Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 ZCASnmQ


 

 That akward moment -Mature Content- (juul)

Go down 
4 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeFri Sep 12, 2014 6:56 pm

Een wanhopige zucht verliet zijn mond toen de regendruppels over zijn lichaam stroomde. Fijn, hij stond zonder shirt in de regen omringt door een stel bloeddorstige monsters. Kon het nog erger? Blijk baar wel dus, want al snel zag hij felle flitsen door de lucht schieten, vervolgd door harde klappen. Enkele wolven namen de benen, en bij de tweede klap vluchtte de rest van de roedel. Bezorgd keek hij om zich heen, misschien moest hij ook maar een schuilplaats gaan zoeken, maar waar? Het enige hier in de buurt waren bomen, struiken, de rivier en wat stenen en takken. Om zelf een schuilplaats de bouwen zou hem niet meer lukken. Mentaal was hij nu ook niet echt in staat voor dat soort activiteiten. De gedachte van een vermoordde Blake bleef door zijn hoofd spoken. Hij wist niet wat het precies was, maar ook al kende hij haar nog maar net, hij vertrouwde haar. Als ze hem kwaad had willen doen zou ze hem nooit geholpen hebben, en wat heeft hij haar teruggegeven? Niks, hij had haar laten sterven, haar aan haar lot overgelaten.
Zijn blik gleed de omgeving over, vallend op de zwarte wolvin. Waarom was zij niet gevlucht? Zou hier wachten op een goed moment om hem te vermoorden? Hij wilde daar liever niet achter komen, dus pakte hij zijn blades vast en stormde op het dier af, waarna hij zich bovenop haar wierp en opnieuw zijn blade dreigend in de lucht hield. ''Hier eindigt het.'' fluisterde hij terwijl hij zijn blade dreigend in de lucht liet hangen, klaar om haar keel door de snijden. en Blake te wreken.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeFri Sep 12, 2014 7:04 pm

Blake keek Kenta verbaasd aan, wat deed hij nou?! O ja, hij wist niet dat, dat ze nou ja. Een wolf was. Blake keek wanhopig om zich heen, over een paar tellen was ze dood. Kenta drukte haar onderhand tegen de grond en hing dreigend met zijn mes boven haar hoofd. "Kenta stop!" Ze hield haar handen boven haar hoofd, geschrokken keek ze ernaar. Was ze nou net terug veranderd? Maar hoe dan, ze had het niet eens doorgehad. Met grote ogen keek ze Kenta aan. Shit, haar kleren. Ze was naakt, en Kenta lag op haar! Waar waren haar kleren? Bij het kampvuur! nee, ze had ze meegnomen het bos in, maar ook mee terug volgens mij. Ja, ja ze had ze mee terug genomen ze moesten ergens verspreid liggen. Ze keek nu recht in de ogen van kenta. "Ehm, sorry." Ze keek hem recht aan, aan de ene kant was het heel akward. Maar het had toch iets, iets wat ze niet zou willen missen. Verdronken in zijn ogen tilde ze haar hoofd op en zoende hem.

OOC: OMG
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeFri Sep 12, 2014 7:22 pm

Met zijn ogen gesloten rees hij zijn blade nog wat hoger, klaar om de wolvin aan haar einde te brengen. Er was immers iets aan het dier wat het lastig maakte, maar hij had geen tijd om daar op de vriendelijke manier achter te komen. Net toen hij klaar was om de wolf te doden, hoorde hij een bekende stem. Blake? "Kenta stop!" Meteen opende hij zijn ogen, en tot zijn schrik lag er een naakte Blake onder hem met haar handen angstig voor haar gezicht. Hij keek haar verbijsterd aan. ''Blake..?'' fluisterde hij. Even was hij stil, hij moest het even laten bezinken. Hij had Blake tot twee keer aan toe proberen te vermoorden?
Hij wilde haar zoveel vragen stellen over wat er was gebeurd, hij was in de war. Hij kreeg niet eens de kans om zijn vragen te stellen, want plots hief Blake haar hoofd en drukte haar lippen deze de zijne. Wow, wacht even. Hij lag boven op een naakt meisje, en dat meisje begon hem nu te zoenen?
De verwarring werd echter al snel minder toen hij besloot om mee te gaan in haar kus. Hij liet zijn blades los en zette zijn ene hand naast haar hoofd voor steun, en steunde op zijn elleboog. Met zijn andere hand streelde hij haar gezicht, terwijl hij zachtjes op haar lip beet als een ''request'' om haar mond binnen te gaan.

OOC: Ohmygod, Kenta knows how to please the girls. :'D
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeFri Sep 12, 2014 7:36 pm

Ze wist niet of het Kenta's eerste keer was maar hij was zeker niet slecht. Hij beet op haar lip en zijn antwoordde door haar mond te openen. Ze voelde hoe zijn tong de hare raakte, ze kreeg een warm gevoel van binnen en begon met haar tong rondjes te draaien. Het leek uren te duren maar uiteindelijk maakte ze zich los van hem. "Ik, ik denk dat ik mijn kleren maar moet gaan zoeken." Voorzichtig wurmde ze zich onder hem vandaan en stond ze op. Een beetje oncomfortabel was het wel, ze stond naakt naast een jongen die ze nog maar een dag kenden en net had gezoend. Nice Blake, heel handig dit. Haar ogen vielen op haar bh en onderbroek naast het kampvuur. Ze liep er snel heen en pakte ze. Het maakte nu allemaal niks meer uit dus trok ze het meteen snel aan. Vervolgens begon ze te zoeken naar haar broekje, die ze aan de rand van het bos vond. Schoon kon je hem niet meer noemen, die wolven hadden er vast duizend keer over heen gelopen. Blake trok het snel aan en zocht nu alleen nog naar haar shirt. "Het, spijt me va net. En niet alleen van net, maar ook van toen ik die wolf was en zo. Ik ben je een uitleg verschuldigd, ik zal het je zo allemaal uitleggen alleen het is best koud en ik kan mijn shirt niet vinden. heb jij hem gezien?" Eerst haar panty en nu haar shirt. "Gaat lekker Blake" Mompelde ze.

Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeFri Sep 12, 2014 7:52 pm

Meteen toen ze hem toeliet, liet hij zijn tong naar binnen gaan. Zijn ogen waren gesloten, en hij drukte zijn lichaam wat dichter tegen die van haar aan. Hij begon met de hand die eerst op haar gezicht rustte, nu door haar haren te strelen. Hij wist niet hoe het kwam, of hoe hij überhaupt wist wat hij moest doen in zo'n situatie, maar gek genoeg voelde het niet verkeerd. De regen kletterde neer op hun beide, maar de jongen spendeerde er geen aandacht aan. Sterker nog, hij had niet eens meer door dat ze in de regen en het onweer lagen.
Na een lange tijd strelen en zoenen brak Blake de kus. Kenta opende zijn ogen weer, en keek haar aan. Hij zei niets. Deels omdat hij niet wist wat hij nu zou moeten zeggen, maar vooral omdat hij geen verkeerde indruk achter wilde laten. Het enige wat hij liet zien was een brede glimlach.
Uiteindelijk brak Blake de stilte. "Ik, ik denk dat ik mijn kleren maar moet gaan zoeken." Kenta knikte, misschien was dat wel zo slim ja. Het was koud. Hij kon zijn shirt immers nog niet aantrekken. De bloedvlekken moesten er nog uit, plus het feit dat het shirt nu al helemaal nat geregend was.
Terwijl Blake zich aankleedde probeerde hij de andere kant op te kijken uit beleefdheid. Al had dat niet erg veel nut meer, gezien hij haar toch al naakt had gezien. "Het, spijt me va net. En niet alleen van net, maar ook van toen ik die wolf was en zo. Ik ben je een uitleg verschuldigd, ik zal het je zo allemaal uitleggen alleen het is best koud en ik kan mijn shirt niet vinden. heb jij hem gezien?" Klonk er achter hem. Hij draaide zich weer naar haar toe, en schudde zijn hoofd. Bij het zien van een shirtloze Blake beet hij even op zijn onderlip. Het was hem nog niet eerder opgevallen, maar ze had echt een perfect lichaam. Kenta kroop wat dichter naar haar toe. ''Het maakt niet uit. Wat er net is gebeurd was gewoon sprake van een miscommunicatie.'' Hij ontweek Blake's blik voor hij de volgende woorden uitsprak. ''En wat daarna gebeurde.. Dat was het eigenlijk wel waard.'' Zei hij zachtjes. Hij wist niet wat de kus met hem gedaan had, maar zijn stemming was er flink door veranderd. Hij wist niet wat het was, maar het liefst was hij er nog heel lang mee door gegaan.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeFri Sep 12, 2014 8:45 pm

''Het maakt niet uit. Wat er net is gebeurd was gewoon sprake van een miscommunicatie. En wat daarna gebeurde.. Dat was het eigenlijk wel waard.'' Blake werd weer rood. "Dankje, ik vond het. Fijn..." Blake zocht nog steeds naar haar shirt. Haar ogen vielen op het zwart/witte hoopje langs de rivier. Blij dat ze hem had gevonden, liep ze er heen en trok hem aan. "gevonden!" Vervolgens liep ze terug naar Kenta en ging naast hem zitten. Eerst probeerde ze nog afstand van hem te houden maar nu zat ze tegen hem aan, het was koud dus zijn lichaamswarmte kon ze nu niet missen. Buiten dat, was het niet slecht om tegen hem aan te zitten. Hij had een mooi sterk lichaam. Dat viel haar al op toen ze hem hielp met zijn verwondingen. Blake legde haar hoofd op zijn schouder en zuchtte. "Ik heb eigenlijk best wel honger? Jij?"
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeFri Sep 12, 2014 9:05 pm

Wat hij op dit moment voelde was iets nieuws. Het was een raar gevoel, maar het voelde niet.. slecht. "Dankje, ik vond het. Fijn..." Was Blake's antwoord. Hij had er zelf duidelijk ook van genoten, maar dat had ze zeker wel doorgehad.
Hij zag hoe Blake nog steeds opzoek was naar haar shirt, en een vlaag van teleurstelling ging door hem heen toen ze deze weer had gevonden en aantrok. Hij had er van genoten Blake's lichaam zo te mogen aanschouwen, en hoe langer hij er naar keek, hoe sterker het gevoel werd. Hij wist waar hij naar verlangde, hij wilde meer, hij wilde verder met haar.
Ineens voelde hij het hoofd van een weer aangeklede Blake op zijn schouder. "Ik heb eigenlijk best wel honger? Jij?" Hij knikte, maar eigenlijk had hij helemaal geen honger. Tja, hij had wel trek, maar niet in eten. Hij had trek in haar, hoe fout dat ook klonk. Hij moest de volgende stap zetten wilde hij zijn verlangens waar kunnen maken.
Zonder iets te zeggen draaide hij zich een kwartslag om, zodat hij tegenover haar zat. Hij had echt geen idee hoe hij dit moest beginnen, maar het leek hem het best om niet te spreken. Zonder iets te zeggen leunde hij weer naar voren en drukte zijn lippen weer tegen de haarre, dit keer op een nog iets gepassioneerdere manier. Hij merkte hoe zijn lichaam steeds sterker verlangde naar meer, en het leek alsof hij steeds minder controle kreeg over wat hij deed. Zijn hartslag werd sneller, en zijn acties werden intenser. Zo trok hij haar zachtjes naar zich toe, waardoor ze op zijn schoot terecht kwam. Vervolgens liet hij zijn handen onder haar shirt glijden en zo over haar rug strelen terwijl hij haar nog dichter naar zich toe trok. Het verlangen om dichtbij haar te zijn werd alsmaar sterker, en hij had eigenlijk geen idee of dit wel was wat Blake wilde. Bij die gedachte liet hij zijn handen weer onder haar shirt vandaan glijden en brak hij de kus. "Je moet het zeggen als ik te ver ga, oke?" Fluisterde hij, waarna hij een kus in haar nek plantte.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 7:52 pm

Ploteeling draaide Kenta zich om zo dat hij haar recht aan keek. Zonder dat hij ook maar iets zei boog hij naar voor en kiste haar. Intens geluk stroomde door Blakes lichaam. Kenta trok haar naar hem toen waar door ze op zijn schoot kwam te zitten. Vervolgens voelde Balke hoe zijn handen onder haar shirt verdwenen. Hij drukte haar nog meer naar zich toe maar ze had er geen problemen mee. Kenta onderbrak de kus. "Je moet het zeggen als ik te ver ga, oke?" Blake knikte en voelde hoe Kenta haar een kus in haar nek gaf. Te ver ging hij zeker niet, ze wou zelfs verder. Zou dit haar eerste keer worden? Blake drukte haar lippen tegen die van Kenta, ze besloot de volgende stap te zetten. Al zoenend trok ze haar shirt uit, ze onderbrak hem alleen even toen ze haar shirt over haar hoofd moest trekken. Vervolgens legde ze haar handen in zijn nek en liet le langzaam naar beneden glijden tot aan zijn middel. Ze liet haar handen nig verder naar beneden glijden en maakte de knoppjes van zijn broek los. Voordat ze verder ging fluisterde ze,"Te ver zal je niet gaan"

Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 8:08 pm

Nadat ze hem toestemming had gegeven wist hij dat hij zich nu door niets en niemand zou laten tegenhouden. Bij het voelen van haar lippen tegen de zijne raakte hij steeds meer opgewonden. Wat hem echter verbaasde is dat ze zelf de kus brak, en vervolgens haar shirt over haar hoofd trok. Kenta verzwakte even zijn grip op haar, zodat het shirt makkelijker over haar hoofd ging. Nog voor hij opnieuw weg kon dromen bij zien van haar lichaam vervolgde Blake de kus weer. Terwijl ze haar armen om zijn nek sloeg, liet hij de zijne rusten op haar middel.
Bij het voelen van hoe haar handen zich steeds dichterbij zijn private parts lieten glijden, schoot er een korte rilling door hem heen. Geen rilling van angst, of kou, of wat dan ook. Het was anders, maar wat het precies was kon hij nog steeds niet plaatsen.
Blake begon met het losmaken van de knoopjes bij zijn gulp. "Te ver zal je niet gaan" fluisterde ze. Een licht roze kleur verspreidde zich over zijn wangen. Hij legde zijn handen op de haarre, en hielp haar zo zijn broek naar beneden te krijgen. Nu was het zijn beurt. Terwijl hij zijn lippen opnieuw in haar nek drukte zochten zijn handen naar haar gulp, en ritste deze voorzichtig open. Hij tilde Blake iets omhoog, zodat hij haar broek makkelijker op haar knieën kreeg. Voorzichtig duwde hij haar naar achteren, in dezelfde positie als ze gelegen hadden bij de eerste zoen met een naakte Blake.
Beide lagen ze nu in hun ondergoed, en Kenta begon opnieuw enkele kusjes in haar nek te drukken. Langzaam ging hij iets naar beneden, tot haar bh de weg versperde. Hij liet zijn handen over haar rug glijden, proberend haar bh bandje los te krijgen, terwijl hij een nieuwe, gepassioneerde zoen aanging.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 9:29 am

Kenta hiel haar met zijn broek en vervolgens was zij aan de beurt. Kenta drukte een kus in haar nek en maakte haar gulp open. Kenta tilde haar omhoog waar door haar broek makkelijker uit ging. Bleke voelde hoe Kenta haar voorzichtig naar achter drukte en ze nu in de zelfde houding lagen als bij hun eerste zoen. Wou ze echt verder gaan? Even een seconde twijfelde ze maar zodra ze voelde hoe hij zijn lippen tegen de hare drukte stroomde er weer een gevoel van geluk door haar heen. Dit was wat ze wou, Kenta was lief en zeker niet lelijk. Blake voelde hoe Kenta haar bh bandje probeerde los te knopen. Ze leunde naar voren en steunde op haar ellebogen zodat er ruimte was tussen haar rug en de grond. Nu kon hij haar bh met gemak los maken, nog altijd zoenend. Zodra hij af was ging ze weer liggen en onderbrak ze de kus zo dat ze hem in zijn ogen kon kijken. Lang hield ze het niet vol, ze drukte haar lippen op de zijne nog gepassioneerder dan eerst. Vervolgens liet ze haar handen tot zijn onderbroek glijden waar ze even stopte en wachtten op zijn toestemming voordat ze hem bij hem uittrok.
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 11:59 am

Toen Blake zichzelf iets van de grond hees wist hij haar bh makkelijk los te krijgen. Langzaam legde hij zijn handen op de bandjes die over haar schouder lagen, en schoof deze langs haar tengere armen naar beneden. Hij gooide de bh ergens achter hen neer, en merkte hoe Blake vervolgens de kus brak en hem aanstaarde. Hij leek te verdrinken in haar goudgele ogen, en zonder dat hij het doorhad verscheen er een brede glimlach op zijn gezicht, voordat Blake haar lippen opnieuw op de zijne plantte.
Hij liet een hand haar lichaam verkennen, terwijl hij zijn andere hand voor steun gebruikte. Zijn hand gleed over haar borsten, en verplaatste zich vervolgens naar haar heupen. Vervolgens zette zijn hand de reis voort naar het gedeelte wat nog bedekt lag onder haar ondergoed. Om zijn hand over haar achterwerk te laten gaan maakte het gevoel enkel sterker, en hij begon er zachtjes in de knijpen.
Een nieuwe rilling ging door hem heen toen hij haar handen over zijn lichaam voelde gaan, en zo onder zijn ondergoed voelde glijden. Blijkbaar wist ze niet zeker of hij dit wel toestond, want aarzelend stopte ze. Hij Brak de kus, en gaf haar een warme blik als permissie om door te gaan.
Waar hij was, en dat hij nu naakt lag ergens in de middle of nowhere boeide hem niet meer. Ook de harde regen kon hem gestolen worden. Alles was nu uitmaakte was Blake. Hij lag hier nu met haar, samen, zonder pottenkijkers. Dit moment kon voor hem niet meer verpest worden, door niemand niet.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 7:13 pm

Kenta's ene hand over haar borsten gleed richting haar heupen. Van uit haar heupen gleden ze richting haar bil en daar bleven ze rusten terwijl hij er zachtjes in kneep. Blake had een onbeschrijfbaar gevoel, ze voelde zich voor het eerst echt gelukkig. Blake zag hoe kenta haar een warme blik gaf, wat betekende dat ze door mocht gaan. Blake schoof voorzichtig zijn onderbroek naar beneden. Vervolgens pakte ze zijn handen en legde ze die op haar onderbroek. Als hint dat het nu zijn beurt was. Nadat haar onderbroek uit was en ze allebei compleet naakt op elkaar lagen drukte ze haar lippen tegen zijn borst. Ze keek wel uit voor de wond die hij had opgelopen toen hij haar redde van die beer. Voorzichtig legde ze haar handen op zijn schouders en duwde hem naar links zo dat ze een halve draai maakte en zij nu op hem lag. Ze boog haar hoofd en kuste hem op zijn lippen. Haar handen gleden over zijn lichaam. Zodra ze bij zijn, privé gebied kwam gleed ze weer omhoog. Ze was altijd al onzeker geweest dus de eerste echte stap zetten durfde ze nog niet. Hoewel ze al een heel eind was gekomen. Ze wou voordat ze toch verder ging nog en ding weten. "Weet je zeker dat je verder wilt?" Fluisterde ze in zijn oor, ze had het gevoel dat hij de gene moest zijn die dat vroeg maar het kon nooit kwaad.
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 8:02 pm

Met Blake's handen op de zijne schoof hij met gemak haar onderbroek naar beneden, waarna hij nog even over haar achterste streek. Vervolgens draaide ze een halve slag om, nu was hij degene die onderop lag. Toen Blake hun lippen weer verenigde plaatste hij zijn handen op haar heupen.
Een warm gevoel ging door hem heen toen ze haar handen over zijn lichaam liet gaan, maar toen ze stopte op een bepaald punt wist hij zeker dat ze nog onzeker was. Was hij te snel gegaan? Ze brak de kus, en hij keek haar aan. "Weet je zeker dat je verder wilt?" Hij haalde een hand van haar heup en streek enkele haren uit haar gezicht. Hij knikte met een glimlach. "Maar enkel als jij er ook volledig mee instemt." Sprak hij kalm, maar serieus. Hij trok haar naar zich toe, en streek nogmaals met zijn hand door haar golvende, zwarte haren. Blake was echt een mooi meisje, of beter gezegd, een prachtige jonge vrouw. Hij mocht van geluk spreken dat hij deze eer kreeg, om hier nu in dit moment te zijn met haar.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 9:35 am

Kenta knikte terwijl hij glimlachte. "Maar enkel als jij er ook volledig mee instemt." Blake grijnsde en legde haar hand op zijn wang. Dit was het dan, nu zou ze echt ontmaagd worden. Ze had er al vaak over nagedacht, met wie het dan zou zijn en of het wel goed zou gaan. Maar dit, dit was perfect. Blake drukte haar lippen op de zijne en zoende hem intenser dan ooit. Ze liet haar handen over zijn borst naar benden glijden richting zijn privé gedeelte. Daar stopte ze even, twijfelend wat ze moest doen. Maar al snel kwam zo tot een conclusie. Ze gleed door tot haar hand op zijn private part rustte. Ze begon er langzaam over heen te wrijven. Geen idee of ze het eigenlijk wel goed deed. Ze brak de kus en keek hem gelukkig aan. Als of ze moed nodig had om verder te gaan en ze die kreeg door hem aan te kijken. Even vergat ze alles om zich heen, de regen de wind. Niks kon hun moment nog verpesten. Haar haren plakte doorweek tegen haar gezicht aan, normaal had ze dat vreselijk gevonden. Het enige wat ze nu nog voelde was haar geluk. Ze was helemaal warm van binnen dankzij Kenta. Ze had zo'n geluk dat ze hier mocht zijn met hem.
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 6:50 pm

Bij het opnieuw voelen van Blake's lippen tegen de zijne wist hij dat dit moment nu echt niet meer stuk kon. Hij voelde hoe haar handen richting zijn geslachtsdeel gleden. Hij wist nog niet wat ze exact van plan was, maar hij zou alles toelaten.
Toen ze haar hand hieromheen sloot en deze op en neer begon te bewegen schoten er enkele kreunen over zijn lippen. Het was een gevoel wat hij nog niet eerder beleefd had. Hij wist niet of Blake dit vaker gedaan had, maar ze was goed. Naarmate ze doorging werden zijn kreunen enkel harder. Het zweet droop langs zijn rug, maar werd er vrijwel meteen weer afgespoeld door de regen die nog steeds op hen beide neerkletterde. Hij voelde hoe zijn lange haar tegen zijn rug geplakt lag.
Toen Blake haar grip verslapte liet hij zijn blik weer op de hare vallen, waarna hij hijgend een glimlach op zijn gelaat liet verschijnen.
Terwijl hij zijn lippen in haar nek plantte liet hij zijn hand nogmaals haar lichaam verkennen, dit keer inclusief de zone die hem eerder nog niet toegelaten werd. Zonder haar nog een enige blik of waarschuwing te geven liet hij twee van zijn vingers haar binnenste onderzoeken, deze in een laag tempo op en neer bewegend.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 2:06 pm

Kenta's hand gleed naar haar geslachtsdeel en hij liet ze naar binnen glijden. Langzaam bewoog Kenta zijn vingers. Blake had een gevoel wat ze nooit eerder had gehad, het gevoel werd heviger en een kreun ontsnapte aan haar lippen. Blake keek met een warme blik naar Kenta en zoende hem op zijn borst waarna ze steeds hoger ging tot ze bij zijn mond kwam. Ondertussen was de regen al minder geworden, de wind leek stil te zijn en de regen was rustiger dan eerst. Blakes haren plakte tegen haar gezicht en haar lichaam druipte van water gemengd met zweet. Normaal zou dit haar irriteren maae nu deed dat het niet. Het was misschien niet de ideale plek voor haar eerste keer maar wel met een heel speciaal persoon. Blake sloot haar hand opnieuw om zijn geslachtsdeel en begon hem weer op en neer te bewegen.

OOC: Sorry als er spelfouten of zo in het zitten het was een telefoon post XD O mijn god, hij is echt flut maar ik werd misselijk in de auto dus moest hem af ronde sorry XD
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 7:42 pm

Bij het horen van Blake's kreunen verscheen er een grijns rond zijn lippen. Er waren geen woorden nodig om hem te vertellen dat hij het goed deed, want blijkbaar sprak dat al voor zichzelf. Dat de regen minder was geworden was hem niet eens opgevallen, en de intentie om dicht bij Blake te zijn was enkel sterker geworden.
Toen ze haar eerdere actie herhaalde kon hij niets anders doen dan genieten van het moment. Opnieuw begon hij te kreunen, en hij wierp haar een warme blik toe. Stiekem wenste hij dat dit moment met haar voor eeuwig duurde, maar ze waren pas net begonnen en hij merkte nu al hoeveel energie dit hem kostte.
Bij het voelen van een verzwakte grip wist hij dat het moment eindelijk gekomen was. Het moment waarin hij alle permissie had om binnen te treden. Terwijl hij enkele zuigzoenen in haar nek drukte, enterde hij haar voorzichtig, hopend dat het haar geen pijn zou doen.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 17, 2014 8:13 pm

Blake verzwakte haar grip en kenta leek daar goed op te reageren. Terwijl hij haar zuigzoenen gaf in haar lippen voelde ze hoe Kenta bij haar naar binnen drong. Eerst schoot er iets van pijn door haar heen, waarna ze even in een kromp. Ze hoopte niet dat het pijn zou blijven doen, ze wou het absoluut niet verpesten voor Kenta. Maar haar zorgen werden al snel minder toen de pijn langzaam weg trok en ze alleen nog maar kon genieten van die moment samen met Kenta. Ze kende hem net een dag maar hij was perfect, aardig lief en zorgzaam. Langzaam begon ze te bewegen, ze wist niet of ze het goed deed maar ze ging op haar instinct af. Ze kreunde opnieuw en drukte vervolgens haar lippen op de zijne. Haar handen verkende zijn lichaam terwijl ze hem bleef zoenen. De kus leek oneindig te duren tot ze hem verbrak om adem te halen. Het kostte haar meer energie dan dat ze had gedacht, ze merkte dat haar energie langzaam opraakte maar dat hield haar niet tegen. Dit was een geweldig moment wat ze absoluut niet had willen missen. Gelukkig kreunde ze nog een paar keer. Zweet druppels ontstonden op haar voorhoofd en de rest van haar lichaam maar gelukkig was dat niet te zien door de regen die nog steeds naar benden kwam, maar langzaam verdween. Gelukkig boog ze voor over en drukte ze een kus op kenta's voorhoofd. De volgende kus was in zijn nek en die daarna op zijn borst. Nog steeds uitkijkend voor de wond die hij had opgelopen toe hij haar beschermde. Ze had dit moment met niemand anders willen delen Kenta was de persoon waar ze van hield, en niemand anders.


Back to top Go down
Aya Orochi

Aya Orochi


Female Posts : 19
Tokens : 8

Character sheet
Leeftijd: 12 years
Soort: Human
Partner: Why should I?

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeThu Sep 18, 2014 3:55 pm

Aya liep door de bomen. Aan haar riem had ze Magnhild en ze had haar armen vol met allemaal soorten bessen. Alle bessen had ze gecontroleerd, en ze zat al te snoepen. Wat wat paars van de bessen op haar mond had achtergelaten. Achter een paar bomen  zag Aya een grote stam. De stam van omgevallen, glad van buiten en op de perfecte hoogte om erop te komen en uit te kijken. Ze scheurde een groot blad van een kennende plant af en legde haar bessen in het blad. Ze kwam weer overeind en legde met haar handen boven het kleine zelfgemaaakte tasje op de omgevallen boom neer. Daarna liep ze een paar stappen naar achteran om daarna met een wat meer snelheid op de stam af te rennen. Met haar rechterbeen zetten ze zich af op een boom ernaast en lande zo op haar andere been op de boom. Een glimlach kwam op haar gezicht, maar toen ze opkeek was die alweer verdwenen. Er zat niemand? Geschrokken draaide ze zich om. Niemand was er. Ze was helemaal alleen. Bang dat haar broer weg zou zijn sprong ze in dezelfde boom als waar ze zich tegen afgezet had. Op het puntje keek ze over het bos uit. Het regende hard en haar oranje haren hingen plat tegen haar gezicht. Tranen kwam op in haar ogen. Magnhild viel van haar riem en viel hard op de grond. Aya klom als een klein aapje in een rap tempo naar beneden. Er was niks mis met het sterke wapen die ze had. Ze pakte het op klipte het opnieuw aan haar riem. Een traan viel van haar wang, mer volgden. Tot er snikken bij kwam. Een geluid klonk in de verte. Ze kon niet vastellen wat het was."Kenta?"vroeg ze zachtjes. Geen antwoord...Nog een keer hoorde ze het geluid. Door de regen was het moeilijk te horen. Maar toen ze het een derde keer hoorde begon ze te rennen. Onderweg greep ze de bessen en rende in een rap tempo in de richting van het geluid."Kenta!"riep ze hard. De bessen greep ze in haar linkerhand en met de pakte ze Magnhild. De grenade launcher veranderde in haar grote hamer en ze rende hard door. Als snel zag ze Kenta. Ze sloeg haar hamer op de grond, waarbij ze zelf wat onhandig lande. De grond trilde onder haar voeten. En daarna was het stil. Aya draaide haar hoofd schuin en keek Kenta recht aan. Het enige wat ze zag was een naakte Kenta, en een naakt meisje met ravenzwarte haren."Wat doe je?"vroeg ze met haar hoofd nog schuin. Zachtjes giechelde ze en ze draaide haar hoofd naar de andere kant."Het is toch veel te koud om naakt rond te lopen?" Opnieuw giechelde ze.

- Powerplay en topic inkom is besproken -
(Grenade launcher+hammer=grammer. OMG :'D)
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeTue Sep 23, 2014 3:14 pm

"Wat doe je? Het is toch veel te koud om naakt rond te lopen?" Blake schrok op van een meisje wat plots achter hun stond. Ze draaide haar hoofd om en zag haar nu ook staan. Ze had rood achtig haar en blauwe ogen. Blake haar gezicht vertrok en ze draaide haar hoofd weer richting Kenta waarna ze hem hulpeloos hield hangen. "Shit, Kenta? Ken jij dit meisje?" Blake liet zich van hem afrollen waarna ze op haar rug naast hem lag. Snel keek ze om zich heen of ze haar kleren zag, ze zag haar bh en onderbroek liggen en greep er snel naar. Alles gebeurde heel snel, Blake wou het liefst zo snel mogelijk wegrennen in haar wolvenvorm maar als hij haar kende zou het wel goed zijn. Zo snel als ze kon trok ze haar Bh en onderbroek aan. Ze wachtte af, ze ging zich er niet mee bemoeien. Dit was iets wat Kenta zelf moest uitzoeken. Heel fijn trouwens, haar eerste keer en dan gebeurt er dit. Ze keek weg richting het bos, ze wou het meisje en Kenta liever even niet aankijken. Toch ontstond er een glimlach op haar gezicht, die ze niet zou laten zien aan de anderen twee mensen die hier nu waren. Het ws best grappig, maar toch. Wie was dat meisje eigenlijk?
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeTue Sep 23, 2014 3:49 pm

Bij het plotseling horen van een zeer bekende stem draaide hij zijn hoofd richting de plek waar deze vandaan kwam. Een oranje harig meisje met baby-blauwe ogen was voor het tweetal verschenen. "Wat doe je? Het is toch veel te koud om naakt rond te lopen?" Snel hielp hij zichzelf onder Blake vandaan en greep naar zijn boxer en broek. "Ja Aya, je hebt gelijk." Probeerde hij zo kalm mogelijk te zeggen tijdens het aankleden. Gelukkig had zijn zusje een onschuldig hoofdje, en zal ze dus vast niet gemerkt hebben wat haar broer daadwerkelijk aan het doen was. "Shit, Kenta? Ken jij dit meisje?" Sprak Blake. De jongen stond op. "Blake, dit is mijn zusje Aya. Aya, dit is Blake." Hij probeerde de situatie zo normaal mogelijk te laten lijken, maar diep vanbinnen ging hij dood van schaamte. Hoe kon hij zo dom zijn geweest. Hij liep richting zijn shirt en raapte deze van de grond. De bloedvlek was er nog steeds niet uitgewassen, dus gooide hij het maar weer op de grond. "Aya, wat doe jij hier? Ik dacht dat je bij Juro was." Hij begon steeds meer spijt te krijgen van zijn acties, en nu helemaal nu hij over de gevolgen begon na te denken.
Back to top Go down
Aya Orochi

Aya Orochi


Female Posts : 19
Tokens : 8

Character sheet
Leeftijd: 12 years
Soort: Human
Partner: Why should I?

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeWed Sep 24, 2014 8:20 pm

"Ja Aya, je hebt gelijk."zei hij rustig. Ze glimlachte en knikte naar hem. Het meisje begon met praten."Shit, Kenta? Ken jij dit meisje?" Kort trok ze een vies gezicht bij het scheldwoord, maar al snel stond er een glimlach op haar gezicht ."Blake, dit is mijn zusje Aya. Aya, dit is Blake." Ze stak haar hand uit naar het bloote meisje."Aangenaam"zei ze aardig. Kenta liep richting zijn shirt en raapte deze van de grond. Er zat een vlek op zijn shirt. Wat het was zag ze niet maar hij gooide het al snel weer neer."Aya, wat doe jij hier? Ik dacht dat je bij Juro was." Bij zijn woorden sprong ze omhoog en rende naar hem toe. Eerst was ze van plan om hem een knuffel te geven. Maar vlak voor hem stopte ze en realiseerde weer dat hij halfnaakt was."Ik ging bessen zoeken en raakte hem kwijt. Toen ging ik naar de afgesproken plek." Even keek ze terug naar het meisje met de zwarte haren."Maar daar was je niet." Nogsteeds regende het bakken uit de hemel. Haar haren plakten aan haar hoofd, en het meisje begon het koud te krijgen. Ze greep zichzelf vast alsof ze zichzelf een knuffel gaf, en begroef haar nek in haar kraag. Haar hamer die ze nog achter haar aangesleept had klapte ze in tot het haar grenade launcher vorm. Ze had het nog vast voor het geval dat.
Back to top Go down
Juro Orochi

Juro Orochi


Male Posts : 34
Tokens : 20

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: God {{Human}}
Partner: Ladies, calm down, there's enough of me for everyone.

