Autumn De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.
Nanana, lalalalaaaaaaa. Ik twijfel of ik nog een topicje met Merle aan zal maken. Een deel van de tekst heb ik al geschreven, maar ik heb al een open topic staan enzo x]
Hoe gaat het met jullie? Fijn weekend gehad? :>
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
Dat ik dan nog een jaar ben verwijderd van de 18 xD Voelt zo oud....
Ik word binnen drie dagen twintig en ik mag mij niet oud vinden
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
Thank youu, ik zat er al vanaf het begin op alleen was nooit echt actief had wat probleempjes met school :3
-Moet nog steeds een setje maken Xd-
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
@M'non: I know, wilde haar hier ook heen halen :3 Oef Levi is angry :'D
Hyōka Izukai
Haha, we hadden het er zaterdag nog over xD Nu heeft ze twee mensen aan haar lip hangen die willen dat ze hierheen komt >:3 & ik las het xD Stiekem zou ik dat topic binnen willen dringen...
Mia Tumbleflame
Character sheet Leeftijd: 16 years old Soort: Elf Partner: Ready, locking on you – target practice in view!
Ik vind het echt leuk om te zien dat een groot deel van de mensen op het forum, mensen zijn die ik nog niet eerder ben tegengekomen op andere fora. :'D Maar goed, even posten nu~! RWBY soundtracks laten me janken man, die serie geeft me te veel feels //shot
Levi Heichou Duke
Character sheet Leeftijd: 19 Soort: Shapeshifter Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?
Haha, we hadden het er zaterdag nog over xD Nu heeft ze twee mensen aan haar lip hangen die willen dat ze hierheen komt >:3 & ik las het xD Stiekem zou ik dat topic binnen willen dringen...
Je mag hoor
Kirito Kirigaya
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: ShapeShifter Partner: I think I'm crushing on someone...
Ik ben weer eens verslaafd aan een 5sos liedje... xD
Hyōka Izukai
Je mag hoor
Okie xD Dan doe ik dat als Bergje weer heeft gepost ^^
Mia Tumbleflame
Character sheet Leeftijd: 16 years old Soort: Elf Partner: Ready, locking on you – target practice in view!