Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Meer lees plezier Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Meer lees plezier ZCASnmQ


 

 Meer lees plezier

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Storm Thundercloud

Storm Thundercloud


Male Posts : 87
Tokens : 75

Character sheet
Leeftijd: 20
Soort: Shapeshifter ~Big grey wolf
Partner: Euh. .. Love ? Never got it , so i cant give it . XD

Meer lees plezier Empty
PostSubject: Meer lees plezier   Meer lees plezier Icon_minitimeTue Sep 16, 2014 1:27 am

Het lezen van bijna hetzelde kleur tekst is moeilijk te lezen. Zouden de letters niet beter wit of zwart kunnen zijn van kleur? Want nu heb je soms dat het lijkt of er dubbele teksten staan of zwevende letters. Dat is mijn ideetje en hoor wel wat de reden is. Wink
Back to top Go down
Blake Belladonna
Moderator
Blake Belladonna


Female Posts : 149
Tokens : 113

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Shapeshifter
Partner: There is this guy who kinda knows me from the inside and the outside

Meer lees plezier Empty
PostSubject: Re: Meer lees plezier   Meer lees plezier Icon_minitimeTue Sep 16, 2014 6:55 am

Hi Storm, ten eerste welkom op onze site!

Wat betreft de letters, we hebben er tot nu toe nog geen klachten over gehad. De meeste mensen kunnen het prima lezen dus we zullen ze laten zo als ze nu zijn.

Tevens viel mij op dat bij je soort Dragon staat. Op deze site is het de bedoeling dat je een wezen bespeeld, dus geen dieren. Je kan wel een shapeshifter zijn, dat is het enigen wezen dat in een dier kan veranderen. Maar ook die kunnen geen mythische worden. (Sommige mythische dieren kun je kopen in de token shop)

Ik raad je aan om de informatie topics en de regels door te lezen, daar staat alles in over de site wat je moet weten.

Groetjes het team,
Back to top Go down
 
Meer lees plezier
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: IMPORTANT :: CONSULTATION :: IDEAS-
Jump to: