| //CHIT CHAT TOPIC | |
|
+10Newt Woods Kenta Orochi Faye Hinomaru Arely Vedunia Vaine Whiplash Takechi Otoya Sage Scarlet Robin Stone Blake Belladonna Hyōka Izukai 14 posters |
|
Author | Message |
---|
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 3:03 pm | |
| Ik woon altijd ver weg >:3 ______
Damn... Hyo's verleden is een stuk langer dan ik had gedacht.... En ik moet ook nog zijn persoonlijkheid schrijven. Shit xD | |
|
| |
Vaine Whiplash
Character sheet Leeftijd: 19 years Soort: Shapeshifter {Zwarte panter} Partner: There is a difference between knowing and knowing.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 3:35 pm | |
| Pia als ik geen vrienden en familie in Brabant zou hebben zou ik serieus m'n ouders overtuigen om bij jullie in de buurt te gaan wonen ^^ | |
|
| |
Blake Belladonna Moderator
Character sheet Leeftijd: 17 Soort: Shapeshifter Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 3:42 pm | |
| Awhhh Anouk | |
|
| |
Hyōka Izukai
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Human Partner: The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye... until we meet again..
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 5:05 pm | |
| Anoukje, er staat een leuk bericht in de inbox van Sage~ xD | |
|
| |
Newt Woods
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: Bender [Water] Partner: You can't love me
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 5:28 pm | |
| - Blake Belladonna wrote:
- Jullie wonen allemaal zo ver weg
Ik woon in Amsterdam :3 Hee, dat is redelijk vlakbij mij! Ik woon in Almere xD. | |
|
| |
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 5:36 pm | |
| Tfou Non dat is echt veel, ik maak eerst even m'n post af op wc en dan ga ik maar eens lezen... | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 5:49 pm | |
| Het spijt me xD Maar wacht maar tot je het hele voorsteltopic ziet. Dát is pas veel informatie. En dat is een goed teken, want dat betekend dat ik het met mijn char kan vinden. De kans op inactiviteit is dan echt heel erg klein cx | |
|
| |
Sage Scarlet
Character sheet Leeftijd: 16 Soort: Vampier Partner: I wish I could stay with you...
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 5:51 pm | |
| Ik probeer mensen altijd de langheid van m'n geschiedenis te besparen door ze meestal te vergeten X'D | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 5:53 pm | |
| Haha, kan ook xD Moet wel zeggen dat dingen wat duidelijker zijn voor mij als ik het helemaal typ. En als je alle gedachten die ik erin heb gezet eruit haalt is het ook een heel stuk minder cx Het verhaal is alleen wat interessanter met gedachtes en gevoelens er tussendoor tho~ Of dat vind ik... | |
|
| |
Sage Scarlet
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 8:28 pm | |
| Vind ik eigenlijk ook wel {maar ik maak maar 1/10 kks af als het niet per se moet} | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 8:36 pm | |
| Klinkt bekend xD
Heb je het trouwens al gelezen? Dan kan ik het eindelijk allemaal plaatsen cx | |
|
| |
Sage Scarlet
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 9:54 pm | |
| Jup ik heb het helemaal gelezen ^^ | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Fri Oct 24, 2014 10:19 pm | |
| Mooi zo~ Ook alles in orde met het gedeelte van Sage neem ik aan? En ik zal morgen de rest plaatsen zodat je dat ook kan lezen als je wil ^^ | |
|
| |
Sage Scarlet
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sat Oct 25, 2014 6:07 am | |
| Jep klopt en is goed
Hekel aan de mensen waarmee ik op tennisles zit want zij moesten gister zo nodig een middagje weg waardoor ook mijn tennisles in de AVOND niet door ging en ik nu om negen uur daar klaar moet staan op de zaterdag. En omdat ik gister geen les had moest ik mee naar een vernaardag waarvan we pas laat terug waren. Ik kon niet slapen dus heb nu iets van vijf uur geslapen en heb nu ook eens barstende hoofdpijn. Ik ga nu echt officieel dood hoor... | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sat Oct 25, 2014 11:09 am | |
| Ik zou dan gewoon afbellen eigenlijk >,> Maar ergens komt dat ook weer zo... __________
BUT IT'S FINALLY DONE. Hyo's karakterkaart staat 8D Durf te wedden dat niemand het ooit helemaal gaat lezen xD Nu aan huiswerk beginnen cx | |
|
| |
Sage Scarlet
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sat Oct 25, 2014 12:22 pm | |
| Dat zijn dus mijn ouders, "We hebben er voor betaalt en je bent niet ziek dus ga je maar gewoon" En tja ik heb regelmatig hoofdpijn dus dat vinden ze niet zo bijzonder meer. Wel was het grappig om te zien hoe het tennist als alles een beetje draait, ik sloeg zelfs de bal tegen iemands hoofd die aan de zijkant zat te kijken X'D
Ik heb er doorheen gekeken en hier en daar iets gelezen {knap van me hè!} | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sat Oct 25, 2014 1:23 pm | |
| Die ken ik ook ja. Mijn ouders zeiden altijd precies hetzelfde toen ik nog op paardrijden zat o3o Niemand is meer veilig daar xD Stiekem had ik er wel bij willen zijn >:3
Goed zo meisje xD ___
Ook zo leuk dit: 'Encyclopedie van het dierenrijk' Ik: "Zal vast wel iets in staan over gieren...." *Zoekt het op* Boek: Gieren; Gieren van de nieuwe wereld Giervalk .... Ik: "Waar the hell zijn de gieren van de oude wereld gebleven....?" ಠ_ರೃ
Boeken tegenwoordig. Er staat nooit in wat je moet hebben XD | |
|
| |
Newt Woods
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: Bender [Water] Partner: You can't love me
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sat Oct 25, 2014 2:39 pm | |
| Hoe kan jij die karakterkaart zo uitgebreid maken :O Hyo is wel awesome xD | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sat Oct 25, 2014 3:00 pm | |
| Thanks :'D Here's my secret *I guess* xD - Spoiler:
- Een uitgebreide, nog in te vullen karakterkaart jatten van een forum xD *heel belangrijk* - Sowieso al wat postjes met char hebben geschreven. Als je fijn met hem/haar kan schrijven zit je goed, zo niet; je char gaat waarschijnlijk een keer inactief raken dus doe geen moeite voor een kk cx Klinkt hard, maar dat is mijn ervaring. - DETAILS 8D Nee echt, gewoon zo veel mogelijk proberen te vertellen over allerlei shizz xD - Als het op het verleden aankomt er gedachtes en emoties in proberen te gooien (niet alleen van je eigen char, maar ook van npc's o3o). Zorgt voor die belachelijke lengte, maar dan is het wel uitgebreider en ook wat interessanter om te lezen/schrijven *vind ik zelf*
Ga me nu niet vertellen dat het een retorische vraag was. IK PRAAT GRAAG BLIJKT MAAR WEER | |
|
| |
Sage Scarlet
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sat Oct 25, 2014 3:46 pm | |
| Ja het was een retorische vraag XD Neh dat weet ik niet. Anyway bedankt voor de tips | |
|
| |
Kirito Kirigaya
Character sheet Leeftijd: 17 Years Soort: ShapeShifter Partner: I think I'm crushing on someone...
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sat Oct 25, 2014 4:42 pm | |
| Haha, thanks coor de tips | |
|
| |
Hyōka Izukai
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sun Oct 26, 2014 9:11 am | |
| Morgen weer naar school T_T Waarom vonden de docenten het nodig de eerste week na de vakantie meteen zo vol te stoppen met allerlei dingen? .-. | |
|
| |
Robin Stone
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Fire bender Partner: Not for me.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sun Oct 26, 2014 9:43 am | |
| Omdat ze dat leuk vinden. Kindertjes pesten is hun hobby. Heb ik ooit eens een van de vervelenste leerkrachten voor gehouden. Niet dat ik straf kreeg, maar dat was wat hij vertelde. Aaaaahh!!! Lekker alleen thuis. c; ^,^ | |
|
| |
Faye Hinomaru
Character sheet Leeftijd: Seventeen Soort: Wizard Partner: Pfft, ha, pffffffffft me? Noooooo....
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sun Oct 26, 2014 11:21 am | |
| | |
|
| |
Robin Stone
Character sheet Leeftijd: 16 years Soort: Fire bender Partner: Not for me.
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC Sun Oct 26, 2014 11:34 am | |
| Dat komt door de wetten van zijn geboorteland. XD | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: //CHIT CHAT TOPIC | |
| |
|
| |
| //CHIT CHAT TOPIC | |
|