Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
STAFF
Administrators
- KENTA OROCHI

Moderators
- BLAKE BELLADONNA
SEASON
Autumn
De herfst is aangebroken in Alivar. De warme dagen zullen een stuk kouder zijn. De temperatuur kan oplopen tot ongeveer 15°C. Misschien is het handig om maar eens een plaats te zoeken waar je de komende Winter gaat doorbrengen, want deze zal al snel volgen. Ook in het noorden daalt de temperatuur. Het kan hier rond de -10°C worden.
IMPORTANT TOPICS
- REGELS
- INFORMATIE ALIVAR
- HET PLOT
- TOKEN SHOP
TRIBES
OTM
CHARACTER OTM

Levi Heichou

TOPIC OTM
Fiona Aleksey Ju3hWbu

Euhm. Hi?
LINKPARTNERS
Wil je buttons ruilen met onze site? Stuur dan een PM met de button en de link van je site naar Kenta Orochi. Jou button zal dan tussen onze linkpartners komen te staan. In ruil hiervoor, verwachten wij dat onze button op jou portaal of tussen je linkpartners komt.

Fiona Aleksey ZCASnmQ


 

 Fiona Aleksey

Go down 
AuthorMessage
Fiona Aleksey

Fiona Aleksey


Female Posts : 23
Tokens : 20

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Bender;; Air
Partner: What’s that in the mirror, or the corner of your eye? What’s that footstep following, but never passing by?

Fiona Aleksey Empty
PostSubject: Fiona Aleksey   Fiona Aleksey Icon_minitimeSun Sep 28, 2014 9:41 pm

The Illusionist, the crazy kid, the stupid one who knows it all. Let me tell you something. Fear is a superpower and I will show you it's effect.
;; Fiona Andora Aleksey
;; Female
;; 21
;; Bender ;; Air
;; Occupation ;; None
;; Tribe ;; None

;; Outside
Haar blonde haren zijn kort geknipt zodat ze nauwelijks verder vallen dan haar kaaklijn. Goudbruine ogen en een lichte wipneus. Haar postuur is lastig te bepalen, omdat ze over het algemeen loszittende kleding draagt, maar soms is ze te vinden in een jurkje (wat een slecht teken is). Wel is haar lichaam dan goed zichtbaar, wat veel mannen wel bevalt. Ze is voor een vrouw lang (1'78), absoluut niet gespierd, eerder een klein beetje mollig, maar dat valt als ze wakker is nauwelijks op, omdat ze op een specifieke manier ademt en haar buik intrekt. Ook haar lengte helpt mee om het te verdoezelen.

;; Voice
Fiona spreekt met een Russisch accent. Als een woord eindigt met een a hoor je daar een lichte h achter, zo hoor je haar naam dus ook uit te spreken. Het is geen al te zwaar accent, maar geeft haar eigen stem wel iets unieks.

;; Cerberus, Litwana, Nikolai: Chocoladebruine driekoppige hond, met dus ook drie namen. De relaties tussen de koppen zijn niet geweldig, wat hen wel flink belemmert, maar als hun bazin in gevaar is staan ze altijd klaar.

;; Slingshot
Fiona kan angstaanjagend goed mikken en gebruikt dit om met aangescherpte steentjes eekhoorntjes of duiven af te schieten. Of mensen natuurlijk, al heeft een steentje daar niet gelijk een dodelijk effect. Tenzij je iemand's slaap weet te raken natuurlijk.

;; Human anatomy
Haar vader heeft tijdenlang vergeefs geprobeerd haar te behandelen en/of af te leiden in zijn kleine praktijk. Maar verder dan interesse in lichamen en hoe ze kapot konden kwam het niet. Hierdoor weet Fiona vooral veel over aderen en longen.  

;; Bending
Fiona draagt de naam illusionist en ze draagt het met trots. Haar luchtbending gebruikt ze om illusies op touw te zetten en geluiden door je hoofd te laten spoken.
Ze is een natuurtalent, hoewel haar geest vaak niet in staat is illusie en waarheid van elkaar te onderscheiden heeft ze wel de mentale kracht om geavanceerde luchtmagie op touw te zetten.

> Luchtspiegelingen maken is haar favoriete bezigheid, meestal zijn deze eng en verontrustend van vorm. Het zijn geen hele heldere beelden, maar schimmen en enge schaduwen of rottende monsters, het mooist zichtbaar vanaf een kleine afstand. Dit werkt het beste met koude of juist heel warme lucht.
> Ze kan stemmen uitstekend nadoen, als ze ze eenmalig gehoord heeft. Ook heeft ze een aantal zelfbedachte stemgeluiden tot haar arsenaal, van zingende kleine meisjes tot doodenge basstemmen.
> Om zichzelf een energie boost te geven kan ze een flinke dosis zuurstof haar longen in trekken en zo korte momenten voluit gaan, zonder uitgeput te raken. Natuurlijk werkt dit trucje ook andersom en dan zijn het jouw longen die plots een flink tekort aan zuurstof krijgen.


;;Karakter
WIPWAP

;; Facts
-Fiona geeft bijna alles waaraan ze waarde hecht een naam en reflecteert ook haar gevoelens op de spullen.
-Ze hoort stemmen in haar hoofd, heeft ernstige nachtmerrie en ziet schimmen.

;; My story (also wip)
"Op mijn vijfde maakte ik ruzie met mijn zus en dolf het onderspit tegen haar sterke luchtmagie. Toen ontdekte ik dat mijn magie offensief nog weinig voorstelde, maar op andere vlakken ver gevorderd was.. Ik maakte haar leven een nachtmerrie en dat was hoe alles begon.

De eerste drie maanden was het gewoon een verzinsel van mijn zusje. Het jaar daarna hield iedereen het stil, het was immers slechts verbeelding. Toen ze er achter kwamen dat ik het veroorzaakte was het een fase, waar ik wel over heen zou groeien. Gevolgd door jaren waarin het niet mijn schuld was en ze wanhopig probeerden me hulp te bieden. Ik heb geen hulp nodig, de stemmen en schimmen om me heen zijn de enigen die ik kan vertrouwen.

En nu, na vijftien jaar mentale marteling, hebben mijn ouders me van ons erf verbannen. Ik ben op zoek naar een nieuw thuis, een nieuwe plek om mijn zieke verbeelding met mensen te delen, ze te laten zien qat ik zie, elke minuut elke seconde. En er is geen ontsnappen aan, je oren dichtdrukken en heel hard zingen overstemt de geluiden absoluut niet. Je ogen sluiten verdringt de horrorbeelden niet. Één opluchting: je went er aan. Op een gegeven moment gaan ze bij je horen, de rottende zombie lijken. Na een tijdje ken je alle liedjes uit je hoofd en zing je mee met de ijle kinderstemmetjes. En dat is het moment waarop ze je gek noemen, terwijl alles wat je hebt gedaan je aanpassen is, om jezelf te behoeden voor mentale ineenstorting. Maar dat snappen ze niet, niemand snapt het totdat ze het zelf meemaken."
Back to top Go down
 
Fiona Aleksey
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: IC :: CHARACTER INTRODUCING-
Jump to: