haar kans, ze kon hem nu gemakkelijk in zijn nek bijten. Iets weerhield haar daar echter van. Het leek of haar lippen vast zaten aan de zijne. Echter haalde hij zijn hoofd al snel weer terug. Sage kon een lach niet onderdrukken. Echter keek Kirito wat angstig.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeTue Sep 16, 2014 6:49 am

Sage moest lachen, waarschijnlijk om zijn blik. Ze vond het dus niet erg. Kirito voelde zich opgelucht en boog zich weer naar het meisje toe, en zoende haar opnieuw. Het was de eerste keer dat hij uberhaupt iemand zoende, en het was de eerste keer dat hij iemand zo snel vertrouwde. Nu maar hopen dat dat vertrouwen niet tegen hem gebruikt zo worden. Hij trok zich weer terug. Hij wist alleen niet precies wat hij nu moest doen. "Euhm, ik, euhm. Vind je leuk, geloof ik."

-Whahahahaha omg dit faalt hard-
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeTue Sep 16, 2014 5:08 pm

Gelukkig bleek hij te zien dat ze het niet zo erg vond, daarom kwamen zijn zwarte haren weer dichter bij. De zachte lippen van Kirito raakte de hare weer, en weer voelde Sage die rare tinteling. Wat was dat toch? "Euhm, ik, euhm. Vind je leuk, geloof ik." Zei de jongen nadat hij weer gestopt was met de kus. Sage voelde haar wangen vuur rood worden, dit was nou ook niet bepaalt de bedoeling. Een gevoel van spijt overrompelde haar, waarom was ze hier nou aan begonnen. Straks zou ze zijn hard breken, en iets in haar vertelde haar dat ze dat niet wilde. Sage wist het niet meer, wat moest ze hier nou mee.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeTue Sep 16, 2014 5:27 pm

Sage's wangen werden vuur rood, maar ze zei niets. Kirito zag eerder iets van spijt in haar ogen. Nee, nee dit was niet waar. Hij beet op zijn lip en duwde zich omhoog, zodat hij weer stond. "Had me verdomme dan van je afgeduwd!" zei hij naar haar. Hij wilde boos zijn, maar kon het niet. Betekende dit niets voor Sage? Verdomme. Kirito schudde onbegrijpend zijn hoofd en draaide zich om. Was het voor hem wel meer geweest dan gewoon een kus? Ja, aan de ene kant. Maar was het echt? Hij kende haar nog steeds amper. Kirito zuchtte en liep een paar tiental meters weg van Sage, om weer bij de rivier te gaan zitten. Als ze nu niets iets zei ging hij gewoon weg. Klaar.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeTue Sep 16, 2014 5:39 pm

size=10]
Plotseling duwde Kirito zich weer omhoog. "Had me verdomme dan van je afgeduwd!" Sage ogen werden groot, nee dit wilde ze echt niet. Meteen ging zij ook rechtop zitten. De jongen draaide zich om en begon weg te lopen, ze wilde iets zeggen maar kon amper iets uitbrengen. Een heel eind van haar vandaan ging hij in het gras zitten. Sage's onderlip begon spontaan te trillen, haar ogen prikte. Waarom moest ze nou altijd andere pijn doen? Als het niet door bijten was, was het dus zo. Haar hoofd viel in haar handen die met haar ellebogen op haar bovenbenen rustte. Langzaam begon ze steeds iets sneller achter elkaar kort te schudden. Een aantal tranen rolde van haar wangen naar beneden. Bij haar kin voegde deze samen tot druppels en vielen ze op de grond. Waarom zo? Waarom zij? Waarom dit? Waarom nu? Waarom... Plotseling begon alles hevig om haar heen te draaien. Ze winde zich teveel op, dat werd haar te veel. Alles werd zwart waarna Sage op haar zij viel. Een deel van haar zwarte haar kwam in het water terecht en bewogen met de stroming mee. Hoe kon het ook anders, juist nu viel ze flauw.

OOC: Dudet ik Sage kreeg een hartverzakking daar van! Dan maar wat extra drama X'D
[/size]
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeTue Sep 16, 2014 7:47 pm

Ze reageerde niet. Ze deed verdomme gewoon niets. Ze keek hem alleen met grote ogen aan voor hij was opgestaan. Kirito keek in het spiegelbeeld in het water. Waarom had ze dan toegestaan dat hij haar kuste? En waarom was ze nu dan zo oveestuur. Want hij hoorde de snikken wel. Hij begreep het niet. Kirito keek om naar Sage toen hij geen geluid meer hoorde, en zag haar nog net vallen. Dit meende je toch niet. "Verdomme, serieus?!" siste hij. Hij stond op en liep gehaast naar Sage toe. Ze was flauwgevallen, maar waarvan? Een ding was zeker hij kon haar niet zo achterlaten. Hij moest dus bij haar blijven. Kirito zuchtte en pakte haar toen op, om haar op een zachter stuk te leggen. Hij legde haar hoofd in zijn schoot en zuchtte.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 12:36 pm

Zwart, zwart en nog eens zwart. Alles om haar heen was zwart, echter kon ze zichzelf wel gewoon in kleur zien. Het was zeker niet de eerste keer dat ze was flauwgevallen. Dit was echter wel nieuw voor het meisje. Misschien was er een uitweg, langzamerhand begon ze steeds sneller te lopen. Ook riep ze nog een paar keer. Helaas had dit allemaal geen effect. Haar lichaam lag nog steeds stil bij de rivier. Plotseling viel ze op haar knieën en schreeuwde. Haar hele lichaam deed pijn. Na een tijdje werd de pijn langzaam minder.

OOC: Ze laat hem even wat ongeruster worden
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 1:01 pm

Ze werd niet wakker. Kirito wist niet hoe lang het nu al duurde, maar Sage werd niet wakker. "Verdomme." siste hij. Zonder verder na te denken tilde hij het meisje terug naar de rivier. Ging hij water over haar gezicht gooien? Zou dat werken? Hij wist het niet. Kirito zuchtte geïrriteerd. Nog even en hij liet haar hier achter. Nee, dat kon hij niet. "Sage, please. Wordt wakker. Je kan me hier niet achter laten..." fluisterde hij. Hij schrok van zijn stem, het klonk niet als zijn stem. Het klonk zo zacht, pijnlijk, kwetsbaar. Dat was hij niet vanzichzelf gewend.

OOC: Tuurlijk, dat is hij nog niet.... XD
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 1:50 pm

Langzaam werd de pijn minder, even snel kreeg ze een iets fijner gevoel. Zodra de pijn totaal was verdwenen hoorde ze een stem. "Sage, please. Wordt wakker. Je kan me hier niet achter laten..." Langzaam opende ze haar beide ogen. Het eerste wat ze zag was Kirito's bezorgde gezicht. Bij het zien van zijn bezorgde blik en de klank van zijn stem van daarnet werd ze helemaal warm van binnen. K-Kirto..." zei ze zachtjes. Ze was erg blij dat hij haar niet zomaar had achtergelaten. "W-waarom ben j-je niet weggegaan?" Vroeg ze met grote ogen, eigenlijk was ze er best nieuwsgierig naar. De meeste zouden gewoon zomaar weglopen, klaar over met haar. Maar nee, hij was bij haar gebleven.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 1:59 pm

"K-Kirito," De jongen schrok toen hij haar stem hoorde en keek haar aan. "W-waarom ben j-je niet weggegaan?" vroeg ze. Kirito zuchtte en keek in haar ogen. "Kan je daar niet zelf het antwoord op bedenken?" vroeg hij zachtjes. Het antwoord zou hetzelfde zijn als wat hij al eerder had gezegd. Hij vond haar leuk. Kirito zuchtte en keek de andere kant op. Hij had haar natuurlijk niet achter kunnen laten. "Maar... Waarom? Waarom zoende je me dan terug?" vroeg hij toch.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 2:12 pm

