Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
A little question Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

A little question ZCASnmQ

A little question

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Hyōka Izukai

Hyōka Izukai

Male Posts : 255
Tokens : 46

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Soort: Human
Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..

A little question Empty
PostSubject: A little question   A little question Icon_minitimeSat Aug 30, 2014 12:12 pm

Ik heb al een beetje rond gekeken op het forum en ook een paar ideetjes gekregen voor Hyōka, maar ik heb nog een kleine vraag. Stel ik koop een draak voor hem in de shop, mag ik dan uiteindelijk (als de draak eenmaal getamd is) zelf het uiterlijk bepalen? Wel in het thema van de draak die ik heb gekocht natuurlijk c:
Back to top Go down
Arely Vedunia

Arely Vedunia

Female Posts : 198
Tokens : 94

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Wizard {Earth}
Partner: Love isn't made for someone like me

A little question Empty
PostSubject: Re: A little question   A little question Icon_minitimeSat Aug 30, 2014 12:14 pm

Ik denk eigenlijk dat de soorten draken best veel op elkaar lijken, op kleine details als oogkleur en een afgebroken tand na
Back to top Go down
Pamela Chime

Pamela Chime

Female Posts : 26
Tokens : 14

Character sheet
Leeftijd: 18
Soort: Shapeshifter
Partner: I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.

A little question Empty
PostSubject: Re: A little question   A little question Icon_minitimeMon Sep 01, 2014 2:33 pm

Je mag het uiterlijk zelf bepalen ja (: De kleuren de bij de draken van de shop zijn enkel om het element even duidelijk aan te geven. c:

*Slotje*
Back to top Go down
Sponsored content

A little question Empty
PostSubject: Re: A little question   A little question Icon_minitime

Back to top Go down

A little question
Back to top 
Page 1 of 1