Autumn De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.
@Vincent: Thanks, hehe. Ik irriteer me wel aan dat ik geen instrument kan bespelen. Dan klinkt het toch beter denk ik... Kortom, ik moet gitaar gaan leren spelen... En hoe ga ik dat in mijn rooster krijgen? Ugh. xD
Vyndi Montgomery Demon Queen
Character sheet Leeftijd: I'm an ageless monster born to take your time away Soort: Demon Partner: I'm married to the devil my dear
haha, achja een instrument leren bespelen kan altijd nog. Voor nu is dit ook al vrij voldoende niet? :] Maar als je dit leuk vind om te doen moet je dit vooral blijven doen. je zou zelfs les kunnen nemen enzo ~ Vooral doen wat je leuk vind, anders kom je er later achter dat je je hele leven tijd verspilt hebt. xd
Errors wijze woorden. -hoest- :']
Kirito Kirigaya
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: ShapeShifter Partner: I think I'm crushing on someone...
Ik ben VALS BESCHULDIGD voor het achterstevoren zitten ;-; Alleen als we even dingen moesten pakken als glasbekertjes draaide ik me even om, om iets tegen het meisje achter me te zeggen. Als de docent iets uitlegde zat ik gewoon braafjes te luisteren, ik keek één keer naar mijn vriendin twee plekken verder en hij gaat meteen zeggen dat ik de hele tijd achterstevoren zit en dat ik het lokaal uit moet als ik het nog doe. Ik en mijn vriendinnen helemaal verontwaardigd dát ik niet achterstevoren zat (wat ook gewoon waar is) en dan gaat hij zeggen dat hij dat gezien heeft en dat dat dan zo ís. Ik heb zo'n hekel aan docenten die denken dat ze alles kunnen maken, gewoon omdat ze fucking docént zijn. Eigenlijk past dit meer in het ljh topic XD
Kirito Kirigaya
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: ShapeShifter Partner: I think I'm crushing on someone...
BREGJE, LATEN WE ZE STEKEN! :c --- Gahh, de nieuwe RWBY episode was het wachten waard!! MIJN SHIPS ZIJN ZO DICHT BIJ CANON. Laat me even janken. ;u; <3
Arely Vedunia
Character sheet Leeftijd: 15 Soort: Wizard {Earth} Partner: Love isn't made for someone like me
Julya ik ga je dat nog een keertje uitleggen dan X'D
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
BREGJE, LATEN WE ZE STEKEN! :c --- Gahh, de nieuwe RWBY episode was het wachten waard!! MIJN SHIPS ZIJN ZO DICHT BIJ CANON. Laat me even janken. ;u; <3
De nieuwe episode was idd echt heel cool :3
Blaky is zo tof
Laxus Dreyar
Character sheet Leeftijd: 17 Soort: Shapeshifter Partner: None
haha, Vince ook misschien wel. He's a big wuss like that. :']
en OTM topic lijkt me gewoon kunnen niet waar? Vooral in het weekend nu wanneer iedereen wat meer tijd heeft. (als het goed is) Julya: Haha, niet mijn 'wijze' woorden te serieus nemen hoor. xD
Anne: Als je echt het leger in wilt moet je dat gewoon doen. Niet laten tegen houden door anderen. Luister en kijk dit verhipte filmpje mensen: https://www.youtube.com/watch?v=tZ7Y1-0bNeQ
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...