| //CHIT CHAT TOPIC | |
|
+44Brianne Haim Azael Hellhound Snow White Widow List Marry Kozakura Pamela Chime Fiona Aleksey Rick Shane Newt Woods Tsundáraki Canda Cordelia Fawn Jade Harley Sasuke Uchiha Kay Morgenstar Tomoe Mikage Cainen Dane Adrian Nessuno Laxus Dreyar Lynessa Orwyne Mahiru Banba Haru Glory Silica Yuuki Aya Orochi Kenta Orochi Juro Orochi Merle Neyobo Vyndi Montgomery Mereth Clive Azra Thacker Kirito Kirigaya Mia Tumbleflame Annie Halverson Drake Burned Lightning Farron Socrates Stoker Arely Vedunia Vincent O'Byrne Hyōka Izukai Sage Scarlet Levi Heichou Blake Belladonna Raymo Slivermoon Vaine Whiplash Voska 48 posters |
|
Author | Message |
---|
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Wed Oct 15, 2014 6:11 pm | |
| Stiekeme inspiratie was de archaeopteryx XD
See what I did there?
Oh btw Anouk, ik ga waarschijnlijk zaterdag aan Hyo's geschiedenis beginnen en daarna zal ik weer posten c: Morgen en overmorgen weer lange en drukke dagen qua school cx | |
|
| |
Kenta Orochi Administrator
Character sheet Leeftijd: 17 Soort: Human Partner: Love is a pain in the ass.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Wed Oct 15, 2014 6:39 pm | |
| Sorrryyyy voor mijn inactiviteit, maar alles gaat zo kut als alle laptops en computers in je huis dood zijn. ;3; ik probeer zo snel mogelijk een laptop te fixen!! | |
|
| |
Kay Morgenstar
Character sheet Leeftijd: 13 Years Soort: Bender ~ Water Partner: Not yet but he will come.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Wed Oct 15, 2014 8:15 pm | |
| Ja dat is echt shit als dat gebeurd. Leef met je mee Juul | |
|
| |
Vaine Whiplash
Character sheet Leeftijd: 19 years Soort: Shapeshifter {Zwarte panter} Partner: There is a difference between knowing and knowing.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Thu Oct 16, 2014 4:08 pm | |
| Niet normaal hoe stil het hier is... | |
|
| |
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Thu Oct 16, 2014 4:21 pm | |
| Vind het nog wel meevallen met school en zo.. Maar morgen is mijn laatste dag school voor de vakantie. Daarna zal ik hier iedereen wel gek spammen >:3 | |
|
| |
Robin Stone
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Fire bender Partner: Not for me.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Thu Oct 16, 2014 4:22 pm | |
| Ik ben druk bezig met dit karakter, maar als je wil kunnen we straks wel een topic doen? | |
|
| |
Vaine Whiplash
Character sheet Leeftijd: 19 years Soort: Shapeshifter {Zwarte panter} Partner: There is a difference between knowing and knowing.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Thu Oct 16, 2014 6:48 pm | |
| WELKOM HENDRIEKAAAA!!!! Ik zit een klein beetje vol met topics, helemaal omdat het topic met Storm er onverwachts bij kwam waarvoor ik nog de kans niet heb gehad om te reageren.
Morgen is ook mijn laatste dag voor de vakantie! Prepare for some spamming ^^
Het schermpje van m'n mobiel is weer gemaakt en ik heb nieuwe oortjes die deze keer niet uit kunnen vallen wat normaal altijd gebeurd. | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Thu Oct 16, 2014 7:08 pm | |
| Ik heb momenteel.... 4 topics (waarvan ik er bij 2 niet weet of er nog gereageerd gaat worden) Kan er nog wel eentje bij tijdens de vakantie xD
Duuuusss Hendrieka die naam hoor je ook niet vaak langskomen cx ik heb Hyo voor je als je een topicje wil c:
\\ Anouk, Oh sh*t! Close the doors! Close the windows! Anouk gaat spammen xD | |
|
| |
Vaine Whiplash
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Thu Oct 16, 2014 7:36 pm | |
| Hahaha rustig Non, ik zal me voor je inhouden X'D
Ik ging even kijken en kwam er achter dat Sage op plaats 1 staat met de meeste berichten en met dit bericht Vaine op een gedeelde 12de plaats met Voska, dus ik ben volgens mij al wel redelijk erg aan het spammen ^^ | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Thu Oct 16, 2014 8:11 pm | |
| Godzijdank xD
Haha, bewijs >:3 & ik heb een tijdje onder Sage gestaan, maar toen begon school meer tijd te vreten cx Ergens zegt dat ook wel wat over mij, niet? Oh well xD
Morgen voor free naar Burgers zoo, maar daarvoor nog snijpracticum o3o Al die arme ratjes.... | |
|
| |
Robin Stone
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Thu Oct 16, 2014 8:17 pm | |
| Bedankt. ^^ Ach spammen doe ik eigenlijk niet aan en ik zit meer op mijn mobiel dan achter de pc, tab of laptop. XD Ik zal zo beginnen met Robin, maar hij is in het begin erg schuw, vanwegen zijn geschiedenis. Raad je aan die eerst te lezen mocht je reageren. Well, dat heb ik ook zo vaak gehad dat ik niet meer wist of iemand nog zou reageren wat wel erg jammer is als dat niet gebeurd. Zit je lekker in een topic van ruim 50 post dan stoppen ze er opeens mee erg jammer... Maar goed nieuw forum nieuwe kansen. | |
|
| |
Vaine Whiplash
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 5:24 am | |
| Tho ik ben de laatste tijd meer online op Vaine eb toch heeft Sage een mega voorsprong. Waarschijnlijk praat ik gewoon veel want op andere fora sta ik ook bijna altijd ergens bovenaan. | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 5:41 am | |
| Anoukje toch xD Nee, het is altijd leuk als mensen zoveel praten cx ish gezellag~ ________
Godsamme, zit me helemaal te haasten omdat ik denk te laat te komen voor mijn trein, blijkt het dat ik nog een half uur kan zitten wachten... Me is bored right now xD | |
|
| |
Robin Stone
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 7:38 am | |
| Arme Non. Dat heb ik ook eens gehad met de bus. XD | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 10:07 am | |
| Daarom haat ik bussen XD Stond een keer 3 kwartier te wachten tot dat stomme ding me kwam ophalen op station. Met de fiets was ik allang thuis geweest. Never again xD
& net practicum gehad. Ik had misschien ietjes te veel plezier met de borstkas van de rat... (Oh btw, onze ratten waren niet speciaal voor dit soort dingen gefokt. Ze waren eigenlijk voor de diervoedingindustrie) Nu zo nog naar de zoo~ heb ik zin in cx | |
|
| |
Arely Vedunia
Character sheet Leeftijd: 15 Soort: Wizard {Earth} Partner: Love isn't made for someone like me
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 1:03 pm | |
| Hoi Omg droogheid, maar ik ben terug | |
|
| |
Vaine Whiplash
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 1:49 pm | |
| Hay
Non da moet ik ook gaan doen voor mn opleiding later maar het opereren is het enige waar ik tegenop kijk | |
|
| |
Robin Stone
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 2:34 pm | |
| Ah arm ratje. Maar als het nodig is voor je opleiding? Meestal gebruiken ze toch kikkers daarvoor? | |
|
| |
Vaine Whiplash
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 3:21 pm | |
| - Robin Stone wrote:
- Ah arm ratje. Maar als het nodig is voor je opleiding? Meestal gebruiken ze toch kikkers daarvoor?
Op TV meestal wel ja maar kippenharten en koeienogen worden ook vaak gebruikt. | |
|
| |
Robin Stone
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 3:36 pm | |
| Is ook zielig, maar die zijn al voor de consumtie dood gegaan | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 6:11 pm | |
| Deze ratten waren eigenlijk ook voor de consumptie, maar dan voor dieren (denk aan dierentuindieren en dat soort dingen) Die moeten ook eten en ze brokken gaan voeren is simpel gezegd ook zielig. Het is het een of het ander. En het is ook wel goed om het überhaupt een keer te doen. Weet je een beetje waar alles ligt,hoe het eruit ziet, zet je over je vrees heen en al dat soort dingen. Kan heel handig zijn als je later eventueel dieren gaat opereren om ze weer beter te maken. Het heeft zo zijn voordelen, maar natuurlijk ook zijn nadelen.
| |
|
| |
Vaine Whiplash
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 7:38 pm | |
| Ik wil dus dierenarts worden of iets in die richting en daarvoor zal ik daar toch echt tegen moeten gaan kunnen. | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 7:50 pm | |
| Geloof me als ik zeg dat het echt heel erg meevalt qua smerigheid cx Alleen de geur is vreselijk xD ______
Damn.. ik heb een idee voor een char... en het word dan een meiske... IT'S THE END OF THE WORLD! Ik rpg nooit met vrouwelijke chars xD | |
|
| |
Robin Stone
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 8:12 pm | |
| | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 17, 2014 8:24 pm | |
| Haha, waar, maar het is me nog nooit geluk er echt actief mee te blijven cx Which is weird, want ik ben zelf een meiske Still worth a try, no? Ben alleen geneigt Kuchiki Rukia als haar fc te pakken.... *Heeft een Bleach probleem* Let's search for someone else first, tho~
| |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC | |
| |
|
| |
| //CHIT CHAT TOPIC | |
|