"Kan je daar niet zelf het antwoord op bedenken?" Zei hij zachtjes, vrijwel meteen verscheen er een lachje op Sage's gezicht. Kirito zuchtte waarna hij de andere kant op keek. "Maar... Waarom? Waarom zoende je me dan terug?" Vroeg hij, meteen werden haar ogen groter. NEE! Niet die vraag, hoe ze hem dat ooit moest uitgaan leggen was onbekend. Ze wilde hem niet vertellen wat haar plan in eerste instantie was. Sage lag nog in zijn armen, niet wetend wat te doen. Zachtjes legde ze haar hoofd tegen zijn borst. "Wil ik niet vertellen," zei ze met een trillende stem. Dat wilde ze echt niet aan hem vertellen, dan zou alles in een keer weg zijn. Voor de tweede keer vandaag begonnen haar ogen te prikken. Deze keer kon ze de tranen echter binnen houden. Dat zei echter niets over haar ogen die begonnen te glimmen.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 2:18 pm

Sage lag nog steeds in zijn armen, en legde haar hoofd tegen zijn borst. Hij voelde zijn adem stokken en keek haar aan. "Wil ik je niet vertellen." luidde echter haar trillende stem. Wat? Dit sloeg nergens op. "Waarom doe je dit verdomme dan? Zie je niet dat je me pijn doet? Betekende dit niets voor je?!" hij wilde schreeuwen, boos zijn, maar in plaats van boze schreeuwende zinnen kwamen er alleen zachte woorden uit zijn mond. Hij wilde op staan, maar wilde het meisje niet van hem af duwen. En daarbij, als Sage hem tegenhield kon hij niet eens op staan. Niet zonder heel veel moeite. [b]"Nou?" zei hij toen hij op antwoordt wachtte.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 2:24 pm

"Waarom doe je dit verdomme dan? Zie je niet dat je me pijn doet? Betekende dit niets voor je?!" Zei Kirito zachtjes. Echter deden de woorden haar pijn, wat was er toch met haar aan de hand. Normaal vond ze het nooit erg als iemand boos op haar was. Nu ineens wel, er was iets met deze jongen dat hem anders maakte dan andere. Bijzonderder. "Nou?" Sage had geen flauw idee hoe ze hier op moest gaan reageren, dat wilde ze eigenlijk niet. Het liefst zou ze gewoon terug in de tijd gaan naar het moment dat hij over haar heen gebogen stond. "Omdat ik niet wil dat je weg gaat!" Riep ze plotseling waarna een regen van tranen volgde.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 2:36 pm

"Omdat ik niet wil dat je weggaat!" riep ze uit. Ze huilde nu, maar Kirito besteedde er geen aandacht aan. "Maar wat wil je dan?!" riep hij naar haar. Hij voelde het meisje tegen hem aan schokken en trok haar toen toch dichter tegen hem aan. Hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij kon er normaal wel tegen als mensen huilden, maar niet bij Sage. Natuurlijk niet, hij vond haar leuk. Dat was hem nu wel duidelijk. Maar hij begreep nu niets meer van haar. Hoe langer hij haar kende, hoe ingewikkelder alles werd.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 2:49 pm

"Maar wat wil je dan?!" Riep Kirito naar haar, echter trok hij haar ook dichter tegen zich aan. Ze wist het echt, natuurlijk kon ze het niet aan hem uitleggen. Dan zou hij zeker weg gaan, dat was dan ook wel het laatste wat ze wilde. Het zou ook dom zijn om terug in de tijd gaan te zeggen. Iedereen wist dat dat niet mogelijk was, dus het zou raar zijn om dat te zeggen. Plotseling schoot haar iets te binnen. "I-ik wil dat wat twee jaar geleden is gebeurd nooit was gebeurd!" Riep ze met tranen in haar ogen terug. Sage hoopte dat ze het niet verder uit hoefde te leggen, dat hij het zo goed zou vinden. Al had ze al wel een gevoel dat dat niet zo zou zijn.
Back to top Go down
Sponsored content





Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
Euhm. Hi? [sage!]
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Sage Scarlet {WIP}
» Digging my own Grave // Sage

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: WEST :: HEART OF ALIVAR-
Jump to: