| [GZ] Somebody that I used to know | |
|
|
Author | Message |
---|
Voska
Character sheet Leeftijd: Around 16 Soort: Shapeshifter (fox) Partner: You're not the boss of me now!
| Subject: [GZ] Somebody that I used to know Mon Sep 15, 2014 5:29 pm | |
| Hai everybody, Ik zoek wat mensjes voor Voska, uit haar verleden c: Hiero kun je vanalles over haar lezen~ Tl;dr: Voska heeft tot haar 5e een normaal leventje geleid in een kleine nederzetting, waarna ze shapeshifte en door haar eigen ouders het huis uit is gejaagd. Haar ouders en familieleden gaan ervan uit dat zij dood is (al kan hopen natuurlijk altijd), maar zullen haar wel zeker herdenken etc, op haar verjaardag bijvoorbeeld. Ze is dus niet vergeten.
Wat zoek ik precies? Zelf is Voska wel haast alles uit haar jonge jaren vergeten, dus wil ik kort gezegd iemand die wat meer over haar weet. Je mag dat helemaal zelf invullen. Een broer(tje)/zus(je), een buurjongen of wat dan ook. Als er maar een reden is waarom hij/zij tenminste van Voska's bestaan weet (toendertijd Artemis Voska Kaspersen).
Verder zou ik het ook wel leuk vinden als er elven zijn die een verleden/band met Voska willen hebben. Voska is namelijk een aantal keren kort in een elfendorpje geweest, de eerste keer was ze doodziek. Wederom mag je zelf voorstellen doen en dingen bijverzinnen :]
OH! En als er iemand is die haar les wil geven, haar beter wil leren spreken of wil leren schrijven, zou dat ook super gezellig zijn
Groetjes van de coolste ginger ooit, Voska
En Emma
| |
|
| |
Mereth Clive
Character sheet Leeftijd: 17 and still standing Soort: Elf Partner: My heart is a maze. Find the center and win the game
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Tue Sep 16, 2014 7:04 am | |
| Miss is Mer wat leuks? Sinds ze in een elven dorpje is geweest? C: | |
|
| |
Voska
Character sheet Leeftijd: Around 16 Soort: Shapeshifter (fox) Partner: You're not the boss of me now!
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Tue Sep 16, 2014 11:15 am | |
| Ohjoy, lijkt me leuk c: Ik weet niet zo veel van Mereth, behalve dat ze blind is, dus ik weet niet of ze een soort vriendschap op hebben kunnen bouwen of elkaar enkel éénmaal hebben gesproken of wat dan ook :] Voska is geen makkelijke prater en zal haar genegenheid niet zo handig uiten, maar dat maakt een vriendschap misschien wel leuk. De keus is aan jou ~ | |
|
| |
Tomoe Mikage
Character sheet Leeftijd: 21 years old Soort: Shapeshifter Partner: None.
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Tue Sep 16, 2014 11:22 am | |
| Toto is nog niet af maar ik zie hem eigenlijk wel in staat om Voska's -strenge- leraar te zijn wat betreft schrijven en lezen. Ik zie hem haar al een mep op haar hoofd geven met z'n waaier omdat ze een woord verkeerd uitspreekt. x'D
Hoe ze ontmoet hebben is mij overigens wel nog een raadsel. Of ze ontmoeten nog. dat kan ook. Even kort iets over Tomoe: Iemand die erg tot zichzelf is, geloofd dat hij de beste in alles is. Hij is een beetje arrogant en geniet ervan als hij iemand ergens op kan wijzen/ les kan geven haha xD In liefde gelooft hij niet ummn. Hij gelooft dat normale mensen zwak zijn en daarom ook niet de moeite waard. Hij is een witte vos shapeshifter. En 21 jaar ofzo? Best wel wat ouder als Voska maar who cares. xD
lemme know. ook als je het gewoonweg géén goed idee vind. No harm done. :] | |
|
| |
Voska
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Tue Sep 16, 2014 2:59 pm | |
| Ohhww, dat klinkt zeker leuk c: Het is denk ik wel leuk om ze elkaar te laten ontmoeten op een moment dat Voska gebiologeerd naar een stuk papier zit te kijken zonder iets te begrijpen, zoiets, zodat meteen duidelijk is wat de situatie is xD Jups, I like it. Zal ik dan spoedig een topicje aanmaken in het bos ofzo? ^^
| |
|
| |
Vincent O'Byrne Grand prince
Character sheet Leeftijd: 17 years old Soort: Shapeshifter Partner: I'll go the way, lead the way to your darkest sin
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Tue Sep 16, 2014 3:35 pm | |
| Yaa, pls do so~ <3 dan is het inderdaad ook meteen duidelijk wat voor situatie. Anders wordt het zo muggenziften voordat we eindelijk het daadwerkelijke plot kunnen starten :]
en dan heb ik ook meteen eens een topic met jou hihi | |
|
| |
Storm Thundercloud
Character sheet Leeftijd: 20 Soort: Shapeshifter ~Big grey wolf Partner: Euh. .. Love ? Never got it , so i cant give it . XD
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Wed Sep 17, 2014 5:58 am | |
| Hm, kwa gedrag zal Storm niet echt geliefd zijn bij de mensen. of welk ras dan ook? XD Zeker niet bij de demonen. Misschien dat ze elkaar kunnen ontmoeten wanneer ze hem een demon ziet vermoorden? Misschien dat hiij haar wat leren kan op verdedigings gebied? Of haar shifting beter onder controlle te krijgen? Die keuze laat ik over aan jouw. ^^ | |
|
| |
Storm Thundercloud
Character sheet Leeftijd: 20 Soort: Shapeshifter ~Big grey wolf Partner: Euh. .. Love ? Never got it , so i cant give it . XD
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Wed Sep 17, 2014 5:59 am | |
| Hm, kwa gedrag zal Storm niet echt geliefd zijn bij de mensen. of welk ras dan ook? XD Zeker niet bij de demonen. Misschien dat ze elkaar kunnen ontmoeten wanneer ze hem een demon ziet vermoorden? Misschien dat hiij haar wat leren kan op verdedigings gebied? Of haar shifting beter onder controlle te krijgen? Die keuze laat ik over aan jouw. ^^ | |
|
| |
Voska
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Wed Sep 17, 2014 3:31 pm | |
| @ERROR;; Zie hier le topic: click click~@Storm;; Nou, we kunnen gewoon zien hoe het tussen hen gaat, als je wilt heb ik hier een open topic staan: click~ | |
|
| |
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Fri Sep 19, 2014 8:21 pm | |
| Ik heb nog wel een nieuwe char voor Voska ^^ Ik heb hem al een tijdje in gedachten en aangezien hij me niet met rust wil laten ga ik maar een poging wagen. Anyway, misschien kan hij de broer zijn van Voska? Ik had sowieso al een idee met hem, namelijk dat zijn zus was overleden (in Vaska's geval dan verdwenen met de indruk dat ze dood is) en dat hij hier helemaal kapot van was. Een demon heeft hier uiteindelijk gebruik van gemaakt. De demon zou hem dan hebben belooft zijn zus weer terug te brengen, maar in plaats daarvan heeft het hem gebruikt om eigenhandig zijn familie af te maken demons and their sense of humor xc. Van het moment zelf weet hij vrijwel niets meer, maar hij heeft er zo nu en dan nachtmerries over. Ook is hij zich er wel van bewust het gedaan te hebben, maar hoe en waarom weet hij niet meer. Uiteindelijk heeft hij zijn achternaam veranderd uit een soort van schuldgevoel.
Eén klein dingetje is wel dat zijn fc wit/grijs haar heeft i.p.v bruin, maar het zou ook kunnen dat het door de demon is gekomen of zo. I don't know. I'll blame it on magic~
Oh en dan nog iets: als je het goedkeurt word hij een shapeshifter, maar heb je een voorkeur voor zijn dierlijke vorm of totaal niet?
Als je qua karakter nog dingen wilt weten dan mag je schreeuwen. Dan stuur ik eventjes een pbtje ^^ | |
|
| |
Voska
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Sat Sep 20, 2014 2:49 pm | |
| Het lijkt me echt heel leuk om een familie lid van Voska in de rpg te zien, dus yes, all my yes. De haarkleur mag je als gewoon erfelijk iets nemen als je wilt, of als demon effect, maakt me niet zo veel uit. Het leek me sowieso al dat Voska met haar ginger haren een beetje 'anders' was. Maar magic is altijd een goede keuze. xD -Shapeshift vorm: Doe wat je wilt, really. Mijn eerste ingeving zou een witte poolvos zijn, wat bij zn haar en ook bij Voska's vorm. Maar als iets anders bij zn karakter past ofzo voel je dan vooral vrij! Het enige punt over shapeshifting is wel dat zijn ouders niets van shapeshifting weten als Voska verandert, daardoor denken ze ook dat ze dood is. Dus als hij het of geheim houdt of pas ontdekt nadat dat gebeurt zou het super zijn c:
Nouja, als je nog wilt zou ik hem dolgraag in de rpg zien! | |
|
| |
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know Sat Sep 20, 2014 6:45 pm | |
| Gehe, oke ^^ Dan zal ik hem strakjes even aanmaken als ik op de pc zit~ & ik had er al rekening mee gehouden dat de ouders er niets van weten (waardoor hijzelf natuurlijk ook niet) maar hij komt er inderdaad pas laat achter dat hij de gedaante van een dier aan kan nemen en houdt dat ook geheim. Voor zijn dierlijke vorm had ik trouwens een witte Afrikaanse wilde hond in gedachte (wel met de zwarte tekeningen, maar het bruin is dan gewoon wit). Toch in de canine family, maar ook iets wat bij hem past :') En qua haarkleur denk ik dan toch een demon effectje. Kan leuk zijn voor wanneer ze elkaar weer tegenkomen cx
| |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: [GZ] Somebody that I used to know | |
| |
|
| |
| [GZ] Somebody that I used to know | |
|