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeThu Sep 25, 2014 6:50 pm

"AYAAAA" Met een overdonderend volume klonk zijn krachtige stem langs de Ayami River. Irritant zusje ook. Altijd weer weglopen. Altijd weer in de problemen komen. Als hij haar weer vond zou hij haar vastmaken aan een boom. Of dumpen bij Kenta. Als hij maar van haar af kon komen. Om het nog eens erger te maken regende het al uren, onvermoeibaar vallend. Uit pure frustratie schopte Juro tegen een boomstronk, waarna hij snel naar zijn teen greep, en pijnvol begon te hinken. Dat deed pijn! Half vallend strompelde hij veder, tot hij achter een opengelegde wortel bleef haken. Met een splash viel de knappe jongen met zijn volle gezicht in de modder. Vloekend klom hij weer overeind, de troep van zijn gezicht vegen. Dit kon niet waar zijn! Boos stampte hij veder, tot hij opeens stemmen hoorde. Waaronder de stem van een klein meisje. Aya! Snel baande hij zijn weg veder, tot hij bij een klein open plekje kwam. Verbaast trok hij zijn wenkbrauwen op. Zijn zusje was er, maar dat was niet waarom hij verbaast was. Op de grond lag namelijk zijn broer, schaars gekleed, en een onbekend meisje, eveneens schaars gekleed. Schaamteloos liet hij zijn ogen over haar lichaam glijden, en hij knikte goedkeurend. Ze was zeker niet lelijk. Hij had even geen aandacht meer voor Aya, en grijnsde naar Kenta. 'Nice job, bro.' Lachte hij half. Hij zal wel snappen wat hij bedoelde.
Back to top Go down
Aya Orochi

Aya Orochi


Female Posts : 19
Tokens : 8

Character sheet
Leeftijd: 12 years
Soort: Human
Partner: Why should I?

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeFri Sep 26, 2014 9:43 pm

Uit het niets sprong Juro het plekje op. Tot Aya's verbazing keek Juro niet naar haar. Maar naar de ander. Het meisje met enkel haar onderbroek aan.'Nice job, bro.' Lachte hij half. Aya keek hem aan met een scheef hoofd. Ze wist dat het Engels was, maar het tot een echte betekenis krijgen lukte niet goed. Na korte stilte van haar had ze het bij elkaar. Voor zichzelf knikte ze blij dat ze het had gedaan. Al snel kwam de volgende vraag opborrelen."Huh?"vroeg ze."Wat bedoel je?" Ze stapte met de grootste passen die ze kon maken voor Juro waarbij ze voor hem stond en omhoog keek. Met haar ogen keek ze hem verwachtsvol aan wachtend op een antwoord. Toen ze die niet snel kreeg stapte ze achteruit. Nog altijd regende het hard. Aya had vaker ruzie met Juro dan Kenta. Maar Juro was dan ook anders. Kenta was een broer zoals het moest in haar ogen. En Juro was een broer zoals het verteld wordt. Irritant en soms handig of aardig. Met Magnhild tikte ze Juro ruw aan.Ze zuchtte 1 keer diep. En keek in de rondte.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitimeSun Sep 28, 2014 4:08 pm

Alles wat vervolgde gebeurde heel snel. Aya, was blijkbaar het zusje van Blake stond daar nog steeds. Waarom had Kenta dit niet verteld? Blake schudde haar hoofd, hem de schuld gaan geven van iets wat niet zijn schuld was was ook wel een beetje kinderachtig. Op eens kwam er nog een jongen aanlopen, Blake zuchtte. De dag kon niet beter. De jongen had blond haar en blauwe ogen. Ze voelde hoe zijn ogen onbeschaamd over haar lichaam gleden. Een beetje ongemakkelijk keek Blake weg. Nu werd ze ook nog eens bestudeerd. 'Nice job, bro.' Blake keek geschrokken op, blijkbaar kende deze jongen Kenta ook. Misschien was dit wel die Juro. "Laat me raden, jij bent zeker Juro?" Dat kon ze ook raden doordat het meisje Aya gewoon naar hem toe liep en vroeg wat hij bedoelde. Blake stond op en griste haar shirt en broekje van de grond waarna ze zich begon aan te kleden. De panty liet ze uit, bovendien wist ze toch niet waar die was. Alweer kwijt, ze raakte dat ding misschien iets te vaak kwijt. Ze liep terug naar haar tas en propte daar een paar spullen in die rondslingerde, haar wapen bond ze om haar rug. Ze was niet van plan om te gaan maar om daar nou in haar ondergoed te blijven zitten was ook niet echt een fijn idee.
Back to top Go down
Sponsored content





That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   That akward moment  -Mature Content- (juul) - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
That akward moment -Mature Content- (juul)
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: SOUTH :: AYAMI RIVER-
Jump to: