Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
| Subject: Vampiers vragen Sat Sep 06, 2014 10:13 am | |
| Om goed te kunnen posten heb ik toch echt wat duidelijkheid nodig over wat Vampiers nou wel en niet kunnen.
Super snel & sterk = Nee Snel genezen van wonden = ????? Dood dus geen last van kou = ????? | |
|
Pamela Chime
Character sheet Leeftijd: 18 Soort: Shapeshifter Partner: I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.
| Subject: Re: Vampiers vragen Sun Sep 07, 2014 1:44 pm | |
| Ze genezen niet sneller dan normale mensen, maar zullen wel veel minder snel ergere wonden oplopen. Van kou en warmte hebben ze inderdaad geen last. Ze kunnen er immers wel onderscheid tussen maken. (;
Zijn je vragen zo beantwoord, of is er nog iets onduidelijk? | |
|
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
| Subject: Re: Vampiers vragen Sun Sep 07, 2014 4:33 pm | |
| Yush ik snap het, mieah dat snel genezen zou wel heel handig zijn geweest voor Sage maar alles is duidelijk nu, hier mag een slotje op ^^ | |
|
Mia Tumbleflame
Character sheet Leeftijd: 16 years old Soort: Elf Partner: Ready, locking on you – target practice in view!
| Subject: Re: Vampiers vragen Sun Sep 07, 2014 4:37 pm | |
| Ik zal het zo even in de regels zetten ja, om verwarring voor de volgende keer te voorkomen. (:
-slotje- | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: Vampiers vragen | |
| |
|