Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 ZCASnmQ


 

 //CHIT CHAT TOPIC

Go down 
+30
Aya Orochi
Silica Yuuki
Merurulince Rede Arls
Freya Morgenstern
Voska
Sunset Greenleaf
Drake Burned
Mereth Clive
Laxus Dreyar
Vyndi Montgomery
Musica Lengai
Tomoe Mikage
Dylan Vaughen
Annie Halverson
Kenta Orochi
Vincent O'Byrne
Merle Neyobo
Levi Heichou
Kirito Kirigaya
Kisumi Koyanagi
Hyōka Izukai
Lightning Farron
Ritsuka Aoyagi
Faye Hinomaru
Shay Heather
Blake Belladonna
Pamela Chime
Sage Scarlet
Arely Vedunia
Mia Tumbleflame
34 posters
Go to page : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Next
AuthorMessage
Vincent O'Byrne
Grand prince
Vincent O'Byrne


Male Posts : 153
Tokens : 37

Character sheet
Leeftijd: 17 years old
Soort: Shapeshifter
Partner: I'll go the way, lead the way to your darkest sin

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 9:22 pm

Iemand nog eventueel interesse in een topic met Vince?
Anders open ik een open topic wieee xD

Ik vind Hyoka's onderschrift trouwens mooi :]
Back to top Go down
Mia Tumbleflame

Mia Tumbleflame


Female Posts : 115
Tokens : 26

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Soort: Elf
Partner: Ready, locking on you – target practice in view!

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 9:26 pm

Kisumi Koyanagi wrote:
Mia Tumbleflame wrote:
Je hebt mensen die normaal hun hart luchten ja, maar er zijn er ook genoeg die dan enkel posten "ik ben niks waard" en "iedereen haat mij" enkel om aandacht te krijgen.
Maarja like I said, jullie zijn vrij er een te maken ^^

Niks aanvallends naar jou toe hoor Juul, maar ik wou even een kleine heads up geven dat mensen die dat soort dingen posten niet altijd gewoon maar 'aandacht zoeken' maar soms ook echt gewoon hulp nodig hebben en het niet weten te vragen op de 'gewone' manieren en het dus maar op die manier doen. c:

Dat is ook zo ja, alleen merk ik dat ik zelf, en redelijk veel andere mensen daar snel geïrriteerd van raken en dan misschien dingen zeggen waar we later spijt van hebben. Meestal krijgen die mensen daar ook nare reacties op, aangezien het ook wel een vrij irritante vorm is van "je hart luchten" en je dan geen onderscheid ziet tussen aandacht zoeken en niet weten hoe je je gevoelens op een volwassen manier moet verwoorden. :")

@Nonnetje: Don't feel down D: No me gusta. ;-;
@Kaatje: Ik heb jou nog niet eens welkom geheten =w= een hele late welkom dan maar! ;A;
Back to top Go down
https://alivar.actieforum.com
Hyōka Izukai

Hyōka Izukai


Male Posts : 255
Tokens : 46

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Soort: Human
Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 9:34 pm

\\ Error,
Volgens mij stond er nog ergens een topic open? cx
& het is niet iets heel speciaals, maar toch bedankt :'D Vind Vincents siggie ook echt prachtig <3

\\ Juul,
Ach, ben er zo'n beetje aan gewend... Gebeurd te vaak namelijk, maar het geeft van tijd tot tijd wel een inspiratie boost. Heel... vreemd....

\\ Kaatje,
Oh noes o3o Waarom heb ik jou ook nog niet welkom geheten?
Shame on me
Welcome anyways :'D
Back to top Go down
Kisumi Koyanagi

Kisumi Koyanagi


Male Posts : 8
Tokens : 4

Character sheet
Leeftijd: 19 jaar
Soort: Shapeshifter
Partner: -

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 9:41 pm

Mia Tumbleflame wrote:
Kisumi Koyanagi wrote:
Mia Tumbleflame wrote:
Je hebt mensen die normaal hun hart luchten ja, maar er zijn er ook genoeg die dan enkel posten "ik ben niks waard" en "iedereen haat mij" enkel om aandacht te krijgen.
Maarja like I said, jullie zijn vrij er een te maken ^^

Niks aanvallends naar jou toe hoor Juul, maar ik wou even een kleine heads up geven dat mensen die dat soort dingen posten niet altijd gewoon maar 'aandacht zoeken' maar soms ook echt gewoon hulp nodig hebben en het niet weten te vragen op de 'gewone' manieren en het dus maar op die manier doen. c:

Dat is ook zo ja, alleen merk ik dat ik zelf, en redelijk veel andere mensen daar snel geïrriteerd van raken en dan misschien dingen zeggen waar we later spijt van hebben. Meestal krijgen die mensen daar ook nare reacties op, aangezien het ook wel een vrij irritante vorm is van "je hart luchten" en je dan geen onderscheid ziet tussen aandacht zoeken en niet weten hoe je je gevoelens op een volwassen manier moet verwoorden. :")

Oké, dat kan ik snappen dat het irritant is voor de groep. Maar in dit geval was er wel echt iets aan de hand en dan vind ik het persoonlijk nogal klote als er zo wordt reageert op mensen. Zeker omdat ze dat soort dingen ook over zichzelf terug moeten lezen. (;
Back to top Go down
Mia Tumbleflame

Mia Tumbleflame


Female Posts : 115
Tokens : 26

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Soort: Elf
Partner: Ready, locking on you – target practice in view!

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 9:54 pm

Kisumi Koyanagi wrote:
Mia Tumbleflame wrote:
Kisumi Koyanagi wrote:
Mia Tumbleflame wrote:
Je hebt mensen die normaal hun hart luchten ja, maar er zijn er ook genoeg die dan enkel posten "ik ben niks waard" en "iedereen haat mij" enkel om aandacht te krijgen.
Maarja like I said, jullie zijn vrij er een te maken ^^

Niks aanvallends naar jou toe hoor Juul, maar ik wou even een kleine heads up geven dat mensen die dat soort dingen posten niet altijd gewoon maar 'aandacht zoeken' maar soms ook echt gewoon hulp nodig hebben en het niet weten te vragen op de 'gewone' manieren en het dus maar op die manier doen. c:

Dat is ook zo ja, alleen merk ik dat ik zelf, en redelijk veel andere mensen daar snel geïrriteerd van raken en dan misschien dingen zeggen waar we later spijt van hebben. Meestal krijgen die mensen daar ook nare reacties op, aangezien het ook wel een vrij irritante vorm is van "je hart luchten" en je dan geen onderscheid ziet tussen aandacht zoeken en niet weten hoe je je gevoelens op een volwassen manier moet verwoorden. :")

Oké, dat kan ik snappen dat het irritant is voor de groep. Maar in dit geval was er wel echt iets aan de hand en dan vind ik het persoonlijk nogal klote als er zo wordt reageert op mensen. Zeker omdat ze dat soort dingen ook over zichzelf terug moeten lezen. (;

Naja, zo heeft iedereen zijn eigen mening en aanpak met dingen. En ik vind persoonlijk dat niemand naar gereageerd heeft.

Maar dit is dus wat ik bedoel. 3 depri posts in het kletstopic en het heeft alweer invloed op de hele sfeer. Dit is dus wat ik wilde voorkomen.
Back to top Go down
https://alivar.actieforum.com
Hyōka Izukai

Hyōka Izukai


Male Posts : 255
Tokens : 46

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Soort: Human
Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 10:17 pm

Ik vind de sfeer niet veranderd ofzo ^^'7 Maar misschien dan maar gewoon een idee het gesprek te laten voor wat het is en over gaan op iets anders?
Back to top Go down
Vincent O'Byrne
Grand prince
Vincent O'Byrne


Male Posts : 153
Tokens : 37

Character sheet
Leeftijd: 17 years old
Soort: Shapeshifter
Partner: I'll go the way, lead the way to your darkest sin

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 10:20 pm

Hyo: AH, inderdaad die van Merle staat sowieso nog open. Hm dan ga ik daar morgen eens naar kijken :]

En, niets speciaals? ik vind dat met die gif er zo in anders wel speciaal. Ik kan dat niet, geen idee hoe dat zou moeten ;v; Thanks tho!
Back to top Go down
Hyōka Izukai

Hyōka Izukai


Male Posts : 255
Tokens : 46

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Soort: Human
Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSat Sep 06, 2014 10:24 pm

Welk programma gebruik je om te bewerken? Of gebruik je een site? Misschien dat ik je kan helpen o3o Al word dat wel morgen

Edit: Gepost ^^
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 8:25 am

Niet zo veel praten zonder mij, dat is veel leeswerk XD
Back to top Go down
Hyōka Izukai

Hyōka Izukai


Male Posts : 255
Tokens : 46

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Soort: Human
Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 9:26 am

*ziet naam staan bij gebruikers met de verjaardag in de volgende 7 dagen*
Neeeeee ik wil geen 17 worden xD
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 9:59 am

Hahaha wat is daar zo erg aan Nonnie?
Back to top Go down
Hyōka Izukai

Hyōka Izukai


Male Posts : 255
Tokens : 46

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Soort: Human
Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 10:03 am

Dat ik dan nog een jaar ben verwijderd van de 18 xD
Voelt zo oud....
Back to top Go down
Vincent O'Byrne
Grand prince
Vincent O'Byrne


Male Posts : 153
Tokens : 37

Character sheet
Leeftijd: 17 years old
Soort: Shapeshifter
Partner: I'll go the way, lead the way to your darkest sin

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 11:42 am

Haha, ik vond het ook niet leuk toen ik 20 werd. Ja ik ben 20 en dus oud. ;v;

Hyoka: Ah dat zou wel awesomesauce zijn. ik gebruik over het algemeen PS CS5.1 :]
dus als je daar raad mee weet. Want ik wil het lerenn~
Back to top Go down
Hyōka Izukai

Hyōka Izukai


Male Posts : 255
Tokens : 46

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Soort: Human
Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 11:54 am

Aan de ene kant vind ik het leuk, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: I'm not ready xD

Ik weet niet of het heel anders is dan PS CS6, maar ik denk dat ik je wel kan helpen ^^
Zal straks een keer eventjes een pb sturen. Ben nu bezig met mijn verslag over aasgieren. Waarom moet me dat ideeën geven voor een shapeshifter? D:
Back to top Go down
Vincent O'Byrne
Grand prince
Vincent O'Byrne


Male Posts : 153
Tokens : 37

Character sheet
Leeftijd: 17 years old
Soort: Shapeshifter
Partner: I'll go the way, lead the way to your darkest sin

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 11:58 am

haha, omdat je verslag je aan dieren doet denken enzo?

en ik weet wat je bedoeld, 20 worden is nog erger; like je bent geen tiener meer nooe.
dat zou ik zeer fijn vinden! ik denk dat het opzich wel hetzelfde is. ofzo. xD
ik zie je pb wel komen wanneer die komt xD

EDIT: mogen we zelf meer spelletjes toevoegen aan het game gedeelte? :]
Emma: Zou ik mogen antwoorden op je topic? Ik vraag het omdat ik traag ben en je misschien andere plannen had xD
Back to top Go down
Hyōka Izukai

Hyōka Izukai


Male Posts : 255
Tokens : 46

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Soort: Human
Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 12:18 pm

Dat en omdat gieren gewoon awesome zijn xD Als je die kale koppen kan negeren en meer naar het dier zelf kijkt zijn ze echt prachtig o3o

Vanaf je 18e al niet meer volgens de wet xD
& zal allicht wel, ja :'D

Denk het wel. Er staat namelijk nergens in de regels dat het niet mag.
Back to top Go down
Merle Neyobo
Sjamaan
Merle Neyobo


Male Posts : 114
Tokens : 66

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Watermagiër
Partner: Hurricanes and tidal waves can't make my love for you change

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 12:35 pm

@L'error;; als je wilt antwoorden mag dat natuurlijk ^^ graag zelfs. Ik denk dat Merle Vinxent wel interessant vindt~

Nomnjom mango en passievrucht en chocoladen ijsjes =w=
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi


Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 12:38 pm

Vincent O'Byrne wrote:
haha, omdat je verslag je aan dieren doet denken enzo?

en ik weet wat je bedoeld, 20 worden is nog erger; like je bent geen tiener meer nooe.
dat zou ik zeer fijn vinden! ik denk dat het opzich wel hetzelfde is. ofzo. xD
ik zie je pb wel komen wanneer die komt xD

EDIT: mogen we zelf meer spelletjes toevoegen aan het game gedeelte? :]
Emma: Zou ik mogen antwoorden op je topic? Ik vraag het omdat ik traag ben en je misschien andere plannen had xD

Tuurlijk! c:
---
Meh, m'n familie is naar een of ander feest en ik lig ziek thuis. ;A; Naja, iig wel lekker veel tijd om te posten dan ~
Back to top Go down
Vincent O'Byrne
Grand prince
Vincent O'Byrne


Male Posts : 153
Tokens : 37

Character sheet
Leeftijd: 17 years old
Soort: Shapeshifter
Partner: I'll go the way, lead the way to your darkest sin

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 12:46 pm

a okidoki thanks voor het antwoord. :]
Dan ga ik dat strakjes eens even doen ^^
Beterschap!!

Nu moet ik naar zo'n vervelende BBQ van familie.
Emma: Okay! dan zal ik dat zsm doen nadat ik terug ben van die hell. aka ik ben niet amused dat ik moet gaan. maar goed, a post shall await you soon :]
Back to top Go down
Pamela Chime

Pamela Chime


Female Posts : 26
Tokens : 14

Character sheet
Leeftijd: 18
Soort: Shapeshifter
Partner: I did warn them, 'Touch me and I will tear your thing off!' And can you believe, not one of them did.

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 1:47 pm

Thank you!

Even mijn postje met Pamela maken, en dan het stem topic van de tribes, plus nog een ander zoek topic openen! (; Als een van jullie nog bezig was met een aanmelding moet je het even zeggen, dan wacht ik nog tot je aanmelding klaar is, is wel zo eerlijk. ^^
Back to top Go down
Arely Vedunia

Arely Vedunia


Female Posts : 198
Tokens : 94

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Wizard {Earth}
Partner: Love isn't made for someone like me

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 3:23 pm

Wat zijn jullie weer actief XD
Back to top Go down
Mia Tumbleflame

Mia Tumbleflame


Female Posts : 115
Tokens : 26

Character sheet
Leeftijd: 16 years old
Soort: Elf
Partner: Ready, locking on you – target practice in view!

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 3:39 pm

Back to top Go down
https://alivar.actieforum.com
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 4:32 pm

Dit gaat zo vreselijk snel hè, niet normaal X'D
Back to top Go down
Lightning Farron

Lightning Farron


Female Posts : 21
Tokens : 16

Character sheet
Leeftijd: 21 Years Old
Soort: Human
Partner: Focus on your ultimate goal and shut out everything else.

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 4:50 pm

Terugg :3
Back to top Go down
Hyōka Izukai

Hyōka Izukai


Male Posts : 255
Tokens : 46

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Soort: Human
Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..

//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitimeSun Sep 07, 2014 4:54 pm

\\ Anouk,
Wait whut?
Btw, heb je mijn pb nog gekregen?

\\ Raccoon,
Welcome back ^^
Back to top Go down
Sponsored content





//CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Empty
PostSubject: Re: //CHIT CHAT TOPIC   //CHIT CHAT TOPIC - Page 16 Icon_minitime

Back to top Go down
 
//CHIT CHAT TOPIC
Back to top 
Page 16 of 40Go to page : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Next
 Similar topics
-
» //CHIT CHAT TOPIC
» //CHIT CHAT TOPIC
» Partner-topic~
» Shippings topic!
» United with the night {temmings topic}

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: OOC :: CHIT CHAT-
Jump to: