HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Share | 

That akward moment -Mature Content- (juul)

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Kenta Orochi
Administrator

Male Posts : 166
Tokens : 91

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Human
Partner: Love is a pain in the ass.

PostSubject: Re: That akward moment -Mature Content- (juul)   Sun Sep 28, 2014 7:08 pm

Hij probeerde zijn schaamte achter zich te laten, en probeerde te luisteren naar wat zijn zusje, Aya te zeggen had. "Ik ging bessen zoeken en raakte hem kwijt. Toen ging ik naar de afgesproken plek, maar daar was je niet." Nope, daar was hij inderdaad niet, ook al had hij daar eigenlijk wel moeten zijn. Aan de andere kant, hoe kon hij nou weten dat hij onderweg een meisje zou tegenkomen, en dat hij, tja, ''afgeleid'' zou raken door haar. ''Sorry, Aya.'' Hij liep naar zijn rillende zusje toe en gaf haar een knuffel, niet denkend aan het feit dat hij nog steeds shirtloos was. Maar ach, het was toch zijn zusje maar. ''Ik beloof je niet meer in je steek te laten.''
Hij dacht, en had vooral gehoopt dat deze dag niet erger kon worden, maar zoals altijd had hij het weer eens bij het verkeerde eind. Alsof het niet erg genoeg was dat zijn zusje hem had ''betrapt'', kwam nu ook nog zijn broer tevoorschijn. Fijn, hij was wel laatste persoon die hij in deze situatie had willen tegenkomen. Hij voelde de irritatie al in hem opbranden toen zijn tweelingbroer zijn blik over Blake liet glijden. ''Nice job, bro.'' Kenta sloeg een hand tegen zijn gezicht. ''Ook hallo, Juro.'' Waarom moest zijn broer toch altijd de macho uithangen. Hij hield van Juro, maar af en toe kon hij ook wel een stok door z'n strot drukken.
Blake had zich intussen ook al aangekleed, maar toen hij zag dat ze haar spullen bij elkaar pakte kreeg hij een naar voorgevoel. Ging ze weg? Hij liet zijn zusje los en rende naar het wolvenmeisje toe om vervolgens een van haar handen beet te pakken. ''Niet weggaan, alsjeblieft. Ik weet dat dit een ongemakkelijke situatie is, maar-'' Wat maar, niks te maar. Hij had zijn kansen verpest en er was geen ''maar'' die dit zomaar goed kon praten. Hij keek haar aan, maar richtte zijn blik vervolgens weer op de grond. ''H-het spijt me, oké.'' Hij liet haar hand los, raapte zijn shirt opnieuw van de grond en gaf deze aan zijn trillende zusje die duidelijk wel wat warmte kon gebruiken. ''Ik snap het als je boos bent.'' voegde hij er aan toe terwijl hij zijn shirt om zijn zusje heen sloeg.

健太 大蛇