Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Euhm. Hi? [sage!] Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Euhm. Hi? [sage!] ZCASnmQ


 

 Euhm. Hi? [sage!]

Go down 
2 posters
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeFri Sep 12, 2014 5:07 pm

Verdomme. Hoe had hij zo stom kunnen zijn? De zwarte wolf hinkte richting de grote boom van Alivar. Waarom had hij niet op tijd gezien dat de groep hem had achtervolgd? Nu hadden de wilde honden hem aangevallen. Kirito liet zich veranderen bij de boom en leunde er tegen aan. "Ahh..." een kreun verliet de jongen zijn mond. Verdomme. Hij keek rond en bedacht zich nu pas dat hij in het gebied van de elven was. Nu maar hopen dat ze hem niet als bedreiging zagen... Hij sleepte zich naar een stroompje een paar meter verder op en gooide met zijn hand wat water over de open wond op zijn arm heen. "Auw, shit." mompelde hij. Het brandde en prikte natuurlijk als een gek. Kijken of het diep was deed hij niet, dat voelde hij namelijk al. Het zou maar moeten helen. Iets anders had hij ook niet in gedachten. Hij voelde de aanwezigheid van iemand anders en draaide zijn hoofd om. "Hallo?" hij keek rond, tot hij in de ogen keek van een meisje. Als dit een vampier was, was dit echt zijn ongeluks dag.

-Let the fun begin. Alleen Sage!-
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeFri Sep 12, 2014 5:55 pm

Haar stappen sloom, haar ogen half dicht. Ze moest binnen twee dagen bloed hebben of ze zou het echt begeven. Ze haatte het, nooit had ze er ook maar aan gedacht om vampier te worden. Toch was het allemaal haar eigen schuld. Ontkennen kon ze het wel, het had alleen geen zin. Dingen gebeuren nu eenmaal. Ze was dom geweest en daar voor moest ze nu deze prijs betalen. Van dieren dronk ze niet, ze werd dan meteen niet lekker. Mensen en wezens waren dus de enige oplossingen. Echter werkte deze meestal ook niet mee. Plotseling drong de geur van vers bloed haar neus binnen. Als een speer rende het meisje op de geur af. Vlak bij de grootste boom van Alivar zat een jongen, hij was zijn wond aan het schoon maken met water. Voor een gewelddadige beroving had ze niet genoeg energie meer over. Dan maar op een andere manier, hij was uiteindelijk toch van haar leeftijd. Voorzichtig ging ze achter een boom staan. "Hallo?" Zei de jongen nog, het was duidelijk dat hij haar had opgemerkt. Plotseling keken ze elkaar recht in de ogen. Sage had geluk dat ze een lange tijd niets had gedronken. Daar door waren haar ogen veel minder fel rood, eerder roze of heel licht rood. Daar door kon ze wel even volhouden dat ze geen vampier was. "Hoi," begon ze voorzichtig. Haar toon klonk een klein beetje verlegen, al was dit alleen maar goed geacteerd. "Gaat het een beetje?" Vroeg Sage doelend op de wond van de jongen.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 4:39 pm

De ogen van het meisje waren roze. Misschien licht rood. Het was zeker niet een kleur die je vaak zag. Maar het maakte haar wel mooi. Het paste wel bij haar verschijning, vond Kirito. "Hoi." De stem van het meisje was echter niet wat hij verwacht had. Het klonk een beetje verlegen. Kirito glimlachte. Schattig. "Gaat het een beetje?" vroeg het meisje toen. Kirito keek naar zijn arm. Het bloedde nog steeds, niet meer zo erg als eerst, maar het was niet ongevaarlijk. "Ja, ja, niets aan de hand." mompelde hij. De zwartharige jongen hield er niet van als hij hulp nodig had. Of hij daar nou om vroeg of niet. Dit was de echte wereld. Die was hard, wreed. Je moest hier op eigen benen staan. Zonder hulp kunnen overleven. Kirito schudde zichzelf even mentaal door elkaar. Hij moest stoppen met die depressieve gedachtes. Dat ging hem ook niet helpen. "Euhm, ik ben Kirito, trouwens." zei hij toen maar, een tikkeltje ongemakkelijk. Hij was niet echt een mensen persoon.

-Hehe heb je dat filmpje gezien. Met Ash? "I don't like people. I'm not a people person." xD-
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 6:03 pm

De jongen met de zelfde haarkleur als zij keek naar zijn bloedende arm. "Ja, ja, niets aan de hand," zei hij nadat hij zich weer naar haar wendde. "Euhm, ik ben Kirito, trouwens." Stelde hij zich aan haar voor. Rustig zette Sage een stap op zij zodat ze naast de boom stond. Haar hand gleed soepel door haar zwarte haren, op die manier gingen deze wat beter uit haar gezicht. "Sage," zei ze op een rustige toon. Het verlegen toontje in haar stem was ondertussen al weer aardig verdwenen. Dat hield ze dan ook nooit lang vol. De licht bloedende wond op de arm van de jongen trok haar aandacht weer. Dat deed bloed altijd als je een vampier was. Echter deed Sage haar best om het niet te veel op te laten vallen. Met langzame stappen liep ze in de richting van de jongen. Haar zwarte haren waaide sierlijk achter haar aan. Een paar meter voor Kirito ging ze naast de rivier zitten. Haar ogen gleden over de blauwe goed die het water leek af te geven.

OOC: Nee niet gezien maar wat hij zegt ken ik wel
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 6:33 pm

De verlegen toon was verdwenen toen het meisje zich voorstelde. Ze ging bij het water zitten. Kirito volgde haar met zijn ogen. Waarom bleef ze bij hem? Waarom ging ze niet verder lopen? Wat moest ze met een zwijgzame jongen als hij? Kirito zuchtte geïrriteerd en gooide nog een paar keer wat water over zijn arm. Maar het hielp niet. Het bleef bloedden als een gek. "Damn..." mompelde hij. Hij scheurde maar een stuk van zijn shirt en bond het om zijn arm. Zo dan maar. Hij stond op en voelde zich even licht in zijn hoofd. Hij wankelde even kort en schudde toen zijn hoofd. Kom op, niet aanstellen. Kirito knielde toch weer neer bij de rivier en vulde zijn waterzak met water. Die had hij nodig als hij weer verder trok naar de volgende gebieden. Hij wist nog steeds niet echt wat hij met het meisje moest. Sage. Moest hij haar aanspreken? Hij wist het niet. Het boeide hem ook niet. Zij zou wel iets doen als ze contact wilde. Toch?
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 7:10 pm

Sage keek weer op toen de jongen geïrriteerd zuchtte en nog eens wat meer water over zijn arm gooide. "Damn..." Hoorde ze hem nog zachtjes mompelen voor hij een stuk van zijn shirt afscheurde en er om heen bond. Kirito stond op en wankelde meteen een beetje op en neer. Eigenlijk wel een grappig gezicht, Sage moest moeite doen om geen geluid te maken. Als ze nu zou gaan lachen was alles meteen verpest. Weer knielde de jongen naar het water en vulde deze keer zijn drinkfles. Blijkbaar was hij niet erg spraakzaam, eerder erg verlegen. Dat zou het niet bepaalt sneller laten gaan met haar plannetje. Geruisloos stond Sage op en ging vlak naast Kirito op haar knieën zitten. "Wat is er eigenlijk gebeurt?"
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 7:19 pm

Hij hoorde Sage op staan en keek op toen ze naast hem ging zitten. "Wat is er eigenlijk gebeurd?" vroeg ze. Kirito haalde onverschillig zijn schouders op. "Aangevallen door wolven." zei hij. Ze zou wel denken dat hij verlegen was. Kirito was niet verlegen, hij was gewoon... Ja. Afgezonderd? Hij hoefde niet zo zeer contacten te hebben. Hij vond het prima om alleen te zijn. Helemaal geen problemen mee. "Waarom ga je geen spraakzame mensen zoeken?" het was eruit voor hij het door had. Oeps, misschien niet zo handig. Hij keek Sage aan, benieuwd naar haar antwoord. Misschien zou ze nu beledigd zijn. Dan kon hij weg. Opgelost.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 7:25 pm

Zijn antwoord beviel haar niet zo. Onverschillig had hij zijn schouders opgehaald en; "Aangevallen door wolven," gezegd. Ergens vond ze het wel interessant iemand die super voorzichtig was zou dat niet gebeuren, nee dan moest je toch al wel iets hebben gedaan. Of gewoon heel dicht in de buurt zijn gekomen. "Waarom ga je geen spraakzame mensen zoeken?" Dit verbaasde Sage, ze werd nooit afgewezen. Echter had ze al snel door aan de blik van de jongen dat dát niet helemaal de bedoeling was. "Stille wateren hebben diepe gronden weet je. Ik hou ook niet zo van die mensen die de hele tijd praten."
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 7:29 pm

"Stille wateren hebben diepe gronden weet je. Ik hou ook niet zo van die mensen die de hele tijd praten." antwoordde ze. Kirito's ogen sperden zich even verrast open. Dat was diep. Ergens was dit voor Kirito de reden om zich nog meer te gaan afsluiten. Wie weet wat ze allemaal over mensen kon opgraven. Er waren van die personen die zo hun truucjes hadden.... Kirito had er ervaring mee. Helaas. "Meestal wel ja. Maar dat betekend niet dat je die gronden kunt bereiken." zei hij overdacht. Hij moest oppassen, hij voelde het. Maar voor wat precies?
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSat Sep 13, 2014 7:51 pm

Heel even was het stil, je kon de wind horen blazen. Het water stromen en de vogels in de verte zingen. "Meestal wel ja. Maar dat betekend niet dat je die gronden kunt bereiken." Zei de zwartharige jongen plotseling. Slim antwoord maar Sage wist prima hoe ze moest reageren. Dit was namelijk niet de eerste keer dat ze zoiets deed. Eerst liet ze zich achterover vallen. Op haar rug lag ze in het gras. "Soms heb je andere nodig om je zelf te ontdekken."

OOC: Mobielpost
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 12:16 pm

Een plof gaf aan dat Sage zich op het gras had laten vallen. Langzaam begon dit gesprek Kirito te irriteren. "Soms heb je andere nodig om jezelf te ontdekken." Het gesprek irriteerde hem, maar zette hem wel aan het denken. Wie was hij? Ho, nee, stop. Niet nog een keer. Kirito had het hele 'wie ben ik' gebeuren achter zich gelaten. Hij wist niet wie hij was. Hij wist zijn eigen naam, was dat niet genoeg? "Dat zal wel." het was een nutteloos antwoord. Misschien zou ze dan weggaan. Of blijven. Misschien kon hij beter weg gaan. Maar hij vond het hier wel mooi. Waarom zou hij weggaan? Hij was hier eerst. Pff. Kirito schudde zich mentaal door elkaar. Hij moest niet zo raar doen.

-Flut...-
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 2:09 pm

Ondertussen begonnen beide het gesprek een beetje irritant te vinden. Sage omdat de jongen totaal geen intresse toonde en ze zo haar bloed nooit kreeg. De jongen had waarschijnlijk andere redenen daar voor. Sage zuchtte opvallend terwijl ze haar zwarte haren onder haar rug vandaan haalde. Deze legde ze boven haar hoofd. "Zit je in een tribe?" Vroeg ze oprecht nieuwsgierig en met een vriendelijke toon. Hopenlijk zou de jongen nu iets meer toelaten en ze om te beginnen een fatsoenlijk gesprek kunnen hebben.

OOC: Op deze manier krijgt Sage nooit haar bloed XD
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 4:24 pm

"Zit je in een tribe?" vroeg Sage. Kirito glimlachte. "Verwacht je dat van mij?" vroeg hij, en hij keek haar aan. "Nee, ik zit niet in een tribe. Ik ben niet zo'n... mensen persoon. Mocht je dat nog niet door hebben gehad." zei hij. Okey, misschien moest hij toch maar een gesprek de kans geven. "En jij? Zit jij in een tribe?" Ja, Kirito kon wel open zijn, alleen niet vaak. En niet lang... Maar het was mogelijk, als je een beetje je best deed.

OOC: Dan moet ze er moeite voor doen xD
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 4:51 pm

Eindelijk iets positiefs, Kirito glimlachte. "Verwacht je dat van mij?" Vroeg hij terwijl hij haar aan keek. Sage haalde haar schouders op bij een liefelijk lachje. "Nee, ik zit niet in een tribe. Ik ben niet zo'n... mensen persoon. Mocht je dat nog niet door hebben gehad." Vertelde de jongen aan haar. Sage was eerlijk gezegd dat hij nu eindelijk eens een beetje open was. Dan was het in ieder geval veel leuker. "En jij? Zit jij in een tribe?" Vroeg hij vervolgens aan haar. Even dacht Sage na, hoe moest ze dat nou weer uitleggen. Ze kon moeilijk gaan vertellen dat ze een vampier was en daarom niet echt geliefd was. "Ik hou er niet van om dingen te moeten, nee dus," zei ze de jongen. Een lieve lach verscheen op haar gezicht. Ook al zou ze niet krijgen waar ze voor was, het was in ieder geval leuk om een gesprek te hebben met iemand. Weer werd ze afgeleid door het bloed, deze keer omdat het door zijn shirt heen kwam. "Uhm... je..." zei ze voorzichtig terwijl ze naar zijn arm wees.

OOC: Ja ja weet ik en doe ik wel hoor maar hij moet ook wel een beetje meewerken *hint hint*
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 5:04 pm

Sage glimlachte terug. Okey. Was ze aardig te noemen? Kirito was daar nog niet over uit. Ze was in ieder geval niet ónaardig. Dat was al een hele stap de goede richting op. "Ik hou er niet van om dingen te moeten, nee dus," luidde haar antwoord. "Als je dingen zou moeten denk ik ook dat je het verkeerd ziet. In tribe's ben je er toch juist voor elkaar? Dus dan valt het woord 'moeten' denk ik al weg. Maar ik weet er niets van." zei hij, proberende het gesprek door te laten gaan. Waar hij ook geweldig goed in slaagde. Not. "Uhm... je..." zei Sage en ze wees naar zijn arm. "Shit!" het bloed was al lang en breed door zijn stuk shirt heen gegaan. Verdomme, had het niet al gestopt moeten zijn? Kirito trok het stuk shirt eraf en hield zijn arm toen maar in het water. Dan kon het bloed er niet meer uitstromen. Verdomme, moest het gehecht worden? Stom misschien, maar de zwartharige jongen hield totaal niet van naalden. Zeker niet in zijn huid. "Er komt nu niet toevallig een briljant idee in je op zodat ik stop met bloeden?" vroeg hij maar aan Sage. Hij kon dit niet alleen af. Met zulke diepe wonden had hij nog niet eerder gewerkt.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 5:23 pm

"Als je dingen zou moeten denk ik ook dat je het verkeerd ziet. In tribe's ben je er toch juist voor elkaar? Dus dan valt het woord 'moeten' denk ik al weg. Maar ik weet er niets van." Verklaarde de jongen, ergens had hij ook wel een punt, dat moest ze hem nageven. Een straaltje bloed kwam ondertussen onder het shirt uit en liep langs zijn arm naar beneden. "Shit!" Kirito wikkelde het stuk bebloedde stof van zijn arm. Zijn arm hing nu in de rivier, langzaam kleurde het water er omheen ook rood. "Er komt nu niet toevallig een briljant idee in je op zodat ik stop met bloeden?" Vroeg hij plotseling aan haar. "Uhm..." Sage beet zachtjes op haar lip, wat nu? Het zwartharige meisje sprong op en keek in het rond. Er was hier niet bepaalt iets dat bloedingen stopte... Sage zuchtte en scheurde beide mauwen van haar bloesje. Deze scheurde ze ieder in de lengte een keer door zodat er twee lange lappen stof ontstonden. Bijna tegen hem aan ging Sage op haar hurken zitten. Voorzichtig begeleide ze zijn arm uit het water. "Blijf zitten ik ga wat proberen." Een van de twee lappen stof bond ze extreem strak boven de wond, deze zou de bloedvaten afknellen. Hierna duwde ze de twee stukken huid zo dicht mogelijk bij elkaar zodat er maar een klein spleetje ontstond. Hier om heen bond ze het andere stuk stof, strak genoeg om de huid op zijn plaats te houden. "De bovenste mag je niet te lang laten zitten, tenzij je je arm kwijt wil," zei Sage liefelijk. Aan weer een eindje van hem vandaan gaan zitten in plaats van half tegen hem aan dacht ze even niet aan.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 5:39 pm

En natuurlijk kwam zij met iets wat hij zelf ook had kunnen bedenken. Een lap stof bóven de wond binden. Duh. Hij sloot even kort zijn ogen. Was hij zou echt zo dom geworden? Sage bond een van de lappen boven de wond en de andere er omheen. Hij glimlachte dankbaar naar haar. "Bedankt, volgensmij heb je mijn leven gered. Nou ja, mijn arm dan." zei hij oprecht. Sage bleef tegen hem aan zitten, maar ergens maakte hem dat niet uit. Hij vond haar wel aardig. "Als ik iets voor jou kan doen moet je het zeggen he." Hij stond wel bij haar in het krijt nu. Hij voelde zijn arm kloppen, maar het bloedde inderdaad niet meer zo heel erg. Natuurlijk bloedde het nog wel, een stuk stof was niet genoeg om de wond te dichten. Maar het hielp wel, ook doordat de aderen erboven afgekneld waren.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 6:52 pm

"Bedankt, volgens mij heb je mijn leven gered. Nou ja, mijn arm dan." Bedankte Kirito haar met een glimlach, zachtjes lachte Sage kort. Het was eerder giechelen. Sage was blij dat hij in ieder geval niets zei over dat ze zo dicht op hem zat, dat kwam haar goed uit. "Als ik iets voor jou kan doen moet je het zeggen he." Sage knikte kort, beloftes waren belangrijk voor haar. Ze kon er dan ook niet tegen als mensen hun beloftes braken, zelf kwam ze deze ook altijd na. No matter what. "Daar hou ik je aan," zei ze met een vriendelijke glimlach. Oké wat nu? Stap twee dan maar, anders zou ze straks bevriend met hem worden in plaats van wat bloed te pakken te krijgen. "Weet je, soms is het wel leuk om te praten met aardige mensen, de meeste zijn altijd zo gemeen..."
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 7:00 pm

Sage giechelde zachtjes. Dat was zou typisch zo een meisjes achtig ding. "Daar hou ik je aan," zei het zwartharige meisje. "Hmm, heb ik nu iets gezegd waar ik spijt van ga krijgen?" grinnikte Kirito. Ja, hij kwam nu echt wel los. "Weet je, soms is het wel leuk om te praten met aardige mensen, de meeste zijn altijd zo gemeen..." Kirito lachte zachtjes. "Nawh, ben je nu zielig?" zei hij vriendelijk, met een licht sarcastische ondertoon. "Nee maar je hebt gelijk. Het is fijn inderdaad. Ik heb lang niet meer een echt gesprek gehad. Er zijn niet veel mensen die de tijd nemen en wachten tot ik uit mijn schulp kruip." grinnikte Kirito. En van onaardige mensen liep hij gewoon weg. Zo simpel was hij. Jij mag mij niet? Oke, prima. Dan niet. Simpel als wat toch? Makkelijk te onthouden, geen moeilijk gedoe.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeSun Sep 14, 2014 7:10 pm

"Hmm, heb ik nu iets gezegd waar ik spijt van ga krijgen?" Grinnikte de jongen vervolgens. Iets wat uitdagend keek Sage hem aan, "Misschien wel ja." Het zwartharige meisje was bijzonder blij dat Kirito eindelijk wat minder stijfjes en saai over kwam. Langzaam maak zeker opende hij zich steeds iets meer naar haar toe. "Nawh, ben je nu zielig?" Zei hij met een licht sarcastische ondertoon, maar wel nog steeds vriendelijk. "Jup," zei Sage met een vermakelijke glimlach op haar gezicht.  "Nee maar je hebt gelijk. Het is fijn inderdaad. Ik heb lang niet meer een echt gesprek gehad. Er zijn niet veel mensen die de tijd nemen en wachten tot ik uit mijn schulp kruip." Grinnikte de zwartharige jongen. "Geloof ik best, het duurt ook best een tijdje," lachte ze vriendelijk naar hem. Het was meer dan waar, gelukkig had ze momenteel genoeg geduld daar voor. "Het is lang geleden dat ik zo'n gezellig gesprek heb gehad..." zei Sage zachtjes.
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 7:31 am

De blik van het meisje had nu iets uitdagends. "Misschien wel ja." Kirito grinnikte. "Hmm, dat merk ik vanzelf wel dan." hij haalde onverschillig zijn schouders op. Waarschijnlijk zou Sage toch geen rare dingen vragen, toch? Hij was toch wel blij dat iemand geduld met hem had. Het was fijn om weer eens een normaal gesprek te voeren. "Geloof ik best, het duurt ook best een tijdje. zei Sage, en ze lachte vriendelijk. Kirito keek even naar de grond en toen weer naar Sage. "Uh, ja... Sorry." zei hij toch maar. Sage zat nog steeds dicht op hem, maar hij vond het wel fijn, eigenlijk. Hij liet zich op het gras vallen, zodat hij languit lag. Hij kon het niet laten om te hopen dat Sage op hem zou gaan lig- ho. Wat? Nee. Nee. Hij kende haar net. "Het is lang geleden dat ik zo'n gezellig gesprek heb gehad..." Kirito humde instemmend. "Je bent aardig."
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 2:52 pm

"Uh, ja... Sorry," verontschuldigde de jongen zich. Sage schudde licht met haar hoofd dat het niet nodig was. Dat was eigenlijk al wel weer typisch dat verlegen gedrag dat hij eerder ook liet zien. Sage hoopte dat hij niet weer terug op slot zou gaan. Kirito liet zich languit in het gras vallen, net als zij eerder had gedaan. Het leek er op dat het gewoon goed was. Gelukkig. "Je bent aardig." Verbaast maar ook gevleid keek Sage hem aan, dit had ze niet zomaar van hem verwacht. Ze was er blij om dat hij eindelijk zo open tegen haar deed. "Je hebt het misschien niet door maar jij ook hoor," zei ze met een licht grappende toon.

OOC: Ik wil ze straks een beetje laten klojo'en met elkaar en dat Sage dan vergeet wat haar plan was X'D
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 4:48 pm

Sage schudde licht met haar hoofd dat hij zich niet hoefde te verontschuldigen, waarna hij op het gras ging liggen. Kirito glimlachte toen Sage hem verbaast aan keek toen hij haar zei dat ze aardig was. Toen veranderde haar blik toch in iets gevleids. "Je hebt het misschien niet door maar jij ook hoor." zei Sage. "Hoe moet ik dat door hebben dan?" grinnikte Kirito. "Wacht, dat was sarcastisch, of niet." zei hij toen. Kirito lachte en liet zich opnieuw op het gras vallen. Hij had dit gemist. Gewoon de gesprekken die langzaam op grappen over gingen. Hij had gewoon gezeldschap gemist. En dat maakte dat hij nog lang niet wilde dat Sage weg ging. Maar volgensmij was ze dat ook niet van plan.
Back to top Go down
Sage Scarlet

Sage Scarlet


Female Posts : 403
Tokens : 40

Character sheet
Leeftijd: 16
Soort: Vampier
Partner: I wish I could stay with you...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 4:58 pm

"Hoe moet ik dat door hebben dan?" Grinnikte de jongen, echter zag Sage in zijn ogen dat er iets veranderde. "Wacht, dat was sarcastisch, of niet." Ze had nu de neiging om een facepalm te doen, het was alleen misschien een beter plan om dat niet te doen. Kirito liet zich weer achterover in het gras vallen. "Natuurlijk niet sukkel!" Riep ze misschien iets te hard en half lachend. Nu moest het eigenlijk wel duidelijk zijn dat het geen sarcasme was. Met een simpel hupje stond Sage op, ze werd het op haar hurken zitten een beetje zat. Na twee stappen stond ze naast hem en ging ook in het gras liggen. "Heb je familie of ben je zomaar alleen op de wereld?"
Back to top Go down
Kirito Kirigaya

Kirito Kirigaya


Male Posts : 232
Tokens : 42

Character sheet
Leeftijd: 17 Years
Soort: ShapeShifter
Partner: I think I'm crushing on someone...

Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitimeMon Sep 15, 2014 5:07 pm

"Natuurlijk niet sukkel!" riep Sage uit. Kirito grinnikte en hief zijn handen verwerend. "Oke oke, ik geloof je!" Sage stond op en zette een paar stappen naar hem toe, waarna ze ook op het gras ging liggen. "Heb je familie of ben je zomaar alleen op de wereld?" vroeg ze. Kirito beet even kort op zijn onderlip. "Ik wás niet alleen op de wereld." begon hij. "Maar, nu wel. Ik heb geen familie meer. Vermoord, dood gegaan, ik weet het niet. Ze zijn er niet meer." zei Kirito simpel. Maar hij voelde de tranen achter zijn ogen. Nee, niet hier. Niet met haar. Hij voelde de tranen weer weg gaan. Oke, hou jezelf in de hand... "En jij?" vroeg hij snel.
Back to top Go down
Sponsored content





Euhm. Hi? [sage!] Empty
PostSubject: Re: Euhm. Hi? [sage!]   Euhm. Hi? [sage!] Icon_minitime

Back to top Go down
 
Euhm. Hi? [sage!]
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Sage Scarlet {WIP}
» Digging my own Grave // Sage

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: WEST :: HEART OF ALIVAR-
Jump to: