Autumn De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.
Zopp, mijn drop-topic is ook weer helemaal up to date! Misschien dat ik Pamela niet dood laat gaan, aangezien ik misschien een leuk ideetje voor haar heb. ;w; Meh, keuzes~
Iig, nu eerst even posten op Hyōka! c:
Rick Shane
Character sheet Leeftijd: 27 - damn I'm an oldtard. Soort: Waterbender, fuck yea. Partner: I wanna make you sweat ~
Ik heb vandaag een soort van vrij, jajajaja. Maar dat komt meer doordat er vandaag een vrijwillig vragen uurtje zou zijn en ik nooit vragen heb en me irriteer aan de vragen van anderen. Verder een tentamentje woensdag en eentje vrijdag. Dus ik moet wel hard leren :'o Maar mijn concentratie is die van een eekhoorn, dus fuck.
Newt Woods
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: Bender [Water] Partner: You can't love me
Character sheet Leeftijd: 18 Soort: Shapeshifter Partner: I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.
@Bregje: Hahaha ah joh, dan kan ik alvast bedenken hoe Newt gaat reageren xD
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
Yay voor oorpijn door een of andere lul die zo nodig stoer moet doen met zijn waardeloze blik dat we tegenwoordig motors noemen!
Fiona Aleksey
Character sheet Leeftijd: 21 Soort: Bender;; Air Partner: What’s that in the mirror, or the corner of your eye? What’s that footstep following, but never passing by?
Yay voor creepy kinder rijmpjes. Doctor Who heeft soms zulke spooky tekstjes, I like it =w= En ik heb vandaag in de trein twee postjes voor Fi kunnen schrijven, productief bezig~
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..