Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Carpe Diem Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Carpe Diem ZCASnmQ


 

 Carpe Diem

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Shay Heather

Shay Heather


Female Posts : 32
Tokens : 8

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Elve
Partner: ❥ Hate is the closest I'll ever come to love

Carpe Diem Empty
PostSubject: Carpe Diem   Carpe Diem Icon_minitimeThu Sep 04, 2014 8:26 am

Shay Heather

"Hate is the closest I'll ever come to love."

Met een geconcentreerde blik op haar gezicht stond Shay in het water. Ze stond muisstil, de puntige stok in haar handen geheven, wachtend op het juiste moment. Het bulderende geluid dat de waterval produceerde overstemde alles, en de zo'n brandde op haar schouders. Ze kwam hier wel vaker om te vissen. Het was een geschikt plekje, aangezien de vissen niet goed konden ontsnappen en bewegingen niet snel werden opgemerkt door de waterval. De stok die ze gebruikte was echter nieuw. Ze had de hele ochtend gebruikt om de punt goed te slijpen, en het was nu een aardig scherp ding. Eerst had ze nog even getwijfeld of ze misschien haar dolk eraan had moeten binden, maar uiteindelijk was ze tot de conclusie gekomen dat haar dolk daar te kostbaar voor was. Het was haar voornaamste wapen en werktuig, en ze kon het niet riskeren om hem te verliezen. Dus stond ze nu met een vlijmscherpe stok in haar hand, wachtend op een vis. Een schittering in het water kondigde de komst van een vis aan, en geduldig maar gespannen bleef het meisje wachten. Nog even... nog heel even.. Nu! Met een krachtige beweging stootte ze de stok in het water, en een tevreden blik verscheen in haar ogen zodra ze de stok uit het water haalde. Een niet al te grote vis, precies genoeg voor haar alleen, was haar prooi geworden. Rustig baande ze haar weg door het water, naar de kant, waar ze zich op het droge hees. Voldaan begon ze het dier schoon te maken met haar dolk, die ze nu wel tevoorschijn had gehaald. Dit was een goede dag voor haar.

{Open}    
Back to top Go down
Arely Vedunia

Arely Vedunia


Female Posts : 198
Tokens : 94

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Wizard {Earth}
Partner: Love isn't made for someone like me

Carpe Diem Empty
PostSubject: Re: Carpe Diem   Carpe Diem Icon_minitimeThu Sep 04, 2014 6:04 pm


Een meisje, bij haar net. Wat had ze daar in haar hand? Even kneep Arely haar ogen tot spleetjes en kwam tot de conclusie dat het een vis was. Een niet bijzonder grote vis met zilvere schubben. Die zou ze prima kunnen gebruiken, en dat meisje pikte het recht voor haar neus uit haar net. Ze stond immers recht voor de boom die ze had gemarkeerd. "Hé!" Ze sprong naar voren, liet een stenen kooi uit de aarde rijzen en sloot het meisje en haar vis op. "Doe jij dat vaker? Vissen stelen uit andermans netten." Gromde ze toen het meisje was aangekomen. Wantrouwend keek ze naar het meisje en draaide zich vervolgens om, om haar visnet uit het water te vissen en te onderzoeken, onderbroken door wantrouwende blikken richting het meisje.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Carpe Diem Empty
PostSubject: Re: Carpe Diem   Carpe Diem Icon_minitimeThu Sep 04, 2014 6:11 pm

Kirito was onder de indruk van het gebied hier. Het was mooi, misschien wel sprookjesachtig te noemen. Misschien was het ook omdat het zomer was, dus alle bomen in volle bloei stonden. Het zag er vrolijk uit. Kirito sprong van een rots op de grond en liep in de richting van de rivier. De waterval bulderde hard, terwijl het water in het meer viel. Het was een mooi gebied. Kirito begon af te dalen naar het meer waar de waterval in uit kwam, en zag daar twee meisjes. Een van de meisjes liet net een stenen kooi uit het water komen, en sloot het andere meisje op. De jongen trok zijn wenkbrauw op en liep naar het tweetal toe. "Doe jij dat vaker? Vissen stelen uit andermans netten." hoorde hij het meisje zeggen terwijl ze haar net onderzocht. "Doe jij dat vaker? Mensen opsluiten in kooien." zei Kirito kalm. Hij stond achter de twee meisjes, maar hij verwachtte wel dat hij al gezien was.

-Ik join!-
Back to top Go down
Shay Heather

Shay Heather


Female Posts : 32
Tokens : 8

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Elve
Partner: ❥ Hate is the closest I'll ever come to love

Carpe Diem Empty
PostSubject: Re: Carpe Diem   Carpe Diem Icon_minitimeThu Sep 04, 2014 8:05 pm

Shay Heather

"Hate is the closest I'll ever come to love."

Het was grappig hoe een elf als zij zich zo in haar werk kon verliezen. Als ze echt lekker bezig was, kon ze even alles vergeten. Alles wat er was gebeurd. Met haar vader, haar broer... Dingen waar ze liever niet meer overnadacht, maar er altijd waren. Behalve als ze goed bezig was. Zoals nu. Geschrokken en ietwat geïrriteerd keek Shay op van de vis, toen een stenen kooi zich om haar heen sloot. Wat kregen we..? Een paar meter verderop stond een meisje, ongeveer even oud als zij. Ze keek boos, en was waarschijnlijk een Wizard. Hoe moet je die kooi anders verklaren? "Doe je dat vaker? Vissen stelen uit andermans net." Gromde het meisje boos. Vragend trok Shay één wenkbrauw op. Wat had ze nu weer misdaan? 'Als ik had geweten dat jouw netten hier lagen, had ik dat inderdaad wel gedaan, maar deze heb ik echt met mijn eigen handen gevangen. Of wil je soms beweren dat deze hele vijver jouw "net" is?" Kaatste ze kil terug, ietwat rebels. De Wizard bleef haar wantrouwig aankijken, terwijl ze haar netten leeghaalde. Wat een kreng. Dat ze een Wizard was betekende niet dat ze zomaar iedereen kon opsluiten in één of andere stenen kooi. Boos bleef Shay met haar armen over elkaar staan, terwijl de dolk nog steeds in haar handpalm rustte. Een stem van een jongen deed haar omkijken, en geïrriteerd rolde ze met haar ogen. Het was hier net zo lekker rustig... "Doe jij dat vaker? Mensen opsluiten in een kooi." Sprak de jongen kalm. Misschien zou ze hierom moeten lachen. Misschien zou ze hem dankbaar moeten zijn. In plaats daarvan negeerde ze hem, en klemde de elf haar handen om de stenen tralies van de kooi. 'Het spijt me zeer als ik je stoor, maar zou je me misschien kunnen vrijlaten?' Zuchtte Shay, haar stem een beetje boos. De situatie begon haar behoorlijk te irriteren...
Back to top Go down
Arely Vedunia

Arely Vedunia


Female Posts : 198
Tokens : 94

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Wizard {Earth}
Partner: Love isn't made for someone like me

Carpe Diem Empty
PostSubject: Re: Carpe Diem   Carpe Diem Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 8:33 am


Er zat een prima portie vis in, en ze kon geen plekken bekennen waar in was gesneden. 'Als ik had geweten dat jouw netten hier lagen, had ik dat inderdaad wel gedaan, maar deze heb ik echt met mijn eigen handen gevangen. Of wil je soms beweren dat deze hele vijver jouw "net" is?" Nog steeds vertrouwde ze het meisje niet. Ze legde het net op de grond, legde haar handen op haar heupen en bekeek het meisje met haar hoofd lichtjes gekanteld en haar ogen lichtjes tot spleetjes getrokken. Ze opende haar mond om de ander een snauwende vraag te stellen, toen een jongensstem haar onderbrak. "Doe jij dat vaker? Mensen opsluiten in kooien." Met een zucht schoot haar blik in de richting vanwaar het geluid kwam. "Normaal niet, maar voor vandaag maak ik graag een tweede uitzondering." Zei ze, behoorlijk geïrriteerd.
'Het spijt me zeer als ik je stoor, maar zou je me misschien kunnen vrijlaten?' Zonder haar blik van de zwartharige jongen te laten gaan, hief Arely haar staf en brokkelde de stenen langzaam af, het meisje half begravend. Natuurlijk had ze de stenen ook terug de aarde in kunnen laten zakken, maar waarom voorzichtig doen voor een meisje dat 'misschien' haar eten had gestolen.
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

Carpe Diem Empty
PostSubject: Re: Carpe Diem   Carpe Diem Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 2:31 pm


Zijn magenta kleurige ogen gleden de omgeving rond, elk detail in zich opnemend. Kenta's spieren waren ontspannen, ondanks dat hij alert was van wat zich hier allemaal kon bevinden. Bij elke stap die hij zette maakte zijn lange, zwarte haar, gebonden in een staart een klein dansje op de windvlagen. Zijn stormflower blades waren op zijn rug gebonden, en in zijn hand hield hij een zelfgemaakte ''speer'' die diende als visgerei. Vandaag was een mooie zomerdag. Niet te heet, niet te fris, geen buien, gewoonweg perfect voor een dagje voorraad aanvullen dus.
Waar zijn benen hem heen droegen was nog een verassing. Hij had gehoord dat hier ergens een meer met een waterval in de buurt plaats vond, maar dat was dan ook de enige informatie die hij zich kon herinneren. Ach, zo moeilijk was het vast niet te vinden, en daarbij, een stukje wandelen kon ook geen kwaad.
Vanachter een dichtbegroeid stukje bos hoorde hij stemmen komen. Ze klonken niet gevaarlijk, maar ook niet bepaald vriendelijk. De irritatie was duidelijk te horen, vooral in de stem van een meisje dat nog redelijk jong klonk. Het gesprek was niet te volgen vanaf hier. Enkel een paar woorden over eten waren hem duidelijk gemaakt. Kenta besloot maar eens te gaan kijken. Voorzichtig duwde hij de planten opzij, en trof een jongen en twee meisjes aan. Een van de meisjes lag begraven onder een hoop aarde en puin. Instinctief liep Kenta erop af, en stak een helpede hand uit naar het meisje. ''Alles goed? Heb je je bezeerd?'' Nu begon hij zich toch wel af te vragen wat er zich hier afgespeeld had. Eigenlijk wilde hij zich er niet mee bemoeien, maar ook wilde hij liever geen onnodige gewonden. Zo was hij nou eenmaal opgevoed; help wie je helpen kunt. ''Dus, verder is alles oké hier?'' Sprak hij aarzelend, zijn andere hand over zijn achterhoofd wrijvend.

OOC: Kenta joint even ;D

Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Carpe Diem Empty
PostSubject: Re: Carpe Diem   Carpe Diem Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 4:25 pm

Het feit dat hij genegeerd werd - ongeveer dan - deerde hem niet zo. Alleen het tovenaars meisje besteedde aandacht aan hem. Kirito hief verwerend zijn handen in de lucht. Om zelf opgesloten te worden, dat idee trok hem niet zo. Toch liet het meisje haar kooi kapot gaan, en kwam de elf onder de troep te zitten. Kirito wilde op haar af lopen, maar draaide zich om toen hij een ander persoon hoorde aankomen. Een jongen liep langs hem en stak een hand uit naar de elf. Hij vroeg of ze zich bezeerd had. Die kans was best groot, maar Kirito hield zijn mond en hield het tovenaars meisje in de gaten. "Dus, verder is alles oké hier?" vroeg de jongen toen. Kirito keek even van de elf, naar de jongen en toen naar het andere meisje. Tja...

-Wow, slecht-
Back to top Go down
Sponsored content





Carpe Diem Empty
PostSubject: Re: Carpe Diem   Carpe Diem Icon_minitime

Back to top Go down
 
Carpe Diem
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: EAST :: NEGIRA FALLS-
Jump to: