Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Lettertype Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Lettertype ZCASnmQ

Lettertype

Go down 
+3
Kenta Orochi
Arely Vedunia
Marry Kozakura
7 posters
AuthorMessage
Marry Kozakura

Marry Kozakura

Female Posts : 17
Tokens : 0

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Wizard (Air)
Partner: They say that love is forever, your forever is all that I need

Lettertype Empty
PostSubject: Lettertype   Lettertype Icon_minitimeThu Oct 02, 2014 5:53 pm

Tja, alvast sorry voor het gezeur. Persoonlijk vind ik het lettertype van Alivar erg mooi en hebben jullie daar een goede keuze in gemaakt, echter door de kleur en het feit dat de achtergrond van het forum doorschijnend is, heb ik persoonlijk enorm veel moeite met het lezen van de tekst. Dit kan ook komen omdat ik (vermoedelijk) dyslectie heb en dus sowieso al moeite heb met het correct lezen van dat soort dingen. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn met dit probleem, maar persoonlijk vind ik het wel vervelend en dacht ik dat het toch wel slim was om wel te melden, in plaats van het voor me te houden. Het is niet de bedoeling dat er meteen iets mee gedaan moet worden ofzo, maar meer zodat er weet van is en dat als andere er last van hebben het ook eventueel zouden kunnen melden.
Trouwens, ik had geen idee waar ik dit zou moeten plaatsen, dus als het verkeerd staat dan zou het verplaatsen heel fijn zijn!

Groetjes,
Romy.
Back to top Go down
Arely Vedunia

Arely Vedunia

Female Posts : 198
Tokens : 94

Character sheet
Leeftijd: 15
Soort: Wizard {Earth}
Partner: Love isn't made for someone like me

Lettertype Empty
PostSubject: Re: Lettertype   Lettertype Icon_minitimeThu Oct 02, 2014 6:20 pm

Zelf heb ik er niet heel veel last van, maar ik heb het eerder voorbij horen komen. Misschien dat zwarte letters inderdaad fijner lezen, en aangezien de achtergrond lichtgrijs is hoeft die dan ook niet veranderd te worden.
De doorschijnende achtergrond vind ik wel cool, dus mag die please blijven? :3
Back to top Go down
Marry Kozakura

Marry Kozakura

Character sheet

Lettertype Empty
PostSubject: Re: Lettertype   Lettertype Icon_minitimeThu Oct 02, 2014 6:21 pm

Begrijp me niet verkeerd, de doorschijnende achtergrond vind ik super nice en die wil ik zeker niet weg hebben, maar ik denk dat het voor meer mensen met dyslexie misschien niet heel goed te lezen is. Ik kan er op zich wel mee leven trouwens hoor, ik moet me gewoon een beetje meer inspannen ^^.
Back to top Go down
Kenta Orochi
Administrator
Kenta Orochi

Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

Lettertype Empty
PostSubject: Re: Lettertype   Lettertype Icon_minitimeThu Oct 02, 2014 6:37 pm

Persoonlijk vind ik het altijd een beetje moeilijk wat ik met dit soort vragen aan moet, gezien ik het voor iedereen natuurlijk zo aangenaam mogelijk wil maken. ;c

We hebben idd al eerder zo'n soort vraag/opmerking gehad. Nu wil ik niet heel lullig of egoïstisch klinken, maar ik heb ook (toen de site net open was)  veel complimentjes gekregen over de kleurkeuze van de letters en achtergrond in combinatie.

Zwarte letters worden het sowieso niet, want zoals je ziet oogt dit wat "agressiever" dan het lichte grijs

Wit lijkt me ook niet echt een optie, gezien dat ook weer zo ongezellig oogt.

Wat ik eventueel wel wil proberen is de letters iets donkerder of lichter maken? Alleen kan ik dat morgen pas doen, gezien ik nu even geen laptop tot beschikking heb. ^^
Back to top Go down
Marry Kozakura

Marry Kozakura

Character sheet

Lettertype Empty
PostSubject: Re: Lettertype   Lettertype Icon_minitimeThu Oct 02, 2014 6:49 pm

Ik zeg ook niet dat ik de kleurkeuze en achtergrond niet mooi vind, in tegen deel ik vind het super mooi! Echter is het voor mij moeilijk te lezen en heb ik er veel inspanning voor nodig om het te lezen, maar dit komt waarschijnlijk door mijn (nog maals waarschijnlijke) dyslexie.
En is goed hoor Juultje, het is ook niet dringend. En ik zou gewoon gaan voor het geen wat het mooiste staat trouwens.
Back to top Go down
Merle Neyobo
Sjamaan
Merle Neyobo

Male Posts : 114
Tokens : 66

Character sheet
Soort: Watermagiër
Partner: Hurricanes and tidal waves can't make my love for you change

Lettertype Empty
PostSubject: Re: Lettertype   Lettertype Icon_minitimeThu Oct 02, 2014 7:53 pm

Ik ben het er wel mee eens dat dit door het weinige contrast soms lastiger leest, vooral op kleine schermen. Is ook geen major issue, maar proberen kan altijd.
Dus met iets meer contrast kan denk ik inderdaad al helpen, al moet je dat eerst even bekijken natuurlijk.
Zelf vind ik een gebroken grijswit wel mooi staan, zoiets als dit of iets donkerder.
Back to top Go down
Vincent O'Byrne
Grand prince
Vincent O'Byrne

Male Posts : 153
Tokens : 37

Character sheet
Leeftijd: 17 years old
Soort: Shapeshifter
Partner: I'll go the way, lead the way to your darkest sin

Lettertype Empty
PostSubject: Re: Lettertype   Lettertype Icon_minitimeThu Oct 02, 2014 10:30 pm

Persoonlijk is het bij mij de drop-shadow wat het onduidelijk maakt.
Ik weet niet of dit komt omdat de achtergrond doorschijnend is of het een of ander.
Maar áls dat anders kan, misschien is dat al een verandering. (dan heb ik het niet over de achtergrond niet doorschijnend maken, maar meer de add/drop-shadow foetsie.

Maar alles is maar een suggestie, don't take this the wrong way. I'm just trying to help ^^
Back to top Go down
Widow List

Widow List

Female Posts : 7
Tokens : 6

Character sheet
Leeftijd: 20 why you need to know?
Soort: Shape shifter ~Anaconda
Partner: I devour him with ease

Lettertype Empty
PostSubject: Re: Lettertype   Lettertype Icon_minitimeFri Oct 03, 2014 12:55 am

Daar wil ik me best bij voegen. Soms is het inderdaad lastig, maar zoals Error al schreef de drop -shadow maakt het soms lastig te lezen. Dan lijkt het alsof het bij sommige zinnen niet past en gaat zweven. Niet dat ik lullig wil klinken hoor. Over dingen zoals deze moet je gewoon praten dan komen de beste oplossingen naar boven. Wink Donker grijs zou misschien ook kunnen... Gewoon een optie. Very Happy
Back to top Go down
Levi Heichou
Duke
Levi Heichou

Male Posts : 275
Tokens : 122

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Shapeshifter
Partner: I can't fall in love... I cannot let that happen... Right?

Lettertype Empty
PostSubject: Re: Lettertype   Lettertype Icon_minitimeFri Oct 03, 2014 5:49 am

Met sommige andere kleuren heb ik enorm veel last om de drop shadows te lezen, alleen met dit en sommige andere kleuren heb ik er absoluut geen problemen mee. Dus van mij mag het zo blijven tenzij het lettertype nog ietsjes donkerder kan, zou ideaal zijn als het mogelijk is natuurlijk.

~Anne
Back to top Go down
Sponsored content

Lettertype Empty
PostSubject: Re: Lettertype   Lettertype Icon_minitime

Back to top Go down

Lettertype
Back to top 
Page 1 of 1