Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Memories and relaxation (OPEN) Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Memories and relaxation (OPEN) ZCASnmQ


 

 Memories and relaxation (OPEN)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Levi Heichou
Duke
Levi Heichou


Male Posts : 275
Tokens : 122

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Shapeshifter
Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 10:44 am

As a child, you would wait, and watch from far away,
But you always knew that you'd be the one
To work while they all play.
In youth, you'd lay... awake at night and scheme
Of all the things that you would change,
But it was just a dream.
Here we are, don't turn away now.
We are the Warriors that built this town.
Here we are, don't turn away now.
We are the Warriors that built this town from dust.
The time will come, when you will have to rise
Above the best and prove yourself
Your spirit never dies.
Farewell, I've gone to take my throne above
But don't weep for me, cause this will be
The labor of my love.
Here we are, don't turn away now.
We are the Warriors that built this town.
Here we are, don't turn away now.
we are the warriors that built this town from dust.
Here we are, don't turn away now.
We are the Warriors that built this town.
Here we are, don't turn away now.
We are the warriors that built this town from dust.
tags:

notes:

outfit:

left: 180px;font-style: italic;font-weight: bold;font-size: 7px;">ϟ nic
L
evi zat in zijn wolvenvorm naar de blauwe lucht te staren, zijn grijze ogen hadden een afwezige blik. De laatste dagen dacht hij alleen maar terug aan het incident, Hoe hij Cainen tweemaal had gered, ze hem haar verhaal had gedaan en andersom. Die gedachten bleven maar in zijn hoofd spoken. Het gebulder van het water bracht hem weer bij de werkelijkheid en hij besloot zichzelf weer in zijn menselijke vorm te brengen en hij deed al zijn kleren uit om dan zichzelf in het water te begeven, het was koud, maar na een tijd kon hij er zichzelf aan laten wennen en waagde  hij zichzelf om onder de waterval te gaan zitten in kleermakerszit. Levi sloot langzaamaan zijn ogen en begon te mediteren, zichzelf niet echt bewust van wat er rondom hem gebeurde.
 
Hij kreeg flashback na flashback over zijn verleden, de krampachtige blik op zijn gezicht. Een frons ontstond op zijn gezicht.
 
Volle maan, de nacht van feest, dit was traditie van zijn tribe, het eren van de nieuwe maan die nu op volle glorie scheen in de nacht. “Hey Levi, enig idee wat er vanavond gaat gebeuren?” vroeg Adrian met een lichte grijns op zijn gezicht, hij leek enorm enthousiast over wat komen ging. Ik kon het niet laten om mee te gllimlachen, zijn lach was aanstekelijk. Dit was de laatste dag dat ik ooit nog ging glimlachen “Ik weet het ook niet, misschien wel weer zo’n kampvuur en liedjes zingen de hele nacht. Heb eigenlijk geen idee Adrian,” zei ik met enige toon van vraag in mijn stem als teken dat ik inderdaad geen idee had.
 
Dat laatste uur waren we bijeen geroepen voor gezamenlijk hout te gaan sprokkelen voor een groots kampvuur, dit verliep allemaal nog rustig. Het feest was waar alles misliep, Adrian met een bezeten grijns op zijn gezicht, bloed overal, de dode lichamen die zichzelf opstapelden.
 
Levi opende zijn ogen met schok, zijn adem was gejaagd en alleen het gebulder van de waterval bracht hem enigszins tot rust. Zijn blik ging richting zijn kleren, die er nog allemaal lagen en eindelijk kwam hij weer tot rust, niet echt beseffend dat hij niet meer alleen was.

~Reaching as I fall all over again~



Last edited by Levi Heichou on Sat Sep 20, 2014 5:57 pm; edited 7 times in total
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 3:46 pm

Blake haar benen bungelde over de rand van waar het water naar beneden stortte. Enkel in haar ondergoed. Ze was niet iemand die zomaar naakt zou gaan. Dat was iets wat niks voor haar was, als ze zeker wist dat er niemand zou komen zou ze het misschien nog wel overwegen. Maar overwegen is iets anders dan het daadwerkelijk uitvoeren. Blake zag hoe er beneden aan de waterval een wolf zat. Zou ze in haar wolven vorm veranderen en er heen gaan? Ze had in geen dagen meer wolven gezien. Het was altijd leuk om met anderen wolven om te gaan ook al was ze eigenlijk een mens. Blake wou net opstaan om te veranderen toen ze zag hoe de wolf in een mens veranderen. Een grijns verscheen op het gezicht van Blake, het was een shapeshifter, net als zei. Ze hadden nog eens het zelfde dier ook. Nu wist ze zeker dat ze naar beneden wou gaan. Blake stond op en liep een eindje weg van de rand om haar spullen te pakken. Ze gooide haar tas over haar schouder en liep naar de rosten toe waar ze makkelijk naar beneden kon klimmen. Tot haar verbazing was de jongen verdwenen, hij was vast aan het zwemmen of zo. Haar gedachten werden bevestigd toen ze zijn kleren zag liggen. Ze begon aan de afdaling en liet zich van steen naar steen zakken. Het kostte veel inspanning maar ze had het vaker gedaan. Nu ze geen broek of shirt aan had schaafde de stenen aan haar armen en benen maar daar probeerde ze maar niet aan te denken. Vanaf de laatste steen sprong ze naar beneden wat maar een klein stukje was. Met een plof landde ze in het zand, en nu. Waar zou die jongen zijn? Ze gooide haar tas op de grond, het enige wat ze meenam was haar wapen. Je wist maar nooit. Nog steeds in haar ondergoed liep ze naar het stapeltje kleren. Nog voordat ze de kleren had bereikt zag ze dat de jongen in kleermakers zit onder de waterval zat, tot haar schrik zag ze ook dat hij geen kleren aan had. Hij merkte blijkbaar niet dat ze er was. "Euhm... Hallo?"
Back to top Go down
Levi Heichou
Duke
Levi Heichou


Male Posts : 275
Tokens : 122

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Shapeshifter
Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 7:08 pm

Levi zat onder de waterval, mediterend, zich niet bewust dat er nog iemand was, hij was aan het terugdenken aan jaren geleden. Zijn flashbacks bleven opkomen en het werd tijd dat hij er een eind aan maakte, dat het ophield. Hij was het zat om in het verleden te leven, hij wilde weer worden zoals hij vroeger was, voor het incident met Adrian. Vreselijke tijden, tijden die moesten vergeten worden maar altijd wel ergens op de verkeerde moment weer in zijn geheugen kwamen om alles weer te verpesten. Misschien zou dit helpen, zou de waterval hem eindelijk alles doen laten zakken, alle stress, alle pijn, alle woede en al het verdriet dat hij voelde vanbinnen elke keer als die akelige herinneringen naar boven kwamen.
 
Uiteindelijk was hij helemaal gekalmeerd en besloot hij zichzelf te bewegen. Hij opende zijn ogen en zag een meisje vlak voor zich, zijn grijze ogen keken verbaasd naar het meisje en hij greep meteen richting een plek die ze niet mocht zien. Op zijn kaken onstonden kleine blosjes terwijl hij zichzelf snel veranderde naar zijn wolvenvorm, om meer schaamte te voorkomen. “For how long exactly are you here, watching me?” vroeg hij in zijn dierentaal, als ze hem zou begrijpen, zou hij het wel snel te weten komen.
 

(sorry dat ie nu nog zo prut is -_-“)
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 9:05 pm

Blake zag hoe hij eerst zijn privé gebied verborg en daarna veranderde in zijn wolven vorm. “For how long exactly are you here, watching me?” Blake glimlachte, omdat ze altijd haar wolvenoren had kon ze verstaan wat hij zei. Nu leek het nog als of ze een bow had en verder alleen haar mensen oren. Maar als ze haar lint zou weghalen zou hij zijn dat ze en wolvenoren en mensenoren had. Blake pakte het lint bij zijn uiteinde en trok er aan, haar "bow" verdween en enkel twee wolvenoren bleven over. Vervolgens veranderende ze naar haar wolvenvorm. Ze was een pikzwarte wolf met gele ogen. "Hmm, al een tijdje. Hoorde je me niet?" Blake voelde zich voor het eerst niet op haar gemak als wolf. Ze was gister al de hele dag als wolf geweest en vandaag wou ze eigenlijk even een keer niet hoeven te veranderen. Het had nu eigenlijk ook niet gehoeven, waarom was ze eigenlijk getransformeerd? Nadenkend veranderde ze terug. Ze wist dat hij haar kon verstaan als ze gewoon mensentaal sprak. "Dus, ik draai me even om en dan kan jij wat kleren aan trekken?" Blake wachtte niet op antwoord, ze draaide zich om en ging langs de waterkant zitten. Dankzij haar oren kon ze precies horen wat hij deed, ook als hij een onverwachte aanval zou plannen. Dat hoopte ze eigenlijk liever niet, ze vond het wel fijn om weer even met iemand te kunnen praten.
Back to top Go down
Levi Heichou
Duke
Levi Heichou


Male Posts : 275
Tokens : 122

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Shapeshifter
Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 10:19 pm

For how long exactly are you here, watching me?” vroeg Levi aan het meisje, zichzelf afvragend hoe lang ze hier al wel niet was, kijkend naar hem. De gedachte alleen al deed hem blozen, beschamend kon je het noemen eigenlijk. Ze deed het strikje weg en haar wolvenoren verschenen. Levi’s grijze emotieloze ogen keken naar elke beweging die ze maakte en hij knikte, wetende dat ze hem verstond, dat was al handig, nu kon hij communiceren in deze vorm. Hijzelf was een zwarte wolf met witte plekjes hier en daar. Het meisje veranderde in haar wolvenvorm en ze was een pekzwarte wolf met gele ogen, stond haar goed dat zeker, maar dat was niet iets wat hij in het openbaar zou zeggen. "Hmm, al een tijdje. Hoorde je me niet?"
Levi’s poot wees richting de waterval en zei vervolgens: “No, the waterfall is quite noisy if you’re standing under it.” Uiteindelijk keek Levi hoe het meisje weer terug veranderde en voorstelde dat ze zich zou omdraaien terwijl hij zich aankleedde, hij knikte instemmend. Uiteindelijk toen ze zich had omgedraaid veranderde hij in zijn mensenvorm en wandelde richting de kleren om ze dan een voor een aan te doen. Eenmaal hij de kleding aanhad, ging hij achter het meisje staan en zei: “Ik ben klaar, je mag je omdraaien.” Nog altijd glimlachte Levi niet, maar daar had hij rede voor. Uiteindelijk ging hij aan de waterkant zitten, wachtend tot ze hem ging vergezellen, hij had wel zin om een poging te wagen om te spreken met iemand.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 11:04 pm

“No, the waterfall is quite noisy if you’re standing under it.” Hij had gelijk, als je in de buurt van de waterval was hoorde je bijna niks behalve de waterval zelf. “Ik ben klaar, je mag je omdraaien.” Hoorde Blake achter zich. Ze draaide zich om en zag nu pas hoe de jongen er echt uit zag. Ze schatte hem rond de 18/19, hij had zwart haar. Zag er niet slecht uit, dat zeker niet. "Fijn om een keer iemand te ontmoeten die ook een wolf shapeshifter is." Zei ze terwijl ze breed grijnsde. "Ik geloof dat ik me nog niet echt heb voorgesteld, ik ben Blake. Blake Belladonna om precies te zijn." Ze hoefde hopelijk niet te vragen hoe hij heette, hij zou er zelf wel mee komen. Blake zat nog steeds op de grond, staan was niet nodig. "Wat deed je eigenlijk? Onder de waterval?"
Back to top Go down
Levi Heichou
Duke
Levi Heichou


Male Posts : 275
Tokens : 122

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Shapeshifter
Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSat Sep 20, 2014 11:37 pm

Levi legde uit dat de waterval best veel lawaai maakte en zeker als je er onder stond. Eenmaal hij zichzelf had omgekleed, ging hij achter haar staan en vertelde haar dat ze zich mocht omdraaien omdat hij klaar was. Zijn grijze ogen keken haar aan, bekeken haar kort voor hij ging zitten aan de kant van het water, terwijl hij hoorde wat ze zei: "Fijn om een keer iemand te ontmoeten die ook een wolf shapeshifter is."
“Heb je gelijk mee, fijn om dat eens te zien, zie je niet vaak,” zei hij, zijn blik weer op haar gericht. Het was best zeldzaam om shapeshifters hier van dezelfde soort te vinden. Ze zat neer en besloot zichzelf voor te stellen. "Ik geloof dat ik me nog niet echt heb voorgesteld, ik ben Blake. Blake Belladonna om precies te zijn,’ zei ze en Levi knikte voor hij antwoordde: “Levi Heichou, aangenaam Blake Belladonna.”
Nog steeds was er geen glimlach aanwezig op zijn gelaat, maar zijn ogen vergrootte zich kort voor hij zichzelf weer herstelde toen hij de vraag hoorde van Blake, het bracht hem terug naar de herinneringen die hij had opgerakeld tijdens zijn meditatie. "Wat deed je eigenlijk? Onder de waterval?"
 

Hij besloot zijn antwoord kort te houden, als ze details wilde, moest ze er maar achter vragen want zelf zou hij ze niet prijsgeven, hij kende haar niet eens dus voorlopig zou hij zo weinig mogelijk van zichzelf prijsgeven: “Mediteren, is rustgevend en hoe onwaarschijnlijk het klinkt, het lawaai van de waterval kalmeert eigenlijk best wel geweldig goed. Efficiënte manier om tot rust te komen,” hij keek haar aan, wilde net dezelfde vraag aan haar vragen, dus deed hij dat ook: “En wat wou jij hier komen doen?” vroeg hij haar ten slotte, eigenlijk best wel geïnteresseerd, al toonde hij het niet.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSun Sep 21, 2014 4:17 pm

“Mediteren, is rustgevend en hoe onwaarschijnlijk het klinkt, het lawaai van de waterval kalmeert eigenlijk best wel geweldig goed. Efficiënte manier om tot rust te komen, En wat wou jij hier komen doen?” Het leek Blake wel een aardige jongen, hij was tenminste beleefd. Al zegt dat natuurlijk niet alles. "Ik? Ik kom hier zo nu en dan om te zwemmen. Zeker in de zomer, ik vind het heerlijk om van de waterval af te springen. Ooit geprobeerd?" Blake wou hier nog wel even blijven, dus besloot ze te gaan zitten. Ze voelde of de grond onder haar nat was al was dat onwaarschijnlijk. En ook al zou het nat zijn, dan als nog was ze gaan zitten. Wat verwacht je nou, je bent naast een waterval en dan niet nat worden. Blake plofte neer en pakte een paar bessen uit haar tas. Die had ze op de weg naar de waterval gevonden, altijd lekker als tussendoortje. Ze pakte er een en stopte hem in haar mond, vervolgens stak ze haar hand uit richting de jongen. "Hier, wil jij ook? Ze komen uit het bos."
Back to top Go down
Levi Heichou
Duke
Levi Heichou


Male Posts : 275
Tokens : 122

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Shapeshifter
Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSun Sep 21, 2014 7:35 pm

Levi vroeg haar waarom ze hier was, wat ze hier wilde komen doen en best snel reageerde ze erop: "Ik? Ik kom hier zo nu en dan om te zwemmen. Zeker in de zomer, ik vind het heerlijk om van de waterval af te springen. Ooit geprobeerd?" Levi schudde langzaamaan zijn hoofd, hij had het hier nog niet geprobeerd in ieder geval, maar misschien was het wel leuk. Het was alleszins het proberen zeker en vast waard en misschien probeerde hij het vandaag nog wel eens. Blake ging zitten, dus ze had besloten te blijven, te praten met hem. Hij zag hoe ze een paar besjes uit haar tas nam en er eentje in haar mond stak en vervolgens er eentje aanbiedde aan hem. "Hier, wil jij ook? Ze komen uit het bos." Vroeg ze en Levi knikte, het besje nemend, haar hand niet aanrakend. Vervolgens stak hij het in zijn mond en proefde de heerlijke smaak van het besje in zijn hele mond. Langzaamaan slikte hij het door en keek hij naar Blake “Ze zijn net de besjes die ik het lekkerste vind eigenlijk,” zei hij terwijl hij naar de waterval keek. “Kom je hier vaak?” zijn vraag plots, maar toch voelde hij een soort van nieuwsgierigheid in hemzelf.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeTue Sep 23, 2014 3:06 pm

“Ze zijn net de besjes die ik het lekkerste vind eigenlijk,” Blake knikte. Ze waren inderdaad erg lekker. “Kom je hier vaak?” Blake knikte opnieuw. "Ja best wel eigenlijk, het is hier zo rustgevend. Het liefst ben ik hier elke dag. Jij?" Blake pakte opnieuw een besje en legde de rest wat er nog redelijk veel waren voor haar neer. "Als je wil kan je pakken." Blake ging op haar rug liggen en keek naar de wolken. "Kijk een wolf" Zei ze terwijl ze naar een wolk wees die precies op het hoofd van een huilende wolf leek. "Moet je ook eens proberen, het is echt geweldig om die wolken zo te bekijken." Blake keek door en zag nog meer, een huis, een boom en zelfs een draak. Toen ze weer overeind ging zitten pakte ze opnieuw een besje. Deze was echter zuur dus met een vies gezicht begon ze te hoestte en spuugde ze hem uit. "uitkijken voor de zuren, die zijn minder lekker..." Zei ze met een glimlach.
Back to top Go down
Levi Heichou
Duke
Levi Heichou


Male Posts : 275
Tokens : 122

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Shapeshifter
Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeTue Sep 23, 2014 5:44 pm

Deze besjes vond Levi het lekkerste van alle besjes die hier te vinden waren op Alivar. En Blake gaf hem gelijk ook nog, dus hij was niet de enigste die dit vond. Dat was al zeker een leuk weetje. Vervolgens vroeg hij of ze hier vaak kwam en hierop knikte ze instemmend. "Ja best wel eigenlijk, het is hier zo rustgevend. Het liefst ben ik hier elke dag. Jij?"
“Ik ben hier eerlijk gezegd nog niet zo veel geweest, maar ik ga hier vaker komen, dat staat vast,” zei Levi en normaal had hij hierbij geglimlacht, maar zijn gezichtsuitdrukking bleef uitdrukkingsloos, alsof hij emotie totaal niet kende. Blake legde de besjes voor zich neer en ze zei dat hij er nog kon nemen. Dus hij deed het ook en stak er nog een in zijn mond, het meisje ging op haar rug liggen en begon wolken aan te duiden terwijl ze zei wat het was. Levi keek gewoon naar boven, maar zag alleen maar wolken, zo veel fantasie had hij niet meer door alles wat er was gebeurd. Blake ging weer rechtzitten en ze nam een besje dat ze al weer snel uitspuugde, al hoestend. "uitkijken voor de zuren, die zijn minder lekker..." Zei ze met een glimlach.

“Zal ik zeker doen, zin om te zwemmen anders?” vroeg hij aan haar, met een lichte vragende blik in zijn ogen.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeWed Sep 24, 2014 7:39 pm

“Zal ik zeker doen, zin om te zwemmen anders?” Blake keek naar het water. Zeker geen slecht idee. "Ja, leuk." Blake stond op en trok haar shirt over haar hoofd, vervolgens trok ze haar broek en panty uit en gooide ze op haar tas. Nu stond ze enkel nog in haar ondergoed maar dat vond ze geen probleem. Zo lang ze maar niet naakt was. Vrolijk keek Blake Levi aan. "Kom je? Wedden dat ik als eerst ben?" Vrolijk rende ze richting het meer en plonsde er in. Niet eens wetend wie er nou eerder was. Het was ook meer als grapje. Ze ging kopje onder en voelde hoe het steeds dieper werd. Ze probeerde zo diep mogelijk te blijven zwemmen maar haar adem raakte langzamer hand op. Even raakte ze in paniek, hoe diep was ze eigenlijk? Haar adem was bijna op. Gestrest begon ze naar boven te zwemmen terwijl ze voelde hoe haar longen samen krompen. Ze had het al opgegeven en hapte naar adem, in plaats van water proefde ze de frisse lucht. Hoestend hield ze zich zelf boven water. Snel probeerde ze naar het diepen te zwemmen waar ze vermoeid neer viel door adem te kort.

OOC: -Oh mijn god sorry flut.-
Back to top Go down
Levi Heichou
Duke
Levi Heichou


Male Posts : 275
Tokens : 122

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Shapeshifter
Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeMon Sep 29, 2014 1:42 pm

Levi was diegene die haar had uitgenodigt om te zwemmen, lekker relaxerend, om even de zorgen compleet van de kaart te vegen voor één dag. Natuurlijk voelde hij zich op zijn gemak hier, Blake had zo’n soort van zorgeloos aura rond zich dat ze zonder enige problemen doorgaf aan anderen en ook Levi was hiermee aangetast, maar het echt erg vonden deed hij niet want zo kon hij eindelijk eens rustig zijn, zonder te denken aan die verdomde demonen die hier eigenlijk stiekem elk moment konden aanvallen. Ze stemde in en besloot meteen zichzelf uit te kleden, natuurlijk begon hij zichzelf uit te kleden en hield hij zijn boxer aan deze keer (XD). Vrolijk werd hij aangekeken toen ze beiden klaar waren en ze daagde hem uit. "Kom je? Wedden dat ik als eerst ben?" Vrolijk rende ze richting het meer en plonsde er in. Een beetje gedesoriënteerd bleef hij haar nakijken tot hij zelf begon te rennen en met een salto in het water belandde. Hij hield wel van die kleine verfijningen in de afwerking, maakte het geheel weer wat fijnder. Hij bleef op de oppervlakte zwemmen terwijl hij zag hoe Blake dieper en dieper ging, even begon hij zichzelf zorgen te maken, zou ze terug aan de oppervlakte geraken? Dat deed ze ook uiteindelijk en ze ging vermoeid liggen aan de oever. Levi ging naast haar zitten en keek haar vragend aan: “Waarom ging je zo diep Blake?” vroeg hij haar, niet echt wetend waarom ze dat deed.
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitimeSat Oct 04, 2014 6:07 pm

“Waarom ging je zo diep Blake?” Blake keek om naar de jongen. Onderhand was ze wel weer op adem gekomen. "Hmm, weet ik niet. Soms doe ik dingen die niet echt mijn bedoeling zijn. Of dat ik ergens zo erg in opga dat ik het niet eens door heb. Maar het gaat wel weer." Blake stond op en klopte haar handen af die onder het zand zaten. Ze liep weer het water in en liet zich drijven met haar buik naar boven. Ze keek naar de wolken hoe die telkens weer vervormden. Eigenlijk had ze er wel genoeg van maar wat moest ze anders. Behalve praten met Levi dan. "Zeg eens, Levi. Wie ben jij eigenlijk, en dan wil ik niet zo iets horen als, ik ben een jongen en zie er zo en zo uit. Ik wil echt horen wie jij bent..." Ze hoopte dat hij het zou begrijpen. Hij leek haar wel zo een soort typen die haar nu gewoon zou snappen. Blake stopte met drijven en zwom naar de kant waar ze ging zitten maar nog wel in het water. Wachtend op het antwoord van Levi begon ze een beetje te ''spelen'' met het water.
Back to top Go down
Sponsored content





Memories and relaxation (OPEN) Empty
PostSubject: Re: Memories and relaxation (OPEN)   Memories and relaxation (OPEN) Icon_minitime

Back to top Go down
 
Memories and relaxation (OPEN)
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: EAST :: NEGIRA FALLS-
Jump to: