Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
| Subject: A little question Sat Aug 30, 2014 12:12 pm | |
| Ik heb al een beetje rond gekeken op het forum en ook een paar ideetjes gekregen voor Hyōka, maar ik heb nog een kleine vraag. Stel ik koop een draak voor hem in de shop, mag ik dan uiteindelijk (als de draak eenmaal getamd is) zelf het uiterlijk bepalen? Wel in het thema van de draak die ik heb gekocht natuurlijk c: | |
|
Arely Vedunia
Character sheet Leeftijd: 15 Soort: Wizard {Earth} Partner: Love isn't made for someone like me
| Subject: Re: A little question Sat Aug 30, 2014 12:14 pm | |
| Ik denk eigenlijk dat de soorten draken best veel op elkaar lijken, op kleine details als oogkleur en een afgebroken tand na | |
|
Pamela Chime
Character sheet Leeftijd: 18 Soort: Shapeshifter Partner: I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.
| Subject: Re: A little question Mon Sep 01, 2014 2:33 pm | |
| Je mag het uiterlijk zelf bepalen ja (: De kleuren de bij de draken van de shop zijn enkel om het element even duidelijk aan te geven. c:
*Slotje* | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: A little question | |
| |
|