Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Vampierbesmetting/Setting Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Vampierbesmetting/Setting ZCASnmQ


 

 Vampierbesmetting/Setting

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Merle Neyobo
Sjamaan
Merle Neyobo


Male Posts : 114
Tokens : 66

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Watermagiër
Partner: Hurricanes and tidal waves can't make my love for you change

Vampierbesmetting/Setting Empty
PostSubject: Vampierbesmetting/Setting   Vampierbesmetting/Setting Icon_minitimeTue Sep 09, 2014 3:00 pm

Hey, even twee vraagjes in één.
Vampiers: Wat gebeurt er als je als bv wizard door een vampier gebeter wordt en besmet wordt?

De setting: Hoe staat het qua modernisering in Alivar? Dat er geen auto's/telefoons zijn snap ik, maar is er bv een stoommachine of ook niet? Leven mensen in hutjes/tenten van dierenhuiden of in bakstenen huisjes? Er staat dat er mammoeten etc zijn, maar de setting zal niet de ijstijd zijn, dan leeft iedereen in grotten en is taal niet zo ver ontwikkeld. Er is magie, maar zijn er bv kaarsen/olielampen/echte lampen?
Ik denk dat het handig is om daar wat duidelijkheid in te scheppen c:
Back to top Go down
Mia Tumbleflame

Mia Tumbleflame


Female Posts : 115
Tokens : 26

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Soort: Elf
Partner: Ready, locking on you – target practice in view!

Vampierbesmetting/Setting Empty
PostSubject: Re: Vampierbesmetting/Setting   Vampierbesmetting/Setting Icon_minitimeTue Sep 09, 2014 3:20 pm

Over je vampier vraag: Waarschijnlijk zullen ze zich dan wel even niet lekker voelen in verband met bloed verlies, maar verder gebeurd er niets. (:

Qua setting zou je het kunnen vergelijken met een ijstijd-achtige setting ja. Echt dingen zoals stroom en zo zijn er niet. Wel kunnen je characters gewoon zwaarden en andere wapens hebben die van metaal of weet ik het wat gemaakt zijn, aangezien het toch gewoon een fantasy forum is. Hutten kunnen van dierenhuiden gemaakt worden, maar natuurlijk ook gewoon van hout en steen, gezien je personage's deze zouden kunnen bewerken met hun eventuele wapens. Echt lampen zijn er niet, kaarsen wel, deze kunnen gemaakt zijn van bijenwas. ^^

Ik nam aan dat het deze setting wel al ongeveer uitstraalde, maar blijkbaar had ik dat fout, dus ik zal het even ergens in een informatie topic droppen! Heb je nog verdere vragen, of zijn ze zo allemaal al beantwoord? :3
Back to top Go down
https://alivar.actieforum.com
Merle Neyobo
Sjamaan
Merle Neyobo


Male Posts : 114
Tokens : 66

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Watermagiër
Partner: Hurricanes and tidal waves can't make my love for you change

Vampierbesmetting/Setting Empty
PostSubject: Re: Vampierbesmetting/Setting   Vampierbesmetting/Setting Icon_minitimeTue Sep 09, 2014 3:29 pm

Ik snap dat als je gebeter wordt je er effecten van merkt.
Maar er staat dat mensen besmet kunnen raken en ook dat wizards mensen met magie zijn.
Als een wizard besmet raakt, gaat die dan geheel over naar vampier of behoudt hij/zij zijn magische kracht?

De setting was ongeveer wel duidelijk, maar ik lees bij sommige posts over boerderijen en landbouw, dat is toch iets wat pas later in de ontwikkeling kwam. Het is geen groot detail hoor, maar wel zo handig als het allemaal even duidelijk op een rijtje staat.
Back to top Go down
Mia Tumbleflame

Mia Tumbleflame


Female Posts : 115
Tokens : 26

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Soort: Elf
Partner: Ready, locking on you – target practice in view!

Vampierbesmetting/Setting Empty
PostSubject: Re: Vampierbesmetting/Setting   Vampierbesmetting/Setting Icon_minitimeTue Sep 09, 2014 3:42 pm

Oh, ik lees nu pas dat er wizard staat, ik dacht dat je het had over de andere wezens in het algemeen :') *slapped* Lezen is moeilijk

Wezens zijn inderdaad mensen met magie ja, maar als je er voor kiest om jou karakter besmet te laten raken en in een vampier te laten veranderen zou deze echter wel zijn magische krachten verliezen. Als dat niet zo zou zijn zullen er waarschijnlijk enkel nog vampieren komen met krachten die eerst een wizard waren, en amper nog gewone. ;3

En boerderijen en landbouw ligt eraan. In de ijstijd deden ze dat inderdaad nog niet, nee. Maar aangezien de mensen hier toch wel redelijk ontwikkeld zijn kan het best zo zijn dat iemand besluit om bepaalde dieren te gebruiken voor het produceren van bijvoorbeeld melk. In het informatie topic staat dat de meeste dieren gewoon in Alivar voorkomen. Zoals koeien, wilde paarden, vossen, etc. Het enige waar je wel rekening mee moet houden is dat alle dieren hier gewoon wild zijn, aangetast door de negatieve energieën, en sommige van de dieren natuurlijk ook bezeten zijn. Dus als jij een koe ergens zou willen hebben voor melk zou jou personage deze eerst moeten temmen, en zelfs dan is het dier nog niet 100% te vertrouwen. (:
Back to top Go down
https://alivar.actieforum.com
Sponsored content





Vampierbesmetting/Setting Empty
PostSubject: Re: Vampierbesmetting/Setting   Vampierbesmetting/Setting Icon_minitime

Back to top Go down
 
Vampierbesmetting/Setting
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: IMPORTANT :: CONSULTATION :: QUESTIONS-
Jump